Dat laatste vind ik een heel leuke toevoeging! Dus niet alleen goede zangers en zangeresjes, maar stel dat je een kei bent in drummen of buikspreken of Die Zauberflöte met je neusvleugels fluiten, dan kan je ook meedoen.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk lurktopic.![]()
Zoals ik al zei, filmpjes op Youtube ofzo zetten lijkt me wel handig.
Zelf meedoen doen we FOK! niet aan.
Misschien dat het animo trouwens groeit als mensen ook bijvoorbeeld een gitaarsolo ofzo mogen doen. Maar dan krijg je meer een FOK!'s got talent-show.
Tof, de eerste kandidaat is binnenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een heel leuke toevoeging! Dus niet alleen goede zangers en zangeresjes, maar stel dat je een kei bent in drummen of buikspreken of Die Zauberflöte met je neusvleugels fluiten, dan kan je ook meedoen.
Wat hij zegt!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof idee. Als ik iets meer overtuigd zou zijn van mijn eigen zangkunsten en mezelf graag publiekelijk voor schut zou zetten dan had ik zeker meegedaan
.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:14 schreef Garble het volgende:
Ik heb de opening credits voor dit fantastische program maar alvast gemaakt.
Nou ja, elders op FOK! zit vast wel talent.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Conclusie: iedereen vindt het leuk. Niemand doet mee.
Danny?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet in ieder geval wel één FOK!ker die denk ik wel mee zal doen.
Waar kan ik naartoe smsen?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Okee ik heb net dus met een microfoon en wat karaokeliedjes m'n eigen stem opgenomen om te horen hoe dat nou klinkt en te bepalen of het geschikt is om mee te doen. Dus eerst natuurlijk mijn lijdflied proberen, My Heart Will Go On van Celine Dion. Maar dat was helaas toch een stuk te hoog van toonhoogte
. En ook nog eens godsallejezus vals
.
Dus heb ik een nummer van een zanger met een wat lagere stem dan Celine genomen, Johnny Cash. Hier is een sampletje. Het moge duidelijk zijn dat ik bepaald geen nachtegaaltje ben, maar de vraag is kan het er net mee door voor Foque!Idols of word ik er dan gelijk uitgestemd zoals Zosja?.
Ik wil goedgelovig zijn, wees eens eerlijk; ben jij dat echt?quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Okee ik heb net dus met een microfoon en wat karaokeliedjes m'n eigen stem opgenomen
Ik zweer het op mijn liefde voor Buffy, Angel, Wicked, Matthew Fox en jou.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil goedgelovig zijn, wees eens eerlijk; ben jij dat echt?.
Matthew Foxquote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn liefde voor Buffy, Angel, Wicked, Matthew Fox en jou..
Hoezo nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar je hebt een lage stem. Ik had dat helemaal niet bij jou verwacht
.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nouja, niet zo laag. Meer een normale mannenstem, maar geen tweede Ernst Daniel Smid!
quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Load maar up die handelquote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef Marble het volgende:
[..]! Dat valt ook wel weer mee hoor. Het is maar goed dat je mijn take on Celine Dion niet hebt gehoord, want dat was net of een kat werd doodgeknepen.
Ik heb net wat nummers van The Killers geprobeerd, dat ging ook wel ok. Bij Rock Band op de Xbox 360 ligtWhen You Were Young
van The Killers me ook het best.
Serieus, als je een paar zangtechniekjes leert kunt je volgens mij best aardig zingen.quote:Op zondag 13 januari 2008 04:08 schreef Garble het volgende:
Dus heb ik een nummer van een zanger met een wat lagere stem dan Celine genomen, Johnny Cash. Hier is een sampletje. Het moge duidelijk zijn dat ik bepaald geen nachtegaaltje ben, maar de vraag is kan het er net mee door voor Foque!Idols of word ik er dan gelijk uitgestemd zoals Zosja?.
Misschien moet ik maar op zangles gaan en dan aan Idols 5 meedoen en winnenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Serieus, als je een paar zangtechniekjes leert kunt je volgens mij best aardig zingen.
quote:
Inderdaad! Heel erg mooi!quote:
Opgelucht adem haalt!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Chans!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kruip even in de huid van Jerney en ga eens even mijn mening over alle kandidaten geven:
chansadres: aandoenlijk![]()
Je gaat er helemaal voor, je hebt ook wel een lekker stemgeluid moet ik zeggen, maar je hebt volgens mij geen een noot geraakt
. Maar je enthousiasme is volop aanwezig
.
.
Ja doen Erik, en dan kunnen we tijdens de duettenronde ook nog een leuk duet als dit doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit er ook best op zich vrij serieus aan te dneken om iets op te nemen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja doen Erik, en dan kunnen we tijdens de duettenronde ook nog een leuk duet als dit doen.
(oh en ik ga als Marco, jij mag Trijntje)
Ik ben ook echt megabenieuwd hoe Marble eruitziet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:12 schreef PeRi het volgende:
Marble, I love you even more now, Het gevoel voor ritme en die hese stem raakt mn diepste innerlijkheden
,
! Godverdomme ik wil je meeten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Oh, je mag ook anoniem meedoen?!![]()
Dan ga ik ook iets opnemen
Ik doe morgen ook, als het goed isquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt maar durf 'm niet up te loaden
Ik bedoelde de "inzendingen" die in dit topic staanquote:
Ik kan me niet voorstellen dat jij kunt zingen.quote:
Jesus! Dat klinkt nog helemaal niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- de badkamer opgezocht voor de akkoestiek
- gecheckt of boven-, beneden-, links- en rechtsburen weinig kans hadden het gekrijs te horen
- het gekrijs op een volume'tje 2 gehouden
- I WENT FOR THAT GODDAMN HIGH NOTE, HOU JE VAST, SLUIT DE OREN
- de eend is nu dood
- morgen gooi ik het er weer af na, al badend in het zweet, wakker te zijn geworden, denkende dat ik een nachtmerrie had waar ik een filmpje op fokking joetjoep heb gezet, me daarna realiserende dat ik het heb gedaan ook.
- en toch ben ik benieuwd he
slecht argument! Ik heb ook geen microfoon, gebruik gewoon mijn digitale cameraquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk! The more, the better
![]()
Ik krijg ook bijna zin om iets op te nemen. Maar helaas, geen microfoon
.
Ik vind dat ik het best kanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij kunt zingen.![]()
Maar goed, hopelijk verbaas je me.
Dat is geweldig trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- gecheckt of boven-, beneden-, links- en rechtsburen weinig kans hadden het gekrijs te horen
- de eend is nu dood
- morgen gooi ik het er weer af na, al badend in het zweet, wakker te zijn geworden, denkende dat ik een nachtmerrie had waar ik een filmpje op fokking joetjoep heb gezet, me daarna realiserende dat ik het heb gedaan ook.
Tja als je d'r voor moet gaan dan ga je d'r voor. Alle gene overboord, badeend en al.quote:
Het is zeker verre van slecht! Nog geen 10, maar een dikke 8!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja als je d'r voor moet gaan dan ga je d'r voor. Alle gene overboord, badeend en al.
Bedankt voor de complimentjes.
Hahaquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Katrina and the Waves
dat heb ik geplaybacked in 1997in groep 8, tijdens het afscheidsfeest
Dat vind ik heel goed hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Hockeylotje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=5SpnRGvB7to
Whehe, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jij kunt zingen.![]()
Maar goed, hopelijk verbaas je me.
Oeh zo dicht bij Cee kom ik nooitquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- de eend is nu dood
Daar kwam ik ook achterquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef BVO het volgende:
Het hoge is lastig he......
Ik vind het een leuk liedquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou dat valt nog reuze mee.edit: oh, het tweede stuk niet.
Alleen je kiest wel een kutlied uit.
We zijn druk mee bezig een plan op papier te zetten en kijken of we het FOK!wide kunnen organiseren. Misschien lukt het, misschien niet. Ik hoop het welquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef BVO het volgende:
Nu er toch wel wat deelnemers (lijken?) te zijn, komt FOK! Idols er ook en hoe staat het ervoor?
Yeahhhh dat keek ik 'vroegâh' altijd, jeugdheldin!quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:34 schreef Marble het volgende:
Jij bent geen Beth Hart Cee, maar meer deze chick.
Dat ik hier iets heb neergeplempt betekent overigens niet dat ik ook Fok!wide wil meedoen hèquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn druk mee bezig een plan op papier te zetten en kijken of we het FOK!wide kunnen organiseren. Misschien lukt het, misschien niet. Ik hoop het wel.
Ik kom er later uitgebreid op terug.
Mijn stem is 's ochtends altijd lekker brommend en geilquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok het opnemen gebeurt niet 's ochtends. Rapsende overslaande hese stem
. Ik heb zelf thee gedronken enzo, zoals al die Idolsdeelnemers dat ook altijd doen (
), maar het mag nog even niet baten.
Dankjewel! Met vlak bedoel je toch dat er weinig hoogteverschil in mijn stem zit zeg maar?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vind ik heel goed hoor.
Misschien nog wat te vlak om bij Idols ver te komen, maar voor de rest: mooi zuiver. Zeker die hoge lange noten die moeilijk zijn, zijn echt mooi!
Hihiquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bij nader inzien valt dat best mee![]()
Maar goed hier is ie dan: Zhenar de musical!
Ja, misschien wat variatie, spanning, afwisseling. Zit er wel in hoor, dat wel, maar dat is wel iets waar je bij de audities vaak mensen door afgewezen ziet worden. Maar hey, voor zomaar zo'n youtubefilmpje vind ik het echt mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dankjewel! Met vlak bedoel je toch dat er weinig hoogteverschil in mijn stem zit zeg maar?
Ah, tofquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
We zijn druk mee bezig een plan op papier te zetten en kijken of we het FOK!wide kunnen organiseren. Misschien lukt het, misschien niet. Ik hoop het wel.
Ik kom er later uitgebreid op terug.
Probeer eens thee met honing, da's nóg beter dat zie je al die Idols-mensen doen en ze hebben altijd sjaaltjes om he. Gewoon de hele dag sjaaltje om en thee met honing drinken. Een nieuwe Tha_Erik zal herrijzen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok het opnemen gebeurt niet 's ochtends. Rapsende overslaande hese stem
. Ik heb zelf thee gedronken enzo, zoals al die Idolsdeelnemers dat ook altijd doen (
), maar het mag nog even niet baten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Cee het volgende:
Gewoon de hele dag sjaaltje om en thee met honing drinken. Een nieuwe Tha_Erik zal herrijzen.
Hij lijkt er idd best opquote:
Nou nee, die gelijkenis zie ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lijk niet op Jamai!
Als ik dan op iemand moet lijken dan is het eerder Jaap uit de Gouden Kooi![]()
.
Ik denk niet dat ze daar gelukkig van zouden worden Marble.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:09 schreef Marble het volgende:
(...)stapte Tha_Erik in het huwelijksbootje met zijn dolgelukkige bruid shining_star.[/i]
The (happy) end!
Het is gebaseerd op de realiteit, Jamai deette met Dewi tijdens Idols nietwaar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar gelukkig van zouden worden Marble.
shining is de tropische verrassing van IDO hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eindig met shining?
Janis Joplinquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk je Janis Joplin, komt er Nelly Furtado uit zeg maar.
Ik wilde het wat vuiger aan doen voor chans.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
[..]
shining is de tropische verrassing van IDO hoor. Eenieder die haar schaakt als trophy wife mag god op zijn blote knietjes danken!
Dank je wel! Nou ja, nee, thuis achter de computer en in de auto... Dan houdt het wel zo'n beetje op!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef BVO het volgende:
Zo, netjes hoor. Je hebt er ook echt de stem voor, zulke nummers.
Zing je wel vaker?
Dit is mijn jeugdsentiment.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Yeahhhh dat keek ik 'vroegâh' altijd, jeugdheldin!![]()
ik ben dus al tijden op zoek naar de karaoke van diequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef Lindytje het volgende:
Tsja, waarom wachten tot morgen? Dan durf ik waarschijnlijk niet meer....
*schraapt lef bij elkaar*... Goed posten dan maar.
Hier is mijn ieniemienie stukje... En excuses voor het lange intro...
('druk gewoon op invoeren!!!!!')
Edit: het is tevens een raadjeplaatje geworden....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:39 schreef Marble het volgende:. Unlike mijn hedendaagse persona/imago misschien doet vermoeden, was ik een echte jongen vroeger die vooral stoere jongensdingen deed en keek
. Zoals dit.
Nu nog steeds wel vind ik hoor, touwens. Ik bedoel, Buffy en Angel en Lost zijn toch ook heel stoer.
Sorry, heb ik niet... dit was de gewone versie. En dan gewoon nét iets harder zingen dan de speakersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben dus al tijden op zoek naar de karaoke van die
*hebben hebben hebben*
Dank je wel! Zal straks eens kijken of ik het nummer helemaal kan doen....quote:
Wauw!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Cee het volgende:
OMFG
Dus, ik heb
- de eend is nu dood
Je moet gewoon de radio aanzetten, zachtjes beginnen mee te zingen, dat steeds luider doen en dan al zingend naar boven lopen (of waar de computer ook staat). Dan valt het minder op als ze je later "nog steeds" horen zingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Verdomme ik kan het gewoon niet als hier iemand thuis is, en aangezien mijn ma met een of andere gewrichtsonsteking thuis zit is ze ook nooit weg.
Die hoge noot doe je anders nog best oké hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef Lindytje het volgende:
Wat neemt mijn telefoon karig geluid op zeg.... Sjezus...
Maar goed, hier nog eentje: Mijn leven is van mij
Bij lange na niet perfect, maar een poging. Zelfs helemaal tot het eind van het nummer.... (Hoog!!!!!!! Damn!!) Kom maar met dat commentaar..![]()
PS. Beeld slaat nergens op, ik had mijn foon gewoon in mijn hand...
Hihi, gekkie!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:18 schreef Zhenar het volgende:
Die windvlaag maakt het spannendZo van "OMG, leeft hij nog?!
"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gekozen voor lately van Stevie Wonder. Buiten opgenomen in het donker in een park. Helaas een windvlaag halverwege, maar daar moet je maar doorheen luisteren
![]()
.
http://www.youtube.com/watch?v=MgyEJNprXvM
WAT NOU "quote:
Dat ik dit zingende enthousiasme nooit achter je gezocht zou hebben! Het is aandóénlijk!quote:
Dudequote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik dit zingende enthousiasme nooit achter je gezocht zou hebben! Het is aandóénlijk!
Da's een van de enige liedjes die ik op de gitaar kan spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef Zhenar het volgende:
Hier staat mijn nieuwe "inzending" trouwens.
Doe je best goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeIk heb je toch wel eens verteld van de musical episodes op mijn werk?
![]()
Hier staat mijn nieuwe "inzending" trouwens.
Zodra het de hoogte in gaat, ga ik de mist in iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat heaaaaaaaaart klinkt nergens naar Zhen.![]()
Je bedoelt die verzuurde knakker die niets met het programma te maken heeft en huillie-teksten op zijn weblog schrijft? Ga je gangquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef kastanova het volgende:
Ik ben wel bereid als de Henkjan Smits van Fok te fungeren [ afbeelding ]
Jij mag wel de Mari zijn en de grime beoordelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:38 schreef kastanova het volgende:
Ik ben wel bereid als de Henkjan Smits van Fok te fungeren [ afbeelding ]
Geweldige typecasting, dat wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt die verzuurde knakker die niets met het programma te maken heeft en huillie-teksten op zijn weblog schrijft? Ga je gang
Wat dan niet?!quote:
Daar kan ik geen karaoke nummers van vindenquote:
Ik ook maar als we met z'n allen ons lekker schamen en het toch doen lukt het wel. Met je optreden in het park voor de vogels en de eekhoorntjes als toppunt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje beschamend.
Ja, ik ook, maar ik vermaak me prima hier thuis!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje beschamend.
Ik ken alleen hmm hmm hmm een beetje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook maar als we met z'n allen ons lekker schamen en het toch doen lukt het wel. Met je optreden in het park voor de vogels en de eekhoorntjes als toppunt.![]()
Zhenar, acapella, who needs friggin' karaoke?
En ik ging nog wel voor de gevoelige snaar!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet lachen om Zhenar's Michel(le).
Ja, daarom juistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik ging nog wel voor de gevoelige snaar!
Ik doe gewoon mijn ding, weetjewelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Ik vind het totaal niet bij je passen, maar toch leuk geprobeerd
.
Hou het maar bij liefelijke liedjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
Zhen probeer nou eens Crash Test Dummies!
Ik heb zonet een vuig verzoekje voor onze chans gedaan, klinkt nergens naar. Ik zal m'n gene zometeen weer opzij schuiven.
edit: nou chans, nu weet je waarom je er nooit om had moeten vragen.
Tuuuurlijk niet. Het ligt nooit aan jezelf!quote:
Je hebt de wildcard gekregen! Je mag overnieuw zingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:37 schreef Cee het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ben verkouden en ziek en m'n kleine linkerteen doet pijn en m'n kat is dood, ik heb geen kat maar toch is die dood en DAAROM lukt het niet! Normaal gesproken altijd!
Hihihi, ik zag de 'oproep' net ook op tv!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:28 schreef moemoe het volgende:
Kunnen jullie de teksten ook goed onthouden?
We kunnen The Singing Bee joinen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:42 schreef Marble het volgende:
Ik wil dit duet doen met shining_star.
HSMquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:42 schreef Marble het volgende:
Ik wil dit duet doen met shining_star.
Het Jason Nevins remixalbum is waarlijk fantastischquote:
Doe je goed!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef savale het volgende:
Ik wil mee doen! Wat moet ik doen?
Bij deze alvast een teasertjeIk zal het niet helemaal van mn zang moeten hebben denk
Edit: http://youtube.com/watch?v=r4OhD1Avl7M
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef savale het volgende:
Ik wil mee doen! Wat moet ik doen?
Bij deze alvast een teasertjeIk zal het niet helemaal van mn zang moeten hebben denk
Edit: http://youtube.com/watch?v=r4OhD1Avl7M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |