No shitquote:Op maandag 7 januari 2008 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Zij is miserabel.. (en dat bedoel ik niet lullig)
Het begint een beetje flauw te worden.quote:
Wow, je hebt zo ineens een half jaar SC weten samen te vatten. Wat ik mij herinner van haar was dat ze altijd 'ontevreden' postte.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet lekker?
Zie je die leegte in haar ogen?...
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het begint een beetje flauw te worden.
Zo te zien is er niet veel veranderd.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow, je hebt zo ineens een half jaar SC weten samen te vatten. Wat ik mij herinner van haar was dat ze altijd 'ontevreden' postte.
Never change a winning team.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo te zien is er niet veel veranderd.
Plato en petitlapin?quote:
Een leuke roddel? Voor de verandering?quote:
Dat is geen roddelquote:Op maandag 7 januari 2008 22:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga hamsteren!!!!![]()
Me, in een hamsterpak, voor de AH en dan mag ik samen met kleine kindjes op foto
Ons promotiebureau heeft die opdracht en het leek me eigenlijk hartstikke leuk om daaraan mee te doen. Dus binnenkort MNR in hamsterpak!![]()
[ afbeelding ]
Hoor ik daar een R&P sc meet aan komenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga hamsteren!!!!![]()
Me, in een hamsterpak, voor de AH en dan mag ik samen met kleine kindjes op foto
Ons promotiebureau heeft die opdracht en het leek me eigenlijk hartstikke leuk om daaraan mee te doen. Dus binnenkort MNR in hamsterpak!![]()
[ afbeelding ]
Kan je tegenwoordig ook over jezelf roddelen?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga hamsteren!!!!![]()
[ afbeelding ]
Tof! Wel even locatie en tijd doorgeven he, kunnen wij je hamsterstalken.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga hamsteren!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik doe niet anders.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig ook over jezelf roddelen?
En dan van die jankende kutkinderen die je lam schoppenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:17 schreef MNR het volgende:
Ik ga hamsteren!!!!![]()
[ afbeelding ]
Ik kan datquote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
Kan je tegenwoordig ook over jezelf roddelen?
Pas op wat je zegt hequote:Op maandag 7 januari 2008 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan dat![]()
En het is altijd beter dan over iemand te roddelen die er niet is(dat was mijn intentie)
Enne.. jullie mogen van mij best komen kijken. Ik zal je de tijd en lokatie nog wel doorgeven. Tot nu toe weet ik nog niet. Kan in ieder geval overal in Nederland zijn![]()
Hamsteren
Welnee!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
En dan van die jankende kutkinderen die je lam schoppen
Hahaha! Mijn maakt het echt niets uit hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 22:22 schreef mrbox het volgende:
Pas op wat je zegt hebelofte maakt schuld
Dat is wel een beetje het idee bij een roddel.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan dat![]()
En het is altijd beter dan over iemand te roddelen die er niet is(dat was mijn intentie)
Ik blijf bij mijn standpunt. Of ze rijden je omver met die kinderwinkelwagentjesquote:Op maandag 7 januari 2008 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Welnee!
Ik waggel gewoon met mijn kontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |