Ik kan hier wel een flesje opentrekkenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd!
ja, nu ik het nuchter hoor is het toch voornamelijk weer ouderwets rukquote:
En Sander de Heer aan het begin.quote:
Uncertain Smile!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Againzender het volgende:
The The
Met Jools Holland aan het einde
die staat ook heel hoog bij mijquote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Uncertain Smile!
Dit is dus een van de mooiste nummers uit de jaren '80, samen met 'Ship of Fools' van World Party.
Bij de lokale omroep zullen ze er ook vast wel goed in zijn hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:41 schreef broer het volgende:
[..]
En Sander de Heer aan het begin.
(Klasse-dj is het toch. Er is niemand die zo goed door de eerste zangtonen heen kan praten als hij.)
Pas op, hoor. Als je sarcasme te ver doorvoert, gaan mensen je op een gegeven moment écht geloven.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:01 schreef Glacier het volgende:
Sander de Heer is een prima DJEen verademing in de middag. Hij mag van mij zo de weekprogrammering in..overdag dus
Hihihi. Samen met dat Anouk-gedrocht nu al muzikale dieptepunten!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, nu ik het nuchter hoor is het toch voornamelijk weer ouderwets ruk
Ja, 2008 begint goedquote:Op maandag 7 januari 2008 13:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hihihi. Samen met dat Anouk-gedrocht nu al muzikale dieptepunten!![]()
.
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
En dan had ik het over Cos zijn mening over koudspel
Vakantie is voorbij, dus ik zit weer op schoolquote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]. Luister er niemand meer naar Rabberink tegenwoordig?
Jawel hoor, maar dankzij mijn a-productieve ochtend voel ik me schuldig en ben ik druk aan't werkquote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef cosmick het volgende:
[..]. Luister er niemand meer naar Rabberink tegenwoordig?
Iedereen is bang voor Faithless zeker.
Geinig, maar het deed me toch wel een beetje op Dazzled Kids denkenquote:
Mmm ja, da's ook het typische, prettige imo, Voicst-geluid.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Geinig, maar het deed me toch wel een beetje op Dazzled Kids denken
Ik weet nog hoe ik mijn hoofd er onder voelde na oud en nieuw in Berlijn... Dus laat ik die champagne ook even achterwege...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd!
same, same....quote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Beetje a-productieve dag vandaagKan op de een of andere manier niet lekker op gang komen
Ach...er zijn nog 4 dagen over
Jij vind de accoustische Robyn zeker ook niks?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat was dat nou voor kutnummer, die 'Beep Beep Song'? En hij gaat het iedere dag draaien![]()
Nickelback vind ik meestal ruk, maar dat nieuwe plaatje is best okay. Clipje is ook geinig.
Ik zag iig. Kid Rock. Iemand anders nog andere bekende artiesten gezien in die clip?
Goeie timingquote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh noes! Mijn 3FM.nl, wat doe je???
Ze hebben de hele voorpagina omgegooid
Meestal ben ik zelf nét te laat klaar en prop ik de laatste 2 woorden door de pauzes tussen de zinnen in de zang inquote:Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de lokale omroep zullen ze er ook vast wel goed in zijn hoor.
Idd, KUT.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat was dat nou voor kutnummer, die 'Beep Beep Song'? En hij gaat het iedere dag draaien![]()
Ik kan me Nelly Furtado en Gene Simmons iig herinneren.quote:Ik zag iig. Kid Rock. Iemand anders nog andere bekende artiesten gezien in die clip?
Mijn layout is geinspireerd op die van 3fm.nl. Niet een directe kloonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |