Ja, wie denkt daar niet zo over.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het over
Mwahquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind slapen eigenlijk maar zonde van mijn tijd. Het is dat ik het nodig heb, maar anders sloeg ik het over
Hm.. Daar verkies ik toch wel andere dingen bovenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet echt van in slaap komen.
Lekkerste gevoel van de wereld.
Als ze iets ontwikkelen waardoor je het niet nodig hebt is het wel af te leren denk ik jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Zou je het jezelf dan ook zeg maar af kunnen leren? Gewoon langzaam aan steeds minder slapen, tot er een dag komt dat je gewoon niet meer hoeft/wil?
Tijd voor een nieuwe vriend dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik geniet echt van in slaap komen.
Lekkerste gevoel van de wereld.
Ben ik al, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Slaap is echt fundementeel voor je ontwikkeling. Zonder slaap krijgen je hersenen geen rust en gaan ze stuk; je wordt langzaam gek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriend dus!
Geintje Ilona, niet boos worden![]()
Ben wel level up..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik het:"Als er een god of iets was, dan had die het goed verdeelt over heel de wereld, en niet dat wij rijk zijn en voldoende eten en drinken hebben, terwijl ze in afrika gewoon niets hebben."
[..]
hm misschien fout profiel
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Nou misschien ben ik raar ofzo,
maar ik verkies slapen dus echt wel boven een hoogtepunt.
Tenslotte duurt slapen een paar uur meer.
Kwaliteit....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef Loontjah het volgende:
Nou misschien ben ik raar ofzo,
maar ik verkies slapen dus echt wel boven een hoogtepunt.
Tenslotte duurt slapen een paar uur meer.
Hier 7..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik eigelijk ook, maar vannacht is het 6 uur geworden
ik ben zo gaar als wat, en heb buikpijn, dnek dat ikvandaag 3u naar huis ga ofzoquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ken ook betere gevoelen, maarja dan komen we meteen weer terug op dat speed in je neus stoppen
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik verkies slapen echt niet boven een hoogtepunt.. No way!
Wat een godsgruwelijk dom wicht ben je ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?
Wie heeft het over iedere nacht? En de hele nacht?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dus het liefst lig jij iedere nacht te krikken, dan te gaan slapen?
Oh ja, Filmclub Deurne is een hell.
3e x dvd gehuurd, maar alle keren allemaal krassen op dvd.
Straks eventjes uitschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |