Antwoord:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
[TK] NES met duckhunt, zapper etcquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
nu nog nintendo 8 bit inbouwen
Ik heb zelf een NESquote:Op zondag 27 januari 2008 16:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
[TK] NES met duckhunt, zapper etc
Die?
AKR/FCT/SHOWOFF verkopen die setjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:06 schreef Malle_beer het volgende:
Kerel, die grijze lamphoudertjes (mistlicht?) in je voorbumper, waar heb jij die gehaald??
ps. nog updates die je ons wilt vertellen?
Laat die jongen zijn eigen topic vullen zegquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:36 schreef fathank het volgende:
Bouli krijgt weer nieuwe remmetjes (toch..?). Doe eens gauw vertellen
![]()
ET42, steek 4x100, 7j, maat 17 inchquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Malle_beer het volgende:
Kerel, aangezien jouw velgen weggaan, gelijk even vragen.
Wat wil je voor die velgen hebben en welke inch en steekmaat is het?
Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef raulbouli het volgende:
welke civic heb je ?
druk uitleenschema voor die auto danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd.
De witte Miata ziet er inderdaad niet uit maar heeft wel dik 200 pk. (Garrett GT28rs turbo op ~1 bar)quote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef invine het volgende:
De helft van die tupperware bakken hebben een schrale moter erin zitten als je kijkt op RDWja ik verveelde me
EG model, en wil hem net als TS JDM maken, denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef raulbouli het volgende:
welke civic heb je ?
Kwam 'm afgelopen vrijdag tegen, beetje overdreven kit maar wel netjes afgewerkt.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Daantke het volgende:
X-treme Miata, hoe durf je die stratenmakerferrari te noemen
http://www.xtrememiata.nl
dat blauwe was van vorig jaar, na de widebody is ie gespoten ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |