abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56030237
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vitesse speelde op dat moment de bal niet uit, maar wilde doorgaan.
Dit is niet waar Karrel, jansen tikte de bal bewust uit.
  maandag 14 januari 2008 @ 19:24:09 #52
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56030474
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Dit is niet waar Karrel, jansen tikte de bal bewust uit.
Jansen speelde niet meeeee!
pi_56031572
rikketikketik
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 14 januari 2008 @ 20:17:32 #54
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56031904
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:04 schreef Roberto258 het volgende:
rikketikketik
Allememachies! Dát is nog eens een goeie!
Ik noteer hem, dan kan ik hem ook gebruiken als ik in de gelegenheid ervoor ben!
pi_56033670
Gossie hij hapt ook nog
pi_56041902
Beter happen, dan haperen...
p.s. Rikketikketik
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:41:53 #57
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56042259
En dan te bedenken dat ik heel vriendschappelijk en fair-play kwam vertellen dat jullie 'het wel gaan redden' dit seizoen. Het blijft aandoenlijk, die eenzijdige haat
pi_56043357
Je had ook gewoon niet in dit topic kunnen posten. Als ik in een Eagles topic post verwacht ik ook reacties.
pi_56044475
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:41 schreef Yozzz het volgende:
En dan te bedenken dat ik heel vriendschappelijk en fair-play kwam vertellen dat jullie 'het wel gaan redden' dit seizoen. Het blijft aandoenlijk, die eenzijdige haat
Gast, je zit hier zelf constant over 'blinde eenzijdige haat tegen Vitesse' te zwammen en zit een beetje bijdehand te doen over Janssen of Jansen. Vind je het gek dat je reacties uitlokt. Er gaan een paar mensen op je in, terwijl er net zo goed felicitaties in jullie topic staan.

2 keuzes, blijf lekker in je eigen topic óf spam deze direct helemaal vol zodat wij van die TT af zijn
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56045068
Waarom mocht het doek niet meerover de Spinnekop toen de spelers het veld op kwamen?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:06:51 #61
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56046524
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:31 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Gast, je zit hier zelf constant over 'blinde eenzijdige haat tegen Vitesse' te zwammen en zit een beetje bijdehand te doen over Janssen of Jansen. Vind je het gek dat je reacties uitlokt. Er gaan een paar mensen op je in, terwijl er net zo goed felicitaties in jullie topic staan.

2 keuzes, blijf lekker in je eigen topic óf spam deze direct helemaal vol zodat wij van die TT af zijn
Ik deed een poging tot een zinnige discussie over de bal van Schuurman/Meijer, maar die liep niet helemaal zoals ik verwachtte. Neemt niet weg dat ik De Graafschap nog steeds een van de leukere clubs van Nederland vind en jullie de successen gun.

Haatvolle tegenreacties waarbij een verkeerde naam wordt genoemd vragen om bijdehante reacties, maar 'grapjes' over mensen met een levensbedreigende 'ziekte' of iets dergelijks vallen voor mij toch net buiten het toelaatbare.
pi_56047215
Blaaaaaat.
Zinnige discussie:
Meijer schoot niet bewust op de goal, maar als hij het wel deed is er wat voor te zeggen. Vitesse deed alle behalve aan FairPlay door constant op de grond te vallen alsof ze neer geschoten werden.
Dat vind ik kwalijker dan een schot op goal.
Tijd rekken is pas een echte vorm van niet FairPlay. Als iemand met een bal bij de hoekvlag gaat staan mag je hem van mij over de boarding schoppen.
pi_56047859
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik deed een poging tot een zinnige discussie over de bal van Schuurman/Meijer, maar die liep niet helemaal zoals ik verwachtte. Neemt niet weg dat ik De Graafschap nog steeds een van de leukere clubs van Nederland vind en jullie de successen gun.

Haatvolle tegenreacties waarbij een verkeerde naam wordt genoemd vragen om bijdehante reacties, maar 'grapjes' over mensen met een levensbedreigende 'ziekte' of iets dergelijks vallen voor mij toch net buiten het toelaatbare.
Je komt in ieder geval op mij toch wat provocerend over, je begon zelf over Michael Jansen en zijn ziekte. Dat jouw voorzetjes vervolgens worden ingekopt gaat inderdaad over het randje, maar je mag daarvoor ook wel een beetje de hand in eigen boezem steken.

Wat betreft die fairplay wil ik ook nog wel wat zeggen: het was inderdaad niet fair die bal op goal te schieten (hoewel ik in Meijer's huidige vorm betwijfel of het bewust was ) Het was ook niet fair van Vitesse steeds te gaan liggen en bovendien heb ik VdSchaaf vlak voor mijn neus een paar keer flink met zijn handjes zien wapperen bij kopduels.

Conclusie: beide teams maakten zich schuldig aan wat minder sportief spel en dat is goed want het is verdorie een voetbalderby en geen korfbalwedstrijd. Fairplay is voor homo's! O, wacht...
pi_56047967
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom mocht het doek niet meerover de Spinnekop toen de spelers het veld op kwamen?
Nou? Ik snap het niet echt. Klok stond ook al zeker 5 minuten op 0 voordat de spelers het veld opkwamen, ook vreemd.
pi_56048025
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nou? Ik snap het niet echt. Klok stond ook al zeker 5 minuten op 0 voordat de spelers het veld opkwamen, ook vreemd.
Mocht het niet meer? Niks van meegekregen. Ik weet wel dat ik nog nooit zoveel lachende gezichten om me heen heb gezien bij een actie als bij deze
pi_56048049
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Palen zaten in de weg.
pi_56048321
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:12 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Palen zaten in de weg.
Doek was toch daarvoor ook gewoon over de spinnekop heen getrokken....
Wat stond er eigenlijk onder?
pi_56048413
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wat stond er eigenlijk onder?
'Laat ze nog eens zwijgen' als ik het goed heb.
pi_56050118
Hij ligt nu in de container

Kan een mod de topictitel veranderen in 'de mooiste club van gelderland' ofzo?
pi_56050534
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:47 schreef Roberto258 het volgende:

Zit je bij de Brigata Tifosi?
Toch niet Salva he?
pi_56050569
Nope
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:09:46 #72
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56050615
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Je komt in ieder geval op mij toch wat provocerend over, je begon zelf over Michael Jansen en zijn ziekte. Dat jouw voorzetjes vervolgens worden ingekopt gaat inderdaad over het randje, maar je mag daarvoor ook wel een beetje de hand in eigen boezem steken.

Wat betreft die fairplay wil ik ook nog wel wat zeggen: het was inderdaad niet fair die bal op goal te schieten (hoewel ik in Meijer's huidige vorm betwijfel of het bewust was ) Het was ook niet fair van Vitesse steeds te gaan liggen en bovendien heb ik VdSchaaf vlak voor mijn neus een paar keer flink met zijn handjes zien wapperen bij kopduels.

Conclusie: beide teams maakten zich schuldig aan wat minder sportief spel en dat is goed want het is verdorie een voetbalderby en geen korfbalwedstrijd. Fairplay is voor homo's! O, wacht...
Ik ben het 100% met bovenstaande post eens
pi_56051155
Zo kwam het daarvoor niet over.
Waarom wil je een discussie starten terwijl iedereen het hier toch met je eens is?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:54:46 #74
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56051698
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo kwam het daarvoor niet over.
Waarom wil je een discussie starten terwijl iedereen het hier toch met je eens is?
Lees de discussie nog maar eens na. Als we het allemaal eens waren geweest was ik na 1 post al verdwenen uit dit topic.

Of is dit een poging om het topic vol te krijgen en de volgende per een meer toepassende naam te beginnen?
pi_56056035
Wat vinden jullie dan dat er met de opstelling van morgen moet gebeuren. Het lijkt me dat we wel een probleem hebben zonder Keller en Volmer. Fung a wing is natuurlijk een zekerheidje maar wie moet er naast hem komen, Bus of Hese? Voor mij duidelijk Bus, Hese zal wel niet veel zelfvertrouwen hebben... Bovendien hoef je dan achterin weinig om te zetten. Aan de andere kant lijkt het me ook wel een keer goed om Schuurman op het middenveld te zien spelen in plaats van Meijer ofzo. Maar die gaat er toch niet uit.

Verder moet Tarva er in wat mij betreft.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:38:53 #76
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56057119
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:47 schreef Roberto258 het volgende:

Het is altijd vrij stil bij ons hoor
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56059113
Oud nieuws
pi_56064736
Nette revanche op de 0-2 in Arnhem. Voor de rest hoop ik dat jullie weer punten zullen pakken! Troetelbeer van de HCE
pi_56066151
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat vinden jullie dan dat er met de opstelling van morgen moet gebeuren. Het lijkt me dat we wel een probleem hebben zonder Keller en Volmer. Fung a wing is natuurlijk een zekerheidje maar wie moet er naast hem komen, Bus of Hese? Voor mij duidelijk Bus, Hese zal wel niet veel zelfvertrouwen hebben... Bovendien hoef je dan achterin weinig om te zetten. Aan de andere kant lijkt het me ook wel een keer goed om Schuurman op het middenveld te zien spelen in plaats van Meijer ofzo. Maar die gaat er toch niet uit.

Verder moet Tarva er in wat mij betreft.
Volmer is nu toch wel weer fit?
Mocht ie niet fit zijn:
Wally de Walrus op goal.
Achterin: Purrel, KoeLoeYuk, Bus en Schuurman.
Midden: Vidarsson, Schöne, Hese en Robbemond
Aanval: Tarva en Powell

Hese is veel te aanvallend om in het centrum achterin te spelen. Vorig jaar was het afentoe al tricky. Bovendien is Bus als mandekker supergoed.
Meijer heeft al twee wedstrijden verneukt en moet nou opbokken. Zelfde geldt zeker ook voor Harry Hamburger.
Wat een super zwakke verdediging trouwens...
pi_56070135
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Volmer is nu toch wel weer fit?
Mocht ie niet fit zijn:
Wally de Walrus op goal.
Achterin: Purrel, KoeLoeYuk, Bus en Schuurman.
Midden: Vidarsson, Schöne, Hese en Robbemond
Aanval: Tarva en Powell

Hese is veel te aanvallend om in het centrum achterin te spelen. Vorig jaar was het afentoe al tricky. Bovendien is Bus als mandekker supergoed.
Meijer heeft al twee wedstrijden verneukt en moet nou opbokken. Zelfde geldt zeker ook voor Harry Hamburger.
Wat een super zwakke verdediging trouwens...
Het is maar goed dat Alves er niet bij is.
pi_56076002
Zo fit is Volmer niet..
quote:
Een kuitblessure houdt Joost Volmer al sinds oktober aan de kant bij De Graafschap. Nader onderzoek heeft nu uitgewezen dat de 33-jarige verdediger al die tijd rondliep met een gebroken kuitbeen.

'Begin januari heb ik nog enkele dagen met de selectie meegetraind, maar ik kreeg opnieuw veel last', kijkt Volmer terug in het Algemeen Dagblad. 'Dat kon niet goed zijn, voor mij was dat absoluut uitgesloten.'

Waar bij een eerste MRI-scan niets te zien was, bleek uit een second opinion dat de verdediger een kuitbeenbreuk had. 'Het kan wel eens voorkomen dat zo'n blessure in eerste instantie niet te zien is, maar opvallend is het wel.'

Volmer verwacht niet al te lang meer nodig te hebben voor zijn herstel. 'De breuk is al redelijk geheeld en vergeet niet dat ik zelfs mét blessure mee heb kunnen trainen.'
pi_56081099
Ja pauperzooi, volgens omroep gelderland gaat de Jonge met Hese en Meijer spelen.
pi_56081950
Vitesse!

& Piet Velthuizen weer op z'n best!
There's a war out there and we will win it!
pi_56090867
Pff jammer, had zeker een punt ingezeten ! Zeer goede eerste helft, mindere tweede waarin AZ veel kansen miste.

De Groot en Tarva geblesseerd
pi_56094911
De Groot leek me niet al te ernstig. Tarva heeft, vrees ik schouder uit de kom.
Toch een fout van De Jong dit vind ik.
Met Hese op zijn vertrouwde plek hadden we meer een vuist kunnen maken.
Desalnietmin, niet slecht tegen een 'titelkandidaat'.
Tijdrekken bij de cornervlag tegen ons, terwijl je kampioen wil worden
Oh ja, Waterman wat een held. Actie na de wedstrijd gezien met de aansteker?
pi_56094922
Tegen Sparta moet het overigens wel gebeuren.
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:49:17 #87
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56095446
Verdomme, ik had AZ graag flink op de bek zien gaan
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:18:32 #88
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_56097554
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, Waterman wat een held. Actie na de wedstrijd gezien met de aansteker?
Wat deed ie???
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:13:46 #89
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56100652
Ik vond het spel best aanvaardbaar; en Hese heeft het niet slecht gedaan.
Met ietwat meer geluk had er nog een punt in gezeten.
Maar nu wel drie keer verlies op rij; nu moeten toch wel weer wat punten worden gepakt.
kloep kloep
pi_56102840
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Borizzz het volgende:
Ik vond het spel best aanvaardbaar; en Hese heeft het niet slecht gedaan.
Met ietwat meer geluk had er nog een punt in gezeten.
Maar nu wel drie keer verlies op rij; nu moeten toch wel weer wat punten worden gepakt.
Hese niet slecht gedaan.. Ik weet het niet hoor maar na 3 minuten had het al 0-2 kunnen staan door 2 fouten van Hese. Gelukkig miste az en werd het nog leuk en herstelde Hese zich goed maar voor mij is het toch duidelijk dat hij op die positie niet voldoet. Verder wel veel aanknopingspunten gezien maar het wordt toch weer tijd voor wat punten. Dus zondag maar knallen in rotterdam.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:45 #91
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56103242
Waarom werd er zo gefloten tegen het einde van de wedstrijd. Er werd iets omgeroepen over staken waarna het publiek op die manier reageerde. Ik had het nl niet goed verstaan..
kloep kloep
pi_56104075
Er werd omgeroepen dat de spreekkoren op moesten houden omdat anders de wedstrijd egstaakt werd....
Waterman ging na de wedstrijd z'n flesje ophalen en hij werd ondergetufd en ze gooide aanstekers naar hem.
Raapt ie een aansteker op en maakt een beweging of ie em terug tyft. Al die gasten weg duiken en hij met een vette smile weglopen.
pi_56109074
Ja looool, welke spreekkoren?
pi_56121782
Hoerenjong.
En dan gericht op Haverkort en Waterman.
Vroegah moest je wel wat meer je best doen voor zo'n waarschuwing. Het is toch een keer 10 minuten gestaakt bij ons?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:25:21 #95
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_56122115
Er zat ooit een scheids te janken in z'n kleedkamer bij dG. Die zat zo te prutsen en dan kwamen de spreekkoren er nog bij.... Volgens mij had-ie z'n dag niet
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 20 januari 2008 @ 12:45:03 #96
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56174572
Michael Jansen speelt de rest van het seizoen voor De Graafschap. De 23-jarige verdediger wordt verhuurd door Feyenoord. De Rotterdammers namen Jansen deze week zelf over van Vitesse. Bij die club vertrok de speler transfervrij, nadat er onenigheid was ontstaan over zijn toekomst. Jansen en Vitesse konden het niet eens worden over de wijze waarop hij zijn rentree zou maken. De voetballer stond twee jaar en acht maanden buitenspel vanwege hartproblemen.

Ook Sparta toonde belangstelling voor Jansen, maar hij gaf zelf de voorkeur aan De Graafschap. De eredivisionist was op zoek naar een verdediger nadat Joost Volmer geblesseerd was geraakt.

(bron: voetbalnext)

[ Bericht 90% gewijzigd door Borizzz op 20-01-2008 13:16:44 ]
kloep kloep
  zondag 20 januari 2008 @ 13:47:20 #97
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56176299
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:04 schreef Roberto258 het volgende:
rikketikketik
Vamos el TRI!
pi_56176484
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef Elvislives het volgende:

[..]
inkoppertje
  zondag 20 januari 2008 @ 14:07:16 #99
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56176946
Ben bennieuwd hoe hij het bij jullie gaat doen. Ik vond het altijd een sympatieke kerel, maar ik vond het van een heel stuk minder respect getuigen om Vitesse (en de supporters die jarenlang achter hem steunden) op deze manier te verlaten. Aan de andere kant is er van beide kanten geen officiele reden gegeven, dus kan er niet echt over oordelen natuurlijk.

Arme Purrel verliest zijn basisplek nu ook bij De Graafschap aan Jansen
Vamos el TRI!
pi_56177099
Jansen zal wel centraal komen te spelen denk ik omdat Volmer er nog een tijdje uit is. Wellicht dat Fung A Wing weer linksback gaat spelen, Purrel linkshalf en Vidarsson eruit.

Ik vond Jansen ook altijd een goede speler en als hij werkelijk fit is is het gewoon een geweldige aanwinst voor ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')