quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef Seventees het volgende:
Wie is dat enge dunne mens vooraan? Het is werkelijke griezelig
Ja, haar bedoel ik. Je ziet al haar botten. Vind het griezelig...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Natalia het volgende:
[..]
Bedoel je die blonde met dat groene verentruitje, ik dacht dat zij Sarah heette.
Zij doet modefotografie (niet op het plaatje staan, maar de plaatjes schieten dus!).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, haar bedoel ik. Je ziet al haar botten. Vind het griezelig...
Ja die vind ik ook niet mooi. Ik zou eigenlijk wel portretfoto's willen van alle deelneemsters met naam eronder-want die zitten er nog niet zo inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij doet modefotografie (niet op het plaatje staan, maar de plaatjes schieten dus!).
Maar degene die direct rechts (voor de kijkers) naast Tyra staat is nog VEEL dunner, die in dat oranje pakje met die lange donkere haren! Kijk volgende keer maar goed, dat is echt een wandelend skeletje
Vast wel, schijnt een vast onderdeel te zijn de laatste tijd. Net als dat er mensen moeilijk over gaan doen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:09 schreef Merel het volgende:
Ze krijgen waarschijnlijk ook nog wel een make-over, toch?
het thema is controversial political issues. als je goed kijkt aan de serie foto's valt er namelijk iets opquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef Ephemera het volgende:
Jerruh, weet je ook wat het thema is? Ik zie iets als 'boulimia', 'abortus' en 'homo-huwelijk'.. dus ik vermoed iets als 'verboden onderwerpen'.![]()
Jael doet het een stuk beter dan ik had gedacht![]()
Diana, Kathleen en Whitney vind ik hier het minst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |