ik wil de discussie best aan maar ga mij niet vragen om me in te leven in het bekrompen gedachtengoed van een dierenactivist...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze staan niet boven de wet, je leest dus niet.
[..]
Jammer dat je de discussie niet aan wil. Als je je niet inleeft ,dan heeft het verder geen enkele zin.
Nou dappere mannetjes hoor, s'nachts annoniem een huis met bedreigingen onder spuiten.quote:
Wat is volgens jou dan goedpraten? Volgens mij heb je daar een nogal afwijkende definitie van...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, ik heb er begrip voor en ik vind het dapper en ik ben blij dat ze het doen. Sue me
dat ze een verkeerd persoon hebben geintimideerd en bedreigd, ze hadden dit bij den haag moeten doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan hadden ze ingezien dat ..... ?
Dat hij ook een mens van vlees en bloed is die niet zit te wachten op intimidatie en bedreiging in zijn persoonlijke levenssfeer incl. zijn gezinquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dan hadden ze ingezien dat ..... ?
wat is mijn tunnelvisie dan?.. dat ik niets te maken wil hebben met extremisme?... dat ik me niet in wil leven in het beperkte gedachtengoed van een los geslagen activistenclubjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Prima, dan blijf jij maar een tunnelvisie hebben. Wat jij wilt. Zonde hoor.
Je probeert het niet eens...echt triest.
gelukkig is er al een niet meer anoniem. zou het best leuk vinden eens in assen langs te gaan en zijn deuren en auto te bespuiten/krassen en dreigbrieven sturen waarin ik de dood van zijn ouders en eventuele broers zussen voorspel. maar nee zo ben ik zelfs niet, hoop dat ie voor de rechter komt en de schade mag betalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Nou dappere mannetjes hoor, s'nachts annoniem een huis met bedreigingen onder spuiten.
Ja, inderdaad, benieuwd of hij zijn vriendjes eraan hangt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
hoop dat ie voor de rechter komt en de schade mag betalen.
mja, gewoon voor de rechter brengen lijkt me een eerste stap, dat oog om oog principe is weer zo primitief daar zou ik me niet tot verlagen zoals meneer dat wel doet...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig is er al een niet meer anoniem. zou het best leuk vinden eens in assen langs te gaan en zijn deuren en auto te bespuiten/krassen en dreigbrieven sturen waarin ik de dood van zijn ouders en eventuele broers zussen voorspel. maar nee zo ben ik zelfs niet, hoop dat ie voor de rechter komt en de schade mag betalen.
precies, dat zei ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef Re het volgende:
[..]
dat oog om oog principe is weer zo primitief daar zou ik me niet tot verlagen zoals meneer dat wel doet...
Nou , je kan ook best de mensen die dit soort misdaden uitvoeren op hun verantwoordelijkheid aanspreken. Wat voor engerd ben je als je dieren zo mishandelt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Die staan toch in de wet!!
Als je het niet eens bent met de wet, moet je bij de politiek zijn.
Klinkt logisch. Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
dat ze een verkeerd persoon hebben geintimideerd en bedreigd, ze hadden dit bij den haag moeten doen.
Ja, fijne directeur die geld verdient aan het gruwelijk martelen van dieren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik leef me in in de directeur. als die klootzakken dat nou ook eens gedaan hadden.
Ja, dat vraag ik wel - anders heeft een discussie geen zin.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil de discussie best aan maar ga mij niet vragen om me in te leven in het bekrompen gedachtengoed van een dierenactivist...
Nee hoor, niemand staat boven de wet.quote:en blijkbaar staan ze wel boven de wet want anders hadden ze het wel op een wat menselijkere manier kunnen doen...
gaan leven en hopen dat je nooit ziek wordt en daardoor inconsequent gedrag vertoont.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Uiteraard.
Maar in Den Haag krijgen ze nul op rekest. Jammer voor ze blijkbaar. Wat zou jij dan op zo'n moment doen? De rechter opzoeken (waar ze de procedures alleen maar kunnen rekken (wat ze trouwens ook door weinigen in dank wordt afgenomen)? Briefkaarten sturen? Handtekeningenactie? Sit-ins? En wat als dat allemaal niet helpt en je ziet continue je "medemens" (het dier dus) mishandeld en vermoord worden.
Wat kan je dan nog als actievoerder doen?
ja, zo is dat in nederland geregeld beste vriend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, fijne directeur die geld verdient aan het gruwelijk martelen van dieren.
Fijne mensen die hun punt willen maken door het intimideren, bedreigen en vernielen van iemands bezittingen, persoonlijke leven en gezin.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:14 schreef SCH het volgende:
Ja, fijne directeur die geld verdient aan het gruwelijk martelen van dieren.
Het zijn geen misdaden. Sommige mensen vinden dat het misdaden zijn. Die mensen moeten dan in Den Haag zijn, om ervoor te zorgen dat dierproeven als misdaad worden aangemerkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou , je kan ook best de mensen die dit soort misdaden uitvoeren op hun verantwoordelijkheid aanspreken. Wat voor engerd ben je als je dieren zo mishandelt?
Je erbij neerleggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Uiteraard.
Maar in Den Haag krijgen ze nul op rekest. Jammer voor ze blijkbaar. Wat zou jij dan op zo'n moment doen? De rechter opzoeken (waar ze de procedures alleen maar kunnen rekken (wat ze trouwens ook door weinigen in dank wordt afgenomen)? Briefkaarten sturen? Handtekeningenactie? Sit-ins? En wat als dat allemaal niet helpt en je ziet continue je "medemens" (het dier dus) mishandeld en vermoord worden.
Wat kan je dan nog als actievoerder doen?
A) Het is geen misdaad en B) Het valt wel mishandeling te noemen, maar er is een rechtvaardigingsgrond. Het is dat laatste punt wat nogal eens uit het oog verloren wordt door onze groene vrinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou , je kan ook best de mensen die dit soort misdaden uitvoeren op hun verantwoordelijkheid aanspreken. Wat voor engerd ben je als je dieren zo mishandelt?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ze een verkeerd persoon hebben geintimideerd en bedreigd, ze hadden dit bij den haag moeten doen.
Ja, ga lekker een Mczoalshetis eten, vriendquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, zo is dat in nederland geregeld beste vriend.
Het is wel misdaad en er is geen enkele rechtvaardigingsgrond voor het martelen van dieren. Bullshit dus, want nogal eens uit het oog wordt verloren door onze gewetenloze vijanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
A) Het is geen misdaad en B) Het valt wel mishandeling te noemen, maar er is een rechtvaardigingsgrond. Het is dat laatste punt wat nogal eens uit het oog verloren wordt door onze groene vrinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |