Denk je echt dat het dezelfde doelgroep heeft? Ik denk dat hier ook veel gezinnen naar kijken, sterker nog, ik heb zelfs kinderen in het publiek zien zitten. Dat zie ik bij WWE echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:23 schreef Paxlie het volgende:
(wat toch dezelfde doelgroep heeft)
Dan kijk jij tegenwoordig geen WWE meerquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Denk je echt dat het dezelfde doelgroep heeft? Ik denk dat hier ook veel gezinnen naar kijken, sterker nog, ik heb zelfs kinderen in het publiek zien zitten. Dat zie ik bij WWE echt niet gebeuren.
Klopt, ook nooit gedaan overigens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dan kijk jij tegenwoordig geen WWE meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crush <3
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gisternacht nog even snel aflevering 2 gekeken.Als de aflevering al geweest is hoef je niet te spoileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crush <3A.F.C. Ajax
houdt het wel leuker voor de mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:42 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Crush <3
[/spoiler]
Als de aflevering al geweest is hoef je niet te spoileren.
Ik ben gewend dat wel te doen. Kon die keer ook pas later kijken maar wil dan wel het topic lezen. Daarom dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:42 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als de aflevering al geweest is hoef je niet te spoileren.
Als Rey Mysterio worstelt is 3/4 van het publiek dwerg of infantquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Denk je echt dat het dezelfde doelgroep heeft? Ik denk dat hier ook veel gezinnen naar kijken, sterker nog, ik heb zelfs kinderen in het publiek zien zitten. Dat zie ik bij WWE echt niet gebeuren.
ga je mond eens spoelen!!! Crush is ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godkolere, al die "vrouwelijke" gladiatoren zijn een stel manswijven..
Jaloers?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godkolere, al die "vrouwelijke" gladiatoren zijn een stel manswijven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef Plastic_Power het volgende:
http://www.withleather.com/post.phtml?pk=4780![]()
![]()
"I do it all for my mother"
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
lmaoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
quote:"The American Gladiators last night scored a 5.8 rating on the fast nationals."
Een mix van the rock en batistaquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef SoupNazi het volgende:
Ik vind die Toa trouwens wel erg veel op The Rock lijken.
Dat was inderdaad indrukwekkendquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:04 schreef wonderer het volgende:
Toa en Wolf zijn mijn favoriete gladiators, trouwens, een beetje show mag ik welEn dan niet dat neppe van die rodeoclown.
Ik was wel onder de indruk van Monica, de snelste tijd op de eliminator, van iedereen, da's best goed
Valt wel op dat veel mensen die naar worstelen/mma kijken ook hier te vinden zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Wessiej het volgende:
Ben ook maar gaan kijken aangezien hier het hele pw topic mensen team ong zit die het leuk vinden, en ja het is tof
3:13 als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:22 schreef SoupNazi het volgende:
Goede aflevering weer. Maar heeft Molivann nu 2:13 of 3:13 in de eliminator gehaald?Want in deze aflevering staan beide scores een keer op het bord.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Crush: "It's wasn't a kick it was a step"![]()
Crush
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |