Whehehe en dat het oplucht he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen.
moet je mij s zien met een potje css. als je weer voor de zoveelste keer geblocked wordt, en zombie wordt..
lekker met de muis op de glazen tafel slaan
$%$%$(*%$*%$*%$

spuitelf 1 minuut te laatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lynda was er volgens mij een keer mee bezig, wat moet je doen dan?

Ik ook van jou hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:10 schreef lynda het volgende:
[..]
spuitelf 1 minuut te laat
* lynda doet van alles met management, kwaliteit, recht, economie etc etc etc

Dan is het goedquote:

ik was datquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
sorry dat ik jullie wat verwaarloos, ik heb zowaar werk gekregen en ik kom er haast niet uit,
wie waser hier toen ook alweer met een ornigram bezig?
ach ja ik ploeter gewoon verder

ja, totdat de glasscherven in mn arm staan!quote:

Dat zal ik dus niet zijn, maar lief van je dat je haar daarmee wilt helpenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef lynda het volgende:
Doet iemand mij maar ff roepen op msn oid als draculet me nodig heeft

En dan nog meer vloeken maar dan om de glasschervenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, totdat de glasscherven in mn arm staan!

als ik op dat moment msn aan hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef lynda het volgende:

Lieve schat, dat voetbal'nieuws' weet ik al sinds gistermiddag half 4quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal ik dus niet zijn, maar lief van je dat je haar daarmee wilt helpen
Trouwens Lynda; http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53562

Zo erg hou ik mij natuurlijk niet met AZ bezig hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Lieve schat, dat voetbal'nieuws' weet ik al sinds gistermiddag half 4Is in de persconferentie verteld

Alsnog is het heel oud nieuwsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo erg hou ik mij natuurlijk niet met AZ bezig he

tja en wat heet nieuws ? vertellen dat ze nog niemand hebben binnengehaaldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Alsnog is het heel oud nieuws
Nou kga weer verders aan werk

Gelijk het werk neer gooienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:52 schreef Johan. het volgende:
Tot overmaat van ramp is alle thee op de afdeling op

dank, maar ze heeft het allemaal weer zelf uitgevondenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef lynda het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |