Your opinion please.....
quote:
op 10-26-1999 om 07:42 PM schreef King Ð het volgende:
ik ga voor BART.....
niemand verwacht het...maar ik denkt toch dat hij populair gaat worden in huis en onder de NL-bevolkingYour opinion please.....
Ik snap het niet zo goed geloof ik.
Was ik maar was minder knap en wat slimmer
Maurice en Willem zijn de andere twee die overblijven maar Willem zal te veel credits gaan verliezen als ie nog meer wijze kooklessen met belachelijke koksmuts op gaat geven. Wat een idiote voorstelling was dat gisteren. En dat de rest nog gewoon meedeed ook. Bij "knoop in je zakdoek" hadden ze dat nooit toegelaten. Daar zijn die lui veel te slim voor, maar in het BB-huis doen ze het gewoon. Ben benieuwd hoever ze nog verder zullen zakken.
Sluit
Bart jaagt de vrouwen tegen zich in het harnas en andersom. Bart en Bianca gaan veel stemmen krijgen.
Als (Ruud of Willem) EN (Bianca of Mona of Karin of Maurice of Bart) worden genominieerd worden de eerstgenoemden NIET door het Nederlandse publiek weggestemd.
De eindstrijd gaat dus tussen Ruud en Willem, en Willem gaat dat winnen omdat tegen die tijd heel NL uitgekeken is op Ruud. Hij is gewoon te vroeg "gepiekt", en nu gaat dat tegen hem werken. Hij is een beetje een karikatuur van zichzelf
Maargoed, zo ver gaat het dus niet komen. Het wordt Bart, de zandhaas.
Maar dat eignelijk vooral omdat Ruud bij de uitzendingen nog nooit negatief naar voren is gebracht. En het duurt nog lang, Willem kan nog heel wat credits verspelen met z'n opmerkingen
(Read my lips)
(BB is a very Dutch phenomenon incidently. The S+B bedroom scenes on prime-time TV would be unthinkable in most other countries, and not just on my small sexually-repressed island)
Wat je denk ik uit het oog verliest is dat, zodra er nog drie over zijn, het kijkerspubliek bij stemming bepaald wie de winnaar is en niet wie er daarna een voor een afvalt. Ook ik geef Willem een goede kans om bij de laatste drie te komen. Bart evenwel heeft, mede gezien de leeftijd van de gemiddelde VOO kijker, denk ik meer kans. Hij past veel meer in de zender/kijkersdoelgroep.
Hij blijft over met Maurice en Ruud.
Bart ligt niet goed in de groep, die vliegt er in de volgende nominatieronde al uit. En de vrouwen lopen elkaar allemaal te irriteren (zo werkt dat met vrouwen), dus die zullen elkaar actief nomineren. En de mannen hebben een hekele aan dat geïrriteer van de vrouwen, en zullen hen daarom ook nomineren.
Oftewel: de vrouwen maken geen schijn van kans, en de mannen blijven over!
Toch is Ruud de koning!
(Voor anderstaligen is BB een van de weinige televisie programmes waar wij 'plat' Nederlands kunnen horen. Ik heb natuurlijk wel moeite om Ruud en Mona te begrijpen, maar ik vind het wel een plezier naar hun rijke, geestig, sappige accenten te luisteren, echt waar )
Ruud wordt uitgekakt door het nederlandse publiek. iemand schreef: "karikatuur van zichzelf" Perfect omschreven ik had het zelf niet mooier kunnen schrijven.
Bart kan het wel eens erg lang vol gaan houden, als hij door de groep geaccepteerd wordt.
En iedereen kan wel roepen dat Bianca eruit moet, maar jullie vergeten dat ze dan ook nog eerst genomineerd moet worden.
Bovendien gaan Bianca en Karin iedereen op de zenuwen werken, is Maurice zonder Karin niets waard en staat Bart nu al een beetje alleen.
Ik vrees dat Ruud uiteindelijk met het kwartmiljoen gaat strijken, want hij is min of meer de groepsleider en de motor, meer dan Willem.
quote:
op 10-27-1999 om 11:50 AM schreef Isabeau het volgende:
....Wie winnen er uiteindelijk? Veronica
Helemaal gelijk....niemand in het huis wint echt...alleen BIG BROTHER..Veronica ZELF
quote:
op 10-27-1999 om 12:51 PM schreef cleo! het volgende:
Ik denk absoluut dat Ruud het wordt. Ruud is en blijft de populairste!
Ruud zal het inderdaad heel lang volhouden.....alleen BART blijft als allerlaatste!
quote:
op 10-28-1999 om 12:30 AM schreef CAT het volgende:
....Oh nee, hoeft niet! Het was op gevoel toch?
Inderdaad..op gevoel gaat alles veel lekkerderderder!
Bart heeft in de uitzending van vandaag een bijzonder goede zet gedaan door de medebewoners uit te dagen te voorspellen/gokken wie er de volgende keer uit gaat.
Bartje voelt zich héééél zeker van zichzelf.
Trouwens hij blijft als laatste met Ruud en Mona (ja ik kan er ook niets aan doen) over!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |