dank, maar ze heeft het allemaal weer zelf uitgevondenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef lynda het volgende:
Doet iemand mij maar ff roepen op msn oid als draculet me nodig heeft
Het kan me echt niet boeien gewoon. Helemaal vreselijk is dat slappe gelul over voetbal erna. Kijk nog liever naar korfbal..quote:
korfbal heeft vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het kan me echt niet boeien gewoon. Helemaal vreselijk is dat slappe gelul over voetbal erna. Kijk nog liever naar korfbal..
Helaas worden niet voetbal liefhebbers overal overspoeld met voetbal. Op TV, krant, (forumsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef lynda het volgende:
woohoo ik sta op hyves in het lijstje van bijna jarigen
En Jew: gelukkig heeft ieder zijn eigen ding
gewoon meedoen ja , niet zeikenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Helaas worden niet voetbal liefhebbers overal overspoeld met voetbal. Op TV, krant, (forums)
Hartelijk Bedankt voor het Peper en Zoutstelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef -Jewcookie- het volgende:
Net een tosit met kaas, servelade worst en een ei gemaakt. Peper en zout eroverheen.... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Korfbalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het kan me echt niet boeien gewoon. Helemaal vreselijk is dat slappe gelul over voetbal erna. Kijk nog liever naar korfbal..
K1quote:
Juist! Die batsen die korfbal nichten wel in elkaarquote:
onderschat de ware aard van een echte korfballer niet hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist! Die batsen die korfbal nichten wel in elkaar
Wat dan? In een '6je' een worp doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
onderschat de ware aard van een echte korfballer niet hoor
nee wel op de ps2. het is echt een vetspel hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heeft iemand Resident Evil 4 al gespeeld op de Wii?
vind hem er wel relaxt uitzien eigenlijk
nou moet je niet met termen gaan strooien, heb er dus totaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? In een '6je' een worp doen?
Jeugdtrauma van de basisschoolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou moet je niet met termen gaan strooien, heb er dus totaal geen verstand van
Op de Wii gaat het schieten goed hoor, voelt erg natuurlijk aan. Beter dan met Metroidquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee wel op de ps2. het is echt een vetspel hoorbeetje traag met lopen alleen. maar wel leuk
![]()
en ik denk dat het mikken op de wii wat gemakkelijker gaat als met een analogue stick op de ps2
jk moet aan metroid nog steeds beginnnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op de Wii gaat het schieten goed hoor, voelt erg natuurlijk aan. Beter dan met Metroid
Ik weet het, daarom heb ik dat spel ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jk moet aan metroid nog steeds beginnnen.![]()
red steel heeft een kut besturing ieder geval
Nee zeker nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |