Is het niet Foupie (FH) ? Ik meen die kont te herkennen en die had ook zo'n jasje/ding.quote:
Die heb ik! Moet alleen nog een statief hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het fenomeen videocamera is u onbekend?
Oh verrek! Da's waar ook!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is het niet Foupie (FH) ? Ik meen die kont te herkennen en die had ook zo'n jasje/ding.
Bind hem om je hoofdquote:Op maandag 7 januari 2008 17:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heb ik! Moet alleen nog een statief hebben.
Ja en Foup dus, je hebt nog een keer uitgelegd (met paint) waar er [wat] vanaf moest toen ze was aangekomen. Verder had/heeft ze flinke, dus dat. Ben je er weer een beetje ?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:38 schreef kastanova het volgende:
Oh verrek! Da's waar ook!
Mên, in mijn geheugen waren er op FH alleen 2 homo's, 1 kale, Krea, een reller met tattoo's en 1 vrouw.
Misschien moet ik toch maar eens een MRI-scan doen ofzo...
Yep, terug!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja en Foup dus, je hebt nog een keer uitgelegd (met paint) waar er [wat] vanaf moest toen ze was aangekomen. Verder had/heeft ze flinke, dus dat. Ben je er weer een beetje ?
Die heeft een anabole steroid aan de haak geslagen op de carnaval in Den Bosch meen ik, sindsdien wast ze af, stofzuigt ze en is ze verdwenen. Zoiets.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:41 schreef kastanova het volgende:
Yep, terug!
Waar is [dat mens] gebleven eigenlijk?
De goede oude tijd.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh verrek! Da's waar ook!
Mên, in mijn geheugen waren er op FH alleen 2 homo's, 1 kale, Krea, een reller met tattoo's en 1 vrouw.
Ze heeft zich [hier] toch niet toevallig ooit Heksehiel genoemd hé?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die heeft een anabole steroid aan de haak geslagen op de carnaval in Den Bosch meen ik, sindsdien wast ze af, stofzuigt ze en is ze verdwenen. Zoiets.
Nee man. Foupie had toch echt een dikke reet?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is het niet Foupie (FH) ? Ik meen die kont te herkennen en die had ook zo'n jasje/ding.
Géén idéé. Ze lurkte hier wel, maar of ze ook postte ....quote:Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef kastanova het volgende:
Ze heeft zich [hier] toch niet toevallig ooit Heksehiel genoemd hé?
Die vond ik er namelijk verdomd veel op lijken en die zat ineens op m'n penis.
...euh. Dan was ik er ook niet geweest. Er waren er zeker 5. ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:38 schreef kastanova het volgende:
en 1 vrouw.
Dat hing van de windrichting af, zoals bij de meeste vrouwen. Maar het is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat dit haar is. Ik weet het wel zeker ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef Kreator het volgende:
Nee man. Foupie had toch echt een dikke reet?
Heb ik dan de foto gemist ofzo?? Foupie was een leuke meid hoor, maar in mijn geheugen had die toch echt genoeg spek en een klein lichaam.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef elcastel het volgende:
Dat hing van de windrichting af, zoals bij de meeste vrouwen. Maar het is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat dit haar is. Ik weet het wel zeker ook.
5?! Excl. dirk?!!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
...euh. Dan was ik er ook niet geweest. Er waren er zeker 5. ofzo.
Ah, het welbekende "propje"quote:Op maandag 7 januari 2008 17:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb ik dan de foto gemist ofzo?? Foupie was een leuke meid hoor, maar in mijn geheugen had die toch echt genoeg spek en een klein lichaam.
Effe denken hoor; k_i_m, Foupie, Partygirl ofzo, ISM, Princessa, Bea en Xennia natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:53 schreef Kreator het volgende:
...euh. Dan was ik er ook niet geweest. Er waren er zeker 5. ofzo.
...ON_Air, Foupie, The Queen, zo'n gammel wijf en de vriendin van 3MH (Prinsletta). Dat zijn toch zeker 3 lekkere wijven. Heb je ze uberhaupt wel es gezien?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:55 schreef kastanova het volgende:
Wow, die hebben behoorlijk indruk gemaakt dan.
Oja, KIM en Partygirl ook ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:56 schreef elcastel het volgende:
Effe denken hoor; k_i_m, Foupie, Partygirl ofzo, ISM, Princessa, Bea en Xennia natuurlijk.
Ze is dikker geworden, maar ze had af en toe best een acceptabele fundering. Af en toe, ... denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:55 schreef Kreator het volgende:
Heb ik dan de foto gemist ofzo?? Foupie was een leuke meid hoor, maar in mijn geheugen had die toch echt genoeg spek en een klein lichaam.
Ik zat naar de verkeerde foto te kijken....ik dacht die printscreen van die desktop. Maar die met dat rooie jasje, dat kan wel ja, dat is een propje met een goed geschoten foto.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze is dikker geworden, maar ze had af en toe best een acceptabele fundering. Af en toe, ... denk ik.
Geen [echte], maar die heeft ooit nog een topic over Kasta geopend om ... waarom eigenlijk Kasta ?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:57 schreef Kreator het volgende:
Xennia was geen forumhoer.
Geen idee... Heb je foto's?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ON_Air, Foupie, The Queen, zo'n gammel wijf en de vriendin van 3MH (Prinsletta). Dat zijn toch zeker 3 lekkere wijven. Heb je ze uberhaupt wel es gezien?
Die andere is k_i_m, dat zie je zo. Ik althans,quote:Op maandag 7 januari 2008 17:58 schreef Kreator het volgende:
Ik zat naar de verkeerde foto te kijken....ik dacht die printscreen van die desktop. Maar die met dat rooie jasje, dat kan wel ja, dat is een propje met een goed geschoten foto.
Met of zonder kleren?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:59 schreef kastanova het volgende:
Geen idee... Heb je foto's?
Om te klagen over mijn onvermorgen om haar te bevredigen?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Geen [echte], maar die heeft ooit nog een topic over Kasta geopend om ... waarom eigenlijk Kasta ?
Nee, het was iets van een test om te kijken hoe wij reageerden ofzo op jou botte gedrag jegens (!!) haar. Nou ja een heel verhaal wat eigenlijk nergens over gaat dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:00 schreef kastanova het volgende:
Om te klagen over mijn onvermorgen om haar te bevredigen?
Al sla je me dood El.
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:00 schreef kastanova het volgende:
Om te klagen over mijn onvermorgen om haar te bevredigen?
...hoeveel [lekkere wijven] ken jij die vet zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:01 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe vet ze zijn...
Ja, dat zou inderdaad weleens Xennia geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:01 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, het was iets van een test om te kijken hoe wij reageerden ofzo op jou botte gedrag jegens (!!) haar. Nou ja een heel verhaal wat eigenlijk nergens over gaat dus.
Ligt eraan hoe laat het is en hoeveel drank ik gehad heb.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hoeveel [lekkere wijven] ken jij die vet zijn?
Ik had laatst een date met een cup EE. Het was erg laat. De volgende dag bleek de rest van haar prima bij haar cup EE te passen. Een beetje een [hoe heet ze ook alweer uit het westen, die feeks met die bruine krullen] ervaring.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:03 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe laat het is en hoeveel drank ik gehad heb.
Ik heb nog ergens iets van ons op het strand.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:02 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook nog wel geile foto's van Elcastel. In bed..
Tja, ik heb sowieso weinig met borsten...quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had laatst een date met een cup EE. Het was erg laat. De volgende dag bleek de rest van haar prima bij haar cup EE te passen. Een beetje een [hoe heet ze ook alweer uit het westen, die feeks met die bruine krullen] ervaring.
Oja, dat was leuk!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens iets van ons op het strand.
Ah, da's waar, jij was er ook nog!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Tally het volgende:
Ik was zeker de relnicht met tattoo's?
De buurman begrijpt me, die zet gewoon bier voor m'n neus. Niks geen gemiep over koffie met koekjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef k_i_m het volgende:
Koffie? Thee? Stukje appeltaart? Slagroom erop? Goh, tijd niet gezien. Nee, het lijkt wel eeuwen geleden dat we zondagmiddag bij jullie langsgeweest zijn!
[ afbeelding ]
Ben je nou nog aan het vluchten overwerken?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef k_i_m het volgende:
Oh, sorry. Ik had het over mijn schoonmoeder.
Que?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat hing van de windrichting af, zoals bij de meeste vrouwen.
Wát?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had laatst een date met een cup EE. Het was erg laat. De volgende dag bleek de rest van haar prima bij haar cup EE te passen. Een beetje een [hoe heet ze ook alweer uit het westen, die feeks met die bruine krullen] ervaring.
Dr is/was er nog eentje.. Die wel mod is geweest..quote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef MUUS het volgende:
Oh, en die plork uit S&G is waarschijnlijk TogetherAlone, k_i_m. Ze is alleen geen mod geweest, maar was daar wel een vaste poster. Haar vriend was wel een mod.
Altijd S&G foto's en toen ze ineens foto's mét hoofd ging posten, had iedereen zoiets van 'oooh.. '
Lang lijf, leuke tieten, maar ook een lang hoofd met Droopy ogen. Bedoel je die?
Over lelijke wijven met een lang hoofd gesprokenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef MUUS het volgende:
Lang lijf, leuke tieten, maar ook een lang hoofd met Droopy ogen. Bedoel je die?
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Komt er goddomme een holle bolle gijs versie van Wiske tevoorschijn.
Plofkop MUUS, plofkop... Geen dikke...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:45 schreef MUUS het volgende:
[..].
Vind je dat hoofd al een Holle Bolle Gijs?
Jezus, dan heb ik pas écht een dikke plofkop..
Ah ja, natuurlijk, da's heel wat anders. Ik voel me meteen een stuk beter.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Plofkop MUUS, plofkop... Geen dikke...
Teveel nagellak, te weinig bil.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:06 schreef Armageddon het volgende:
Deze komt het dichtst in de buurt.
[ afbeelding ]
Syl is werken ouwe!quote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef Joene het volgende:
sinds wanneer neuken oldbies 's avonds niet meer en doen ze aan fok! ?
Men en dan ga je dit topic checken!quote:
Ach en jezus, vergeet ik jou. Het is ook zo gewoon om jou tegen te komen op een forum.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Tally het volgende:
Ik was zeker de relnicht met tattoo's?
Ik begin er juist steeds minder van te snappenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef Kreator het volgende:
My god, wat een avond.... echt waar. Als ik nu een boek zou schrijven over vrouwen....het zou een bestseller worden. Wat een inzichten....
Iets van pot en ketel komt in gedachte?quote:
Nah, de hoofdlijnen zijn op sich easy as shit...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:42 schreef Kreator het volgende:
...dat is even een tijdelijke dip, Kasta. Als je daar doorheen komt, gaat er ergens een lampje aan en dan zo ineens...whoppa. En dan ben je 29 en dan denk je: Ik wou dat wat ik nu wist, 10 jaar geleden tot mijn beschikking was.
Kutwijf ben ik hè?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, de hoofdlijnen zijn op sich easy as shit...
En de meeste karakters heb ik inmiddels ook wel onder de knie.
Maar dan kom je er nét weer 1 tegen waar je maar de ballen van snapt en ben je nog geen reet verder met al je kennis en ervaring.
Vergeet mijn pannekoeken niet.quote:
nee mij in het kort vertellen wat de inhoud is lijkt me verstandiger en beterquote:Op maandag 7 januari 2008 22:01 schreef kastanova het volgende:
Kan iemand de newbie even naar de deur begeleiden?
Neuh.. Het is beter om je ongezien de tyfus te wensen en je door een bushokje te tiefen!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:16 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
nee mij in het kort vertellen wat de inhoud is lijkt me verstandiger en beter
succes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:13 schreef kastanova het volgende:
Nah 3 weken vakantie gaat dit m'n eerste werkdag worden... Ik heb het zwaarrrrrrrrrr....
En koppijn.quote:
Oja! Kan je aan het eind van de dag nog even helpen herinneren?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ben je nou nog aan het vluchten overwerken?
En je moet je bankzaken nog doen
Op school moet je gewoon lam zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
School is leuker met kater.
Ja, vervelen op het werk, dat verzin je toch niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:58 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kruipt de tijd niet, anders zou ik me vervelen.
Ach jezus, die heb ik ook zometeen, op mijn - laatste - vrije dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
nieuwjaarstoespraak
...gelukkig kan ik hier wel een dutje doen, dat scheelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, vervelen op het werk, dat verzin je toch niet?
Die laatste vrije dag heb ik morgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ach jezus, die heb ik ook zometeen, op mijn - laatste - vrije dag.
Ik zou wel een dutje willen doen, maar helaas. Ik moet 100.000 accounts overal voor aanmaken, zodat de gestapo hier de boel in de gaten kan houdenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
...gelukkig kan ik hier wel een dutje doen, dat scheelt.
...scripting & templates. dat scheelt je nogal wat tijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou wel een dutje willen doen, maar helaas. Ik moet 100.000 accounts overal voor aanmaken, zodat de gestapo hier de boel in de gaten kan houden.
Wat willen 'ze' dan zoal in de gaten houden, waar aparte accounts voor nodig zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou wel een dutje willen doen, maar helaas. Ik moet 100.000 accounts overal voor aanmaken, zodat de gestapo hier de boel in de gaten kan houden.
Ja geen social life enzo he..quote:Op maandag 7 januari 2008 22:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ach en jezus, vergeet ik jou. Het is ook zo gewoon om jou tegen te komen op een forum..
Ja, die ja!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef MUUS het volgende:
Oh, en die plork uit S&G is waarschijnlijk TogetherAlone, k_i_m. Ze is alleen geen mod geweest, maar was daar wel een vaste poster. Haar vriend was wel een mod.
Altijd S&G foto's en toen ze ineens foto's mét hoofd ging posten, had iedereen zoiets van 'oooh.. '
Verdiep je er maar niet in, je wordt er niet vrolijker van en je verandert er toch niks aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom er net achter dat ik de komende 14 jaar 2,65% van mijn bruto inkomen betaal aan de vutregeling waar ik zelf nooit gebruik van kan maken. Om het in verhoudeing te zien: ik betaal 6,18% voor m'n eigen pensioen. Een soort 'solidariteitsbijdrage' aan welgestelde vutters dus.
Dit is vast onderhandeld door vakbondsmensen die vlak voor hun vut zaten.
Ik heb me nooit verdiept in dit soort zaken, maar dat zal ik toch eens doen.
Onze generatie wordt inderdaad flink in het poepertje genomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom er net achter dat ik de komende 14 jaar 2,65% van mijn bruto inkomen betaal aan de vutregeling waar ik zelf nooit gebruik van kan maken. Om het in verhoudeing te zien: ik betaal 6,18% voor m'n eigen pensioen. Een soort 'solidariteitsbijdrage' aan welgestelde vutters dus.
Dit is vast onderhandeld door vakbondsmensen die vlak voor hun vut zaten.
Ik heb me nooit verdiept in dit soort zaken, maar dat zal ik toch eens doen.
Ik gister hyper?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, fantastieschj.
Waarom was je gisteren hyper?
Solidariteit FTWquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onze generatie wordt inderdaad flink in het poepertje genomen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel mij wat..
Slaap al een aantal nachten niet..
Ben best brak.. Maar ook best hyper
Dat was niet gister..quote:
Ruim ¤ 1000 van je jaarlijkse bruto inkomen gaat naar vutters die vrijwel allemaal een eigen huis hebben en gemiddeld drie keer per jaar op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onze generatie wordt inderdaad flink in het poepertje genomen.
O.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef Tally het volgende:
Dat was niet gister..
Gister was ik in een hele treurige stemming (nog wel eigenlijk)..
Dat helpt helaas niet.. Maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:50 schreef zovty het volgende:
[..]
O.
Nou.*opbeurdansje* whoohooo whooo talie moet weer vrolijk worden,
![]()
ole ole *opbeurdansopbeurdans* whiehiehiehiep.
Gaat het nog een beetje, mevrouw Ripley?quote:
Ik had vandaag een vergadering waarbij m'n baas met een mes richting me wees nadat ik tegen hem inging, beat thatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag maken we ons op voor de nieuwjaarstoespraak van de directeur. Soms weet hij iemand te schofferen. Veel vaker betreft het hele afdelingen. Elk jaar eigenlijk.
Dan wens ik jou ongezien een ziekte waarvan de kuur kaalheid bezorgd... als je dan toch al met ziektes begint.. ben wel weg hier .. adieu..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh.. Het is beter om je ongezien de tyfus te wensen en je door een bushokje te tiefen!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:25 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
Dan wens ik jou ongezien een ziekte waarvan de kuur kaalheid bezorgd... als je dan toch al met ziektes begint.. ben wel weg hier .. adieu..
Hoeveel dagen heb je "vrij" gepland?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Argh. Ik moet mijn verstandskies laten trekken over 2 week.!
Niet zolang het nog stikdonker is 's ochtendsquote:
Ik had het meer over kinderenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet zolang het nog stikdonker is 's ochtends.
Wat raad je me aan? Ik moet vrijdag ochtend, heb sowieso het weekend vrijgenomen van werken. Zie maandag wel of ik capable ben om naar school te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb je "vrij" gepland?
Dat schijnt de enige nuttige toepassing van vrouwelijke hormonen op te lossen; vrouwen kunnen beter tegen slaapgebrek dan mannenquote:
Ligt eraan. Issie er gewoon doorgekomen en is het een simpele kies trekken, dan zul je er weinig last van hebben....quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat raad je me aan? Ik moet vrijdag ochtend, heb sowieso het weekend vrijgenomen van werken. Zie maandag wel of ik capable ben om naar school te gaan.
Hij is er half door, ik kan hem zeg maar wel voelen dat er een kies doorheen zit maar er zit nog wel tandvlees overheen. Het is er ook erg krap want eigelijk meteen na dat puntje wat ik voel voel ik mijn kaak omhoog gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan. Issie er gewoon doorgekomen en is het een simpele kies trekken, dan zul je er weinig last van hebben....
Zit ie over dwars onder de huid, dan ben je wel een week onder zeil.
...ik wil je nog wel eens horen als ie er 3 dagen uit is, je niet kan eten en er een ontsteking begint op te komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
en een weekje vakantie vieren met wat kiespijn.
Mwah, ik zit 100 keer liever bij mn tandarts in de stoel dan bij de kaakchirurg hoor. Mijn tandarts neemt de tijd en zorgt ervoor dat behandelingen zo pijnloos moeglijk zijn, terwijl de kaakchirurg zich gedroeg als een botte boer die produktie draaide. Hakken, zagen, trekken en duwen alsof hij een bouwvakker was.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja, moet hem laten trekken in het ziekenhuis dus ik hoop dat ze weten wat ze doen.
Beter dan bij mijn tandarts , ik heb meer het gevoel dat die het als hobby doet zonder dat ze er wat vanaf weet
Maar ik vertrouw mijn tandarts niet op dat gebied en daarbij mag ze de onderste verstandskiezen ook niet zelf trekken zegt ze.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mwah, ik zit 100 keer liever bij mn tandarts in de stoel dan bij de kaakchirurg hoor. Mijn tandarts neemt de tijd en zorgt ervoor dat behandelingen zo pijnloos moeglijk zijn, terwijl de kaakchirurg zich gedroeg als een botte boer die produktie draaide. Hakken, zagen, trekken en duwen alsof hij een bouwvakker was..
Kaakchirurg is idd beter, die krijg je ook volledig vergoed, voor je tandarts moet je misschien nog bijbetalen (ligt aan je verzekering).quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik vertrouw mijn tandarts niet op dat gebied en daarbij mag ze de onderste verstandskiezen ook niet zelf trekken zegt ze.
En kim ik durf het ook niet en heb er ook geen last van, maar dat ga ik wel krijgen zegt mijn tandarts als ik er niks aan laat doen. Dus dan maar even doorhalen.
Dat mag idd niet, dat bedoelde ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar ik vertrouw mijn tandarts niet op dat gebied en daarbij mag ze de onderste verstandskiezen ook niet zelf trekken zegt ze.
Ahuh, dat zeiden ze ook tegen mij. Voorheen had ik nergens last van. Ik heb er juist last van sinds ik naar de kaakchirurg geweest ben, niets dan ellende ermee na de operatie.quote:En kim ik durf het ook niet en heb er ook geen last van, maar dat ga ik wel krijgen zegt mijn tandarts als ik er niks aan laat doen. Dus dan maar even doorhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
volledige narcosequote:Op woensdag 9 januari 2008 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Dat is precies de reden waarom ik het nooit heb aangedurft de boel eruit te laten halen.
Maar ik heb er dan ook geen last van, dat scheelt ook wel.
Ja dat van die putlucht zei een maat van me ook al. En daar heb ik wel een hekel aan een meurende bekquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kaakchirurg is idd beter, die krijg je ook volledig vergoed, voor je tandarts moet je misschien nog bijbetalen (ligt aan je verzekering).
In mei zijn bij mij twee verstandskiezen getrokken (linksonder en rechtsboven), op een woensdag, maandag kon ik wel weer werken. Zo'n spuit is idd een goed idee, er komt me toch een putlucht uit die gaten de eerste paar dagen/weken, daar lusten de honden geen brood van.
Verstandskiezen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:56 schreef zovty het volgende:
Hoeren zijn 't. Allemaal!
nou uh.... gisterenavond ging outlook express mailtjes comprimeren en toen heb ik halverwege op annuleren gedrukt en nu ben ik gigantisch veel mail kwijt (zeg maar bijna alles!!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er nu weer stuk aan je computer?
kutmailtjes... lieve mailtjes, boze mailtjes, wachtwoordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:42 schreef r8ality het volgende:
Moet je maar niet zoveel van die oude doorstuur kutmailtjes in je inbox laten staan.
He Geile , heb je je msn niet meer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:06 schreef n00cL30n het volgende:
Welkom bij Oldbies Automatiserings BV.
Hey pik! Ik zal hem vanavond maar weer eens aanslingeren!quote:
Internetgangsterquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef Havoc het volgende:
Ach die Willie is wel gelijk opgetieft, dat is weer positief.
Mogguh!
Zal 't ?quote:
Werken denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:21 schreef GI het volgende:
Waar is Jarno eigenlijk, das veel boeiender.
Shit, ik heb anorexia.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
3. Je moet kleren kopen
En arma is sinds gisteren ook niet meer gesignaleerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:21 schreef GI het volgende:
vandaar dat ik vroeg waar die was.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
En arma is sinds gisteren ook niet meer gesignaleerd
Nee joh, puur eigenbelangquote:
Gefeliciteerd, broekie!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh, 6 uurtjes geslapen, taart en drank gehaald en zometeen even het slagveld hier opruimen. Laat de visite maar komen.
ik moet me helaas afmeldenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mogguh, 6 uurtjes geslapen, taart en drank gehaald en zometeen even het slagveld hier opruimen. Laat de visite maar komen.
*meldt*quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:21 schreef GI het volgende:
Jij bent zo oud dat je het niet eens in je profiel durft te zetten?quote:
Gefeliciteerd Dd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Jij bent zo oud dat je het niet eens in je profiel durft te zetten?
Welcome to the clubquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Titel? IMDB linkje?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een Japanse zwartwit film van 9 uur over de menselijke gemoedstoestand liggen. Daar kan geen film over een ring tegenop.
Zoek je nieuwe msn-erts?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef Kreator het volgende:
Ik sta in de MSN van 291 mensen. Ikzelf heb 19 personen in MSN staan. Misschien wordt het tijd voor een nieuw emailadres in msn.
zijn ze al wel 16?quote:
Ik word gevonden. Ik zoek niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoek je nieuwe msn-erts?
Ik heb mijn MSN opgedeeld in groepen:quote:
De Cammen & kans op tieten caegorie valt niet onder de Meisjes boven de 12?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn MSN opgedeeld in groepen:
- Meisjes onder de 12
- Meisjes boven de 12
- Cammen en kans op tieten 18 +
- Gewoon
Nee dat is meteen 18 + anders heb ik allemaal van die jammerende alleen tepel bevattende 13 jarige die zich vervelen !quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
De Cammen & kans op tieten caegorie valt niet onder de Meisjes boven de 12?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik MSN niet meer sinds het incident.
JA NU DUS!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na beraad met mijn psychiater heb ik besloten er later op terug te komen.
Als ik het een plek heb gegeven...
Teken het danquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IK KAN HET NIET, LIEVE MENSEN, DE WONDEN ZIJN NOG TE VERS!!
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:53 schreef Tally het volgende:
Wat een kut smoes..
Ik leef soms echt op msn lijkt..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja.
Maar zit nu des avonds niet zoveel meer achter de PC.
Vandaar.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef Tally het volgende:
andere dingen.
Andere mannen. Andere plannen.. Andere dingen!quote:
Mjè, ik kan hier op mijn werk niet msn-nen, dat scheelt natuurlijk ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik leef soms echt op msn lijkt..
Laatste dagen minder. Omdat ik bezig was/ben met andere dingen.
Ik wel. En ben ik blij om.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mjè, ik kan hier op mijn werk niet msn-nen, dat scheelt natuurlijk ook.
Ik ben al blij dat ik af en toe ongestoord kan Fok!ken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:09 schreef Tally het volgende:
Ik wel. En ben ik blij om.
Er zitten dagen tussen dat ik echt geen flikker te doen heb. En zo kan ik nog ff babbelen met wat vrienden of het thuisfront.
Mja. Als systeembeheerder heb je soms enige privileges
Een echte film.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
Ennuh UIO, is het echt een docu, of gewoon nog een echte film ook?
The Human Condition. Het is in 3 delen:quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Titel? IMDB linkje?
Volgende keer neem ik je weer mee naar een platte hollywoodfilm. Nerdquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een echte film.
[..]
The Human Condition. Het is in 3 delen:
Deel 1: http://www.imdb.com/title/tt0053114/
Deel 2: http://www.imdb.com/title/tt0053115/
Deel 3: http://www.imdb.com/title/tt0055233/
Als het een goede film is, kan hij me niet lang genoeg duren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
9 uur film kijken, tjees. Ik word al moe als ik een film moet kijken van 2 uur.
Bij The movies is geen giljeugd, mag je je redelijk goedkope drankje meenemen de zaal in en heb je de sfeer van een avondje uit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Bioscoop? Nooit meer. Of er moet echt een film zijn die ik niet kan vinden en moet zien, maar anders ga ik niet weer 20 euro betalen om tussen de schreeuwjeugd/beltuig te zitten, 4 euro voor een biertje dokken en niet kunnen pissen als je wil.
Thuis is het net zo mooi, gratis, stil en pauze werkt altijd.
Ik ga niet nog een keer urenlang naast je zitten, terwijl je je zit te verlekkeren aan één of andere geile piratenkop.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
Volgende keer neem ik je weer mee naar een platte hollywoodfilm. Nerd
Borat vond je anders best leukquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer urenlang naast je zitten, terwijl je je zit te verlekkeren aan één of andere geile piratenkop.
Ja, das waar. Maar daar draait nou weer niet zo heel veel vaak.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij The movies is geen giljeugd, mag je je redelijk goedkope drankje meenemen de zaal in en heb je de sfeer van een avondje uit.
Zie je wel, U, je zeurtquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Das dan ook niet verkeerd om naar te kijken natuurlijk.
quote:
Ik heb de dvd Chocolat nu dubbel thuisliggen. Metquote:En anders gaan we wel naar eentje met Johnny Depp EN een geil wijf
Hmm. Toch maar eens op zoek gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
The Human Condition. Het is in 3 delen:
Deel 1: http://www.imdb.com/title/tt0053114/
Deel 2: http://www.imdb.com/title/tt0053115/
Deel 3: http://www.imdb.com/title/tt0055233/
In Delft zit (of zat, ben er al heel lang niet meer geweest) nog een bios waar je mag roken in de zaal, en waar je een knopje op je stoel hebt zitten om de bediening op te roepen, die vervolgens je bestelling opneemt en keurig komen brengen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij The movies is geen giljeugd, mag je je redelijk goedkope drankje meenemen de zaal in en heb je de sfeer van een avondje uit.
Die pruillip zonder tieten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Das dan ook niet verkeerd om naar te kijken natuurlijk.
I wouldn't hit itquote:
Jij keek naar sleutelbeenderen, niet naar tieten! En die heeft ze wel, sleutelbeenderenquote:
JK!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik af en toe ongestoord kan Fok!ken.
De Appolo ja! Briljant!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
In Delft zit (of zat, ben er al heel lang niet meer geweest) nog een bios waar je mag roken in de zaal, en waar je een knopje op je stoel hebt zitten om de bediening op te roepen, die vervolgens je bestelling opneemt en keurig komen brengen.
Da's pas relaxed film kijken.
En tieten heeft ze vast ook welquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij keek naar sleutelbeenderen, niet naar tieten! En die heeft ze wel, sleutelbeenderen
quote:
Dat nou ook weer niet. Maar om iemand nou pertinent af te wijzen omdat ze ze niet heeftquote:
Snap ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Maar om iemand nou pertinent af te wijzen omdat ze ze niet heeft.
Van A tot DD gehad, hab me altijd wel vermaakt hoor. Alleen is een beetje tiet wel leukER opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |