abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56342730
Ik niet, wel een enorm klote voetbalweekend dit. Met een verlies van ons en winst voor Sparta en Nec.
pi_56342824
Excelsior lijkt wel te gaan degraderen zo, maar NEC en Sparta geven maar niet op... Denk dat VVV ook nog in de problemen gaat komen zo.

Er MOET gewonnen worden bij Excelsior, dan ben je al haast zeker dat je rechtstreekse degradatie ontloopt. En dan punten blijven sprokkelen en dan komt het goed
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56356837
Weet je wat ik vervelend, nee, zielig vindt?
Dat de Heerenveen supporters aan het begin van het seizoen zonder Alves zingen: "Who the fuck is Alves?"
Dat Alves er 8 scoort en dat ze bijna in de rij staan om z'n pik te zuigen en hem meteen in de armen sluiten en dat ze nou meteen weer zo 'stoer' gaan doen. Wees toch eens consequent.
Verder, jammer, maar dit is natuurlijk ingecaclculeerd. Tegen Excelsior weer 3 punten.
Door de reactie van Roodbergen was ik ervan overtuigd dat het buitenspel was. Ik heb Roodbergen nog nooit zo zien reageren.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:51:18 #154
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56357609
VVV krijgt het nog erg lastig als Amrabat uit vorm blijft. Het hele team draait om hem.
Uit tegen Excelsior moeten jullie winnen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56357710
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weet je wat ik vervelend, nee, zielig vindt?
Dat de Heerenveen supporters aan het begin van het seizoen zonder Alves zingen: "Who the fuck is Alves?"
Dat Alves er 8 scoort en dat ze bijna in de rij staan om z'n pik te zuigen en hem meteen in de armen sluiten en dat ze nou meteen weer zo 'stoer' gaan doen. Wees toch eens consequent.
Onzin, Alves is na afgelopen zomer nooit meer toegezongen, ook niet na die 7-klapper. Die bullshit over in de armen sluiten kwam van de media, is echter nergens op gebaseerd.
pi_56358009
De beelden spraken anders voor zich.
pi_56358077
Welke beelden?
pi_56358491
Van de juichende menigte.
pi_56358531
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van de juichende menigte.
Juichen na een doelpunt bedoel je? Of het apart toezingen met de naam van deze speler. Dat is nogal een verschil.

Of had je gewild dat er niet meer gejuicht wordt na een doelpunt dat door deze speler wordt gemaakt?
pi_56358662
Als die persoon je 2 maanden lang genaaid heeft zou het wel wat ingetogener kunnen ja. Wat is het verschil tussen iemand toezingen, of toejuichen?
pi_56358725
Zaterdag 9.00 gaan de kaarten voor Feyenoord in de verkoop, via ticketbox, er zijn marliefst 150 kaarten beschikbaar
pi_56359024
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als die persoon je 2 maanden lang genaaid heeft zou het wel wat ingetogener kunnen ja. Wat is het verschil tussen iemand toezingen, of toejuichen?
Je juicht omdat je club een doelpunt maakt, je zingt een speler toe omdat je waardeert wat hij voor de club doet. Het grappige is juist dat Sibon die wedstrijd werd toegezongen, en bij de goals van Alves er slechts gejuicht werd. En als je met 9-0 wint is enige hilariteit op de tribune niet zo vreemd volgens mij.
pi_56359190
Ik snap dat je voor de 1-0, 2-0 en de 3-0 scoort. Dat zijn cruciale goals. Elke goal daarna is bonus en de juichimpuls wordt minder.
Als Meijer zou scoren zou ik ook niet overdreven juichen Je ziet mensen volledig uit hun plaat gaan...
Maar als jullie er mee kunnen leven is dat aan jullie. Ik vind het inconsequent. Zo zijn de meeste supporters nu eenmaal.
pi_56359484
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik snap dat je voor de 1-0, 2-0 en de 3-0 scoort. Dat zijn cruciale goals. Elke goal daarna is bonus en de juichimpuls wordt minder.
Als Meijer zou scoren zou ik ook niet overdreven juichen Je ziet mensen volledig uit hun plaat gaan...
Maar als jullie er mee kunnen leven is dat aan jullie. Ik vind het inconsequent. Zo zijn de meeste supporters nu eenmaal.
Ik vind het spijkers op laag water zoeken. Als je notabene 9-0 maakt, zou het raar zijn om niet te juichen. Bovendien doe je dan de andere spelers tekort. En hij was ook weer niet enorm afgeschreven, maar de liefde is wel wat bekoeld.
pi_56360122
Aan het begin van de wedstrijd "Jan de Jonge, je moeder is een hoer" en aan het eind van de wedstrijd: "Jan de Jonge, je bent een superfries" vind ik wel een beetje triest.
pi_56360728
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:50 schreef Roberto258 het volgende:
Aan het begin van de wedstrijd "Jan de Jonge, je moeder is een hoer" en aan het eind van de wedstrijd: "Jan de Jonge, je bent een superfries" vind ik wel een beetje triest.
Zou ik ook triest vinden maar ik heb het niet gehoord.
pi_56361141
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het spijkers op laag water zoeken. Als je notabene 9-0 maakt, zou het raar zijn om niet te juichen. Bovendien doe je dan de andere spelers tekort. En hij was ook weer niet enorm afgeschreven, maar de liefde is wel wat bekoeld.
Hij zou juist wel afgeschreven moeten zijn, maar zoals ik al zei, dat is jullie keuze. Ik zou iemand met zo'n mentaliteit nooit meer terug hoeven zien.
Die spreekkoren over De Jonge waren er wel degelijk. Ach De Jonge is toch een drent die diesel tankt. Hulde voor zijn dröge opmerking.
pi_56361668
He Calimero, waar praat je over?
Niemand in Heerenveen sluit ALves in zijn armen. Het enige wat werd gezongen was pro Sibon. Als er een goal valt dan juich je natuurlijk voor je club, als je iets zingt voor de spelers dan doe je dat voor die speler.

Tenzij dat jij er bij was en jij persoonlijk mensen hebt horen zingen pro Alves heb je recht van spreken.
Ik geloof dat niemand in het ALS iets over Alves zingt of zegt, maar het zijn de calimero clubs die elke wedstrijd heel origineel beginnen te zingen als we tegen ze spelen. Begon DTC ook gelijk mee afgelopen zaterdag en met jullie zoveel andere clubs.

Niemand in Heerenveen zingt nog iets over Alves, maar alleen de tegenpartij meent dat ze nog iets moeten zeggen over Alves of over zijn moeder.

En ik spreek voor mezelf; maar dat vind ik pas triest, je speelt tegen Heerenveen, Alves is er nota bene niet eens bij en toch menen de 'helden' van de tegenpartij nog over Alves te moeten beginnen. Kan je beter je bek houden en pro je eigen club zingen. Over irritatie gesproken.

En natuurlijk kan jij je niet voorstellen dat je na 9 goals nog juicht, want dat halen ze daar in DTC niet.
pi_56362008
We begonnen niet met zingen over Alves.
We hebben al helmaal niks over z'n moeder gezongen.
En ik vind elk spreekkoor over Alves er 1 teveel.
Je juicht dus voor je club... Soit. Als jullie het zo zien. Je ziet dus niet die persoon, maar een club. Knap hoor. Ik kan mijn persoonlijke afkeer niet afsluiten.
pi_56365688
quote:
Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
We begonnen niet met zingen over Alves.
Gelul, dat deden jullie wel.
pi_56366002
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Gelul, dat deden jullie wel.
Inderdaad.
pi_56366028
Inderdaad, er werd ineens gezongen: Waar is die Alves nou?
Toen reageerden wij er overheen met Alves, Alves, Who the fuck is Alves.

En dat over Jan de Jonge, ik kan me niet voorstellen dat dat aan het begin is gezongen door iemand van Hveen en heb het ook niet gehoord.
pi_56366043
Ben toch bang dat ik hier de Heerenveen-mensen gelijk moet geven

Dat gezeur over Meijer begint ook een beetje vervelend te worden. Blijf jij maar lekker droog voor je uit staan kijken als hij een keer scoort Karrel, ik ga gewoon uit m'n dak na een doelpunt van een echte Superboer.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56369524
Het klopt idd dat de Graafschap begon met het zingen van Alves.
  maandag 28 januari 2008 @ 20:28:03 #175
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56369901
Als neutrale toeschouwer van deze discussie heb ik weer een andere mening

In samenvattingen heb ik alle supporters juist gewoon altijd Alves toe zien juichen. Vooral bij de 7 goals tegen Heracles (lijkt me ook niet meer dan logisch, om dat lyrisch te worden over je eigen spits). Ook op momenten dat Alves er niet bij was heb ik genoeg supporters van Heerenveen Alves horen steunen, zich weinig aantrekkend van de randvoorwaarden. Ik weet niet hoe de situatie van Heerenveensupporters tegen Alves momenteel is, daar kan ik dus niet over oordelen
  maandag 28 januari 2008 @ 20:29:50 #176
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56369964
Is Meijer trouwens niet die lamlul die de bal niet fair-play teruggaf?
pi_56370316
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef Yozzz het volgende:
Hij raakte de bal verkeerd
pi_56370550
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:45 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Hij raakte de bal verkeerd
Dat was echt zo, Meijer kan niet eens zo op doel schieten.

Cocu een paar jaar geleden daarentegen...
  maandag 28 januari 2008 @ 21:24:13 #179
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56371200
Vertel eens?
pi_56372052
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:29 schreef Yozzz het volgende:
Hij was richting Velthuizen, en dat is voor Meijer best knap!
pi_56373853
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:24 schreef Yozzz het volgende:
Vertel eens?
Schoot in een soort gelijke situatie die bal bijna in de kruising en deed toen
pi_56378857
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:38 schreef vingerplant het volgende:
Ben toch bang dat ik hier de Heerenveen-mensen gelijk moet geven

Dat gezeur over Meijer begint ook een beetje vervelend te worden. Blijf jij maar lekker droog voor je uit staan kijken als hij een keer scoort Karrel, ik ga gewoon uit m'n dak na een doelpunt van een echte Superboer.
Echte superboer met Louis Laros als zaakwaarnemer.
Soit, hij komt uit onze jeugdopleiding, maar wat draagt hij als superboer uit dan? Vind je hem altijd voorop in de strijd gaan? Ik moet toegeven dat het qua inzet de laatste tijd wel beter gaat, maar al die tijd heeft De Jonge hem de hand boven het hoofd gehouden. Misschien kan hij enigzins meekomen als rechtermiddenvelder, maar als hij centraal komt te spelen valt hij elke keer door de mand.
Sorry dat ik een mening heb, ik loop niet als een mak lammetje achter De Jonge aan. Zijn wisselbeleid is de laatste wedstrijden nou niet je van het te noemen. Dat hij bepaalde spelers maar de hand boven het hoofd houdt en echte superboeren als Bot en Bus niet ziet zitten is jammer in mijn ogen. Hij houdt niet van spelers die in mijn ogen echte superboeren zijn. Ik vermoed dat Redeker en misschien zelfs Matthei niet zouden spelen bij hem.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:54:25 #183
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56380445
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Schoot in een soort gelijke situatie die bal bijna in de kruising en deed toen
Cocu bij Vitesse is pre-Fairplay-tijd

Nee, dat keur ik inderdaad ook niet goed. Sorry alsnog, 12 jaar na dato
pi_56381110
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Cocu bij Vitesse is pre-Fairplay-tijd

Nee, dat keur ik inderdaad ook niet goed. Sorry alsnog, 12 jaar na dato
Nee hij speelde toen al voor Psv
pi_56381277
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Soit, hij komt uit onze jeugdopleiding, maar wat draagt hij als superboer uit dan? Vind je hem altijd voorop in de strijd gaan? Ik moet toegeven dat het qua inzet de laatste tijd wel beter gaat, maar al die tijd heeft De Jonge hem de hand boven het hoofd gehouden. Misschien kan hij enigzins meekomen als rechtermiddenvelder, maar als hij centraal komt te spelen valt hij elke keer door de mand.
Sorry dat ik een mening heb, ik loop niet als een mak lammetje achter De Jonge aan. Zijn wisselbeleid is de laatste wedstrijden nou niet je van het te noemen. Dat hij bepaalde spelers maar de hand boven het hoofd houdt en echte superboeren als Bot en Bus niet ziet zitten is jammer in mijn ogen. Hij houdt niet van spelers die in mijn ogen echte superboeren zijn. Ik vermoed dat Redeker en misschien zelfs Matthei niet zouden spelen bij hem.
Ik ben het met je eens dat ik ook vaak mijn vraagtekens zet bij het beleid van de Jonge. Als voorbeeld noem ik die falende Johnson. Hoe kan je die gast opstellen tegen Heerenveen en je kan hem in mijn ogen zeker geen hele helft laten staan. Echt een aanfluiting. Er zijn zeker wel meer voorbeelden te noemen.

Aan de andere kant vind ik persoonlijk wel dat wij blij mogen zijn met Meijer. Hij heeft ook veel klote gespeeld maar je moet het de Jonge kwalijk nemen dat hij hem er dan niet af haalt. Met de inzet van Meijer is nooit veel mis geweest het is hooguit onkunde. Verder denk ik zeker wel dat Meijer een echte superboer is met een graafschap hart en zoals je zelf wel weet lopen er daar maar weinig van rond.
pi_56381851
Bijna weer de nummer 1 van Gelderland
pi_56382652
De Jonge gaat gewoon uit van een baste basiself en haalt spelers er niet zomaar af na 1 of twee mindere wedstrijden. Dat heet vertrouwen...
Bloed, zweet en tranen!
pi_56382826
Beetje vreemd dat hij aan het begin van het seizoen wel na een wedstrijd mensen slachtofferde. Hij bouwt een voorbereiding op naar één team en wisselt dan naar 1 wedstrijd. Nu weigert hij in te grijpen.
pi_56384714
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beetje vreemd dat hij aan het begin van het seizoen wel na een wedstrijd mensen slachtofferde. Hij bouwt een voorbereiding op naar één team en wisselt dan naar 1 wedstrijd. Nu weigert hij in te grijpen.
Vind je het gek dat hij wisselt na 1-8? En welke resultaten heeft dat daarna opgeleverd? Nu houd hij daar gewoon aan vast....
Bloed, zweet en tranen!
pi_56384919
Dus na de 1-8 tegen een kampioenskandidaat is wisselen wel logisch, maar na de 6-1 tegen de nummer laatst is wisselen niet logisch?
Wie weet hoe de resultaten waren geweest als er niet gewisseld was. De 6-1 tegen Sparta was toch ook een '' incident'?
Misschien was de 2-1 tegen Roda wel een incident in een neerwaarste spiraal...
pi_56385854
quote:
Van Peppen naar Excelsior

Ard van Peppen (22) verruilt De Graafschap per direct voor Excelsior. De linksback wordt tot het einde van dit seizoen door de Kralingers gehuurd. Daarna kan Excelsior de Delftenaar voor langere tijd vastleggen, omdat zijn contract bij de Superboeren afloopt.

Van Peppen kwam al eerder voor Excelsior uit en promoveerde naar de eredivisie. Een jaar later herhaalde hij dat kunstje met De Graafschap. De verdediger speelde tot nu toe 59 duels in het betaalde voetbal en scoorde twee keer.
Bron: De Telegraaf
Prima dat hij weggaat maar ik vind de timing wel een beetje klote, remember Frankel tegen vitesse. Ik hoop dat ze afgesproken hebben dat hij niet mee mag doen.
pi_56387603
Dat gerucht is toch alweer ontkent?
pi_56389760
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus na de 1-8 tegen een kampioenskandidaat is wisselen wel logisch, maar na de 6-1 tegen de nummer laatst is wisselen niet logisch?
Wie weet hoe de resultaten waren geweest als er niet gewisseld was. De 6-1 tegen Sparta was toch ook een '' incident'?
Misschien was de 2-1 tegen Roda wel een incident in een neerwaarste spiraal...
De 6-1 was veel later in het seizoen. In het begin is het vaak meer zoeken. En belangrijk is juist om een selectie te laten staan om een zeperd weg te kunnen poetsen. In het begin is er gewisseld en zijn er vele punten behaald, na Sparta is juist iedereen blijven staan en vervolgens winnen we. Wat valt er niet aan te snappen, je logica ontgaat me helemaal......
Bloed, zweet en tranen!
pi_56391433
quote:
Onduidelijkheid rond komst van Karlsons

Het is nog onzeker of de Letse international Girts Karlsons De Graafschap op korte termijn komt versterken.

De spits, die zondag op proef meetrainde in Doetinchem, heeft trainer Jan de Jonge en directeur voetbalzaken Han Berger overtuigd van zijn kunnen, maar tot een definitieve overgang is het nog niet gekomen.

"Ik wil hem graag hebben, maar ik weet niet waarom hij er vandaag niet is", zei De Jonge dinsdag na de middagtraining. "Daarvoor moet je bij Han zijn."

"Het is allemaal nog niet duidelijk", meldt Berger desgevraagd. "Ik kan er niet te veel over zeggen, maar er is sprake van een gecompliceerde situatie. Er zijn ook andere clubs op hem aan het jagen."

De Graafschap verhuurde inmiddels, na Dave Bus (Aberdeen) voririge week wel twee spelers. De Arnhemse spits Kevin Sissing speelt de rest van het seizoen voor eerstedivisionist Haarlem. Ard van Peppen is met onmiddellijke ingang verhuisd naar Excelsior. De linksback, die in Doetinchem nauwelijks speeltijd kreeg, kan zaterdag worden opgesteld tegen uitgerekend zijn oude werkgever.
Bron: De Gelderlander
Lekker dan...
pi_56391986
quote:

[..]

Wees eerlijk, Bot en Bus hebben veel minder kwaliteit dan bijvoorbeeld Schuurman en Keller. Dat hij voor het voetbal kiest vind ik helemaal niet zo raar hoor.
pi_56392621
quote:

[..]

Mening hebben is prima, maar kom dan niet verhalen als 'hij heeft Louis Laros als zaakwaarnemer'. Die heeft 100 potjes voor Vitesse gespeeld, maar denk je nou echt dat hij daarom De Graafschap probeert te naaien?
Die man is een professional en zover ik weet zijn er nooit klachten over hem.

Met Meijer is een Superboer bedoel ik dat hij supporter voor het leven is, je kunt dat moeilijk ontkennen. Ik vind overigens wel dat hij nu hij in een dipje zit even plaats moet maken. Wat je over Bus zegt slaat nergens op, die heeft namelijk het niveau niet. Bot moet wel een kans krijgen, al is het maar omdat Schuurman dan een linie kan opschuiven. Redeker is een held voor het leven, maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel beter vind dat pak hem beet Keller. Bij mij zou hij dus misschien ook niet spelen. Matthaei ontsteeg het niveau van de 1e divisie niet en zou in het huidige De Graafschap nuttig zijn als invaller om de boel op scherp te zetten.

Ik loop overigens niet als een mak lammetje achter De Jonge aan. Wat betreft het halstarrige vasthouden van De Jonge aan zijn basis en zijn vreemde wisselbeleid ben ik het met je eens en ik roep al vanaf pak hem beet november dat De Groot eens moet wijken voor Tarva. Jij vindt dan wel dat Powel moet wijken, maar goed
pi_56403293
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:43 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Wees eerlijk, Bot en Bus hebben veel minder kwaliteit dan bijvoorbeeld Schuurman en Keller. Dat hij voor het voetbal kiest vind ik helemaal niet zo raar hoor.
Maar ze zijn echt niet minder dan Fung a Wing. Ik denk dat als je Bus als voorstopper had gebruikt tgen AZ dat we dan meer een vuist zouden kunnen maken. Zijn jullie allemaal vergeten hoe goed Bus als pure mandekker was in de eredivisie? Hij is in de eerste divisie door de mand gevallen omdat hij moest gaan opbouwen. Terwijl we nu juist een gebrek hebben aan opbouw centraal achterin. Zowel Keller als KoeluYuk zijn dara niet sterk in. Dan zie ik liever iemand als Bus of Bot centraal dan KoeluYuk.
pi_56403485
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Mening hebben is prima, maar kom dan niet verhalen als 'hij heeft Louis Laros als zaakwaarnemer'. Die heeft 100 potjes voor Vitesse gespeeld, maar denk je nou echt dat hij daarom De Graafschap probeert te naaien?
Die man is een professional en zover ik weet zijn er nooit klachten over hem.
Ik zou nooit met Laros in zee gaan. Ik zeg niet dat hij De graafschap zal naaien, maar ik vind hem een echt vites-type. Hij heeft gewoon een vette bek. Er zijn genoeg zaakwaarnemers in de wereld om niet in zee te gaan met eentje met een vites verleden. Natuurlijk is het een goedkoop smoesje van mij om Meijer af te vallen, maar als De jongeniet zo halsstarig aan hem vast zou houden zou ik hem misschien wel tof vinden.
quote:

[..]
Met Meijer is een Superboer bedoel ik dat hij supporter voor het leven is, je kunt dat moeilijk ontkennen. Ik vind overigens wel dat hij nu hij in een dipje zit even plaats moet maken. Wat je over Bus zegt slaat nergens op, die heeft namelijk het niveau niet. Bot moet wel een kans krijgen, al is het maar omdat Schuurman dan een linie kan opschuiven. Redeker is een held voor het leven, maar ik weet eigenlijk niet of ik hem wel beter vind dat pak hem beet Keller. Bij mij zou hij dus misschien ook niet spelen. Matthaei ontsteeg het niveau van de 1e divisie niet en zou in het huidige De Graafschap nuttig zijn als invaller om de boel op scherp te zetten.
Matthaei ontsteeg het niveau van de eerste divisie niet? Kijk zijn loopbaan eens na. Bus heeft misschien het niveau niet, maar KoeluYuk komt ook tekort om centraal te spelen. Als pure mandekker is Bus beter. Qua opbouw zijn ze gelijkwaardig. Keller kan sowieso niet zo ver ingooien als Redeker. En 'he's here, he's there he's fucking everywhere' werd niet voor ni8ks gezongen Redeker was overal te vinden.
quote:

[..]
Ik loop overigens niet als een mak lammetje achter De Jonge aan. Wat betreft het halstarrige vasthouden van De Jonge aan zijn basis en zijn vreemde wisselbeleid ben ik het met je eens en ik roep al vanaf pak hem beet november dat De Groot eens moet wijken voor Tarva. Jij vindt dan wel dat Powel moet wijken, maar goed
De groot mag wat mij betreft er ook uit hoor. Powell is echter ook niet geweldig. Ligt overigens ook voor een deel neit aan hem. Er werd toen namelijk gezegd door De Jonge dat we met de balvastheid van Beuk en de snelheid van Powel een fantastisch duo hadden.
WTF snelheid? Heb je gezien hoe vaak die gast eruit gelopen word? Ik denk dat als er een sprint wedstrijd wordt gehouden tussen de spitsen in de eredivisie hij ergens onderaan bungelt. net boven Beuk en De Groot
pi_56424064
quote:
Jordy Buijs naar De Graafschap

Feyenoorder Jordy Buijs wordt voor de rest van dit seizoen verhuurd aan De Graafschap.

De 19-jarige voorstopper speelde in de voorbereiding op dit seizoen regelmatig in de basis bij de Rotterdamse club maar kreeg in de competitie geen speelminuten in het eerste elftal van Feyenoord. Woensdagavond zat Buijs op de bank tijdens de wedstrijd tegen AZ. Buijs kan zaterdag zijn debuut maken voor De Graafschap in de wedstrijd tegen Excelsior.
Bron: rijnmond.nl
Ik ken hem niet iemand anders hier?
pi_56424304
Volgens mij willen de Feyenoorders al een tijdje dat hij een kans krijgt, dus hij zal wel wat kunnen. We hebben ook een optie tot koop overigens, goede zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')