Ach, het begint wel op te vallen, na die grafkisten shoot (seven deadly sins) nadat Kahlen's vriend was overleden...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef Merel het volgende:
Doen ze dit nou expres om Jael te pesten ofzo?
je laat het net klinken alsof het haar boyfriend wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, het begint wel op te vallen, na die grafkisten shoot (seven deadly sins) nadat Kahlen's vriend was overleden...
heb je toevallig bntm cycle 3 gezien?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:14 schreef Jerruh het volgende:
Ik ben trouwens nu bezig met cycle 1 vaCanada's Next Top Model! zeker een aanrader met mooie modellen en leuke shoots. Niet dat overdrevene van ANTM en zeker professioneler dan BNTM en HNTM :0.
nee, ik ben bij cycle 1 al afgehaaktquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Torio het volgende:
[..]
heb je toevallig bntm cycle 3 gezien?
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:57 schreef Xennia het volgende:
Ik had die armband echt wel verpatst
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Jael praat echt als een ... als een.... een wát eigenlijk?
Het klinkt nergens naar. Maar toch vind ik het wel een toffe meid. Alleen totaal geen supermodel
Ze klinkt alsof ze hartstikke high isquote:Op maandag 4 februari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Jael praat echt als een ... als een.... een wát eigenlijk?
Het klinkt nergens naar. Maar toch vind ik het wel een toffe meid. Alleen totaal geen supermodel
De mimiek is dus matig..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
'als je die belichting en je pose weghaalt, blijft er niks over'. Nee doh... Dat commentaar snapte ik even niet hoor...
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
(en wat ben ik het toch vreselijk vaak eens met jouw posts)
Hmz oké. Mja, hoeveel mimiek kun je hebben als lijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
De mimiek is dus matig..
Jammer dat Felicia negatief commentaar kreeg, ik hoop niet dat zij eruit gaat
Maar ik kijk nooit Grey'squote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
[..](Maar nog wel even Grey's Anatomy apart noemen bij je favo series hoor, ook al staat er Net5-series
)
Dan moet je daar maar eens snel mee beginnenquote:
Sarah heb ik ook helemaaaaaal niets mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef Maartel het volgende:
Het is wel weer een leuke club meiden nu(als in sympathiek)
Behalve Rene dan.. nja, en Sarah ben ik ook nog niet kapot van.. en Jaslene is ook maar akelig..
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:39 schreef Dana85 het volgende:
Felicia eruit?! Vind ik echt jammer en had eerder Dionne verwacht.
Had overigens liever Sara of Diana zien vertrekken dit keer.
Of Jael, die praat alsof ze alleen maar joints en sigaretten rookt en veel koffie drinkt.
Ja, dat was ook gelijk mijn eerste gedachte toen ik de foto van Dionne zag. En Jaslene doet mij heel erg denken aan Dr. Suresh uit Heroes.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dionne is net Chris Rock
En ik kwam er ook beetje laat achter dat het travo's waren
Maar zij heeft ook als enige helemaal geen snor of baard of op zn minst een schaduw daarvan.. En dr haar is best wel lang voor een vent... Misschien moet ze wel zo'n metro-man zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Sarah slaat hier wat mij betreft het allermeest de plank mis
Die staat er nog veel te vrouwelijk bij
ECHT???quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef supkaa het volgende:
Wat een saaie shoot.. Vind Sarah het beste (helaas)
Ja, ze mochten hun eigen nickname kiezen (een paar wilden gewoon hun eigen naam blijven houden). En de eigenschappen kozen ze ook zelf uit, maar hoefden niet per se bij hun eigen persoonlijkheid te passenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:48 schreef Maartel het volgende:leuke reeks!
Wat heeft Sarah een dorky lach zeg..
Mogen ze zelf hun bijnaam plus 4 eigenschappen van zichzelf kiezen??
(en in dat geval: wat doet Drag Queen bij Jaslene?)
In dat geval vind ik dat Jaslene veel te voor de hand liggende keuzes heeft gemaaktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, ze mochten hun eigen nickname kiezen (een paar wilden gewoon hun eigen naam blijven houden). En de eigenschappen kozen ze ook zelf uit, maar hoefden niet per se bij hun eigen persoonlijkheid te passen.
Vind het juist wel fijn dat het eens een keer niet over de top is.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef supkaa het volgende:
Wat een saaie shoot.. Vind Sarah het beste (helaas)
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Foto's van volgende week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé mop!!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:46 schreef Greys het volgende:
JaelAan de ene kant zit ik met kromme tenen van plaatsvervangende schaamte, aan de andere kant lach ik me een breuk
Ik vind die Renee trouwens steeds minder sporen hoor, met dat sjaaltje heel de tijd om d'r waffel
Hi darrrrrrrling!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hé mop!!![]()
Ik vind Renee wel behoorlijk mooi eigenlijk....
Zou kunnen, daar waren ze niet zo positief over. Ik vind Whitney echt geen model en Jael d'r foto's vond ik ook heel onaantrekkelijk...En ben ik nu de enige die Natasha op Angelina Jolie vind lijken? (op foto's dan)quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Wie zou er uit gaan? Sarah?
Ik moet zometeen ook dringend zappen naar Net 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |