Het staat op Youtube, maar dat heeft een erg hoog spoilerrisico, downloaden kan natuurlijk altijd. En volgens mij wordt het ook nog eens herhaald op zaterdag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:23 schreef Suzziieee het volgende:
Damn....heb het gemist!!![]()
Weet iemand of en waar de aflevering online te bekijken is?
Gelukkig heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:35 schreef Jerruh het volgende:
sorry dat dit even tussendoor komt maar ik zat en zit weer oude episodes te kijken van cycle 5 en ik lig nog steeds in een deuk van Bre met haar geniale oneliners 1-1 met de camera!. en
lisa
.. ik mis dat nu wel een beetje de laatste cycles...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. deze cycle ook vaak een leuke interactie met de camera
In life you achieve what you thínk you deserve
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef TheDenialTwist het volgende:
Wat raar, ik vind Jaslene in het echt eigenlijk ontzettend lelijk, net een travestiet, maar ze staan dan wel weer prachtig op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brittany mag ik trouwens niet"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |