quote:
Nooit gehoord? Tsssss...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Belfast child... nog nooit van gehoord. vraag me af waarom, zo'n mooie plaat
zat het mij ook af te vragenquote:
Zeker, maar het is wel het enige nummer dat ze in de computer hebben volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Horloge het volgende:
Dandy Warhols! Gelukkig eens niet in die gare mashup-versie.
Nee, baggerbende. Maar beter draaien ze 's wat anders van The Dandy's. Ze hebben genoeg albums gemaakt dacht ik zoquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Horloge het volgende:
Dandy Warhols! Gelukkig eens niet in die gare mashup-versie.
Hoi.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pompiedom. Postpost.
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Domien z'n meisje heeft hem in hilversum opgewacht, terwijl hij dacht dat ze pas over een paar dagen terug zou komen
http://domienverschuuren.(...)021/Hallo+wereld%21/
aahhh, wat schattig!quote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Domien z'n meisje heeft hem in hilversum opgewacht, terwijl hij dacht dat ze pas over een paar dagen terug zou komen
http://domienverschuuren.(...)021/Hallo+wereld%21/
daar heb ik geen voorbeeld voor nodig, die conclusie had ik zelf al getrokkenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:28 schreef borisz het volgende:
neem een voorbeeld aan mij boycot de C&S show nou
Ik heb hem vanmiddag nog met een collega gekekenquote:Op maandag 7 januari 2008 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Het filmpje op 3FM site van Achmed The Dead Terrorist(oud natuurlijk maar blijft wel geinig)
En lagen jullie ook dubbel van het lachen? Bij mij op het werk in elk geval wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb hem vanmiddag nog met een collega gekeken![]()
Inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En lachen jullie ook dubbel van het lachen? Bij mij op het werk in elk geval wel.
MarijeH - Broekie en rest![]()
![]()
lolquote:Op maandag 7 januari 2008 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Inderdaad
Ik kon hem helemaal mee praten....Te vaak gezien denk ik
Ik heb hem nog ook gezien. Ik vond hem wel grappig.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:25 schreef -Hans- het volgende:
Het filmpje op 3FM site van Achmed The Dead Terrorist(oud natuurlijk maar blijft wel geinig)
Of het is gewoon weer eens warm in de studioquote:Op maandag 7 januari 2008 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Maaaaaaaaaricha![]()
Damn die Veenstra zit daar 'gewoon' in zijn t-shirt! Zeker nog naweeën. van de griep/verkoudheid.
[..]
lol
gemiddeld.....quote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of het is gewoon weer eens warm in de studio
Maar dan nog. Vind het niet slim dat hij daar in t-shirt zit zo vlak nadat hij verkouden is geweest. MAar zo als je zegd misschien is het wel warm in de studio.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oja, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef Broekie het volgende:
Schijnt binnen de Hyves community nogal een populair filmpje te zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:19 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb hem nog ook gezien. Ik vond hem wel grappig.
Populaire dj reply: : Klopt, het is bloedheet in de studio maar dat komt ook door al die hete hits die we de komende uren voor jullie gaan draaien. Hou 'm hier! *piew* *piew*quote:
Leuk man! Heb me verder niet aangemeld want ik moet gewoon werken... Lees de enthousiaste verhalen hier wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Gooi net m'n mail open: uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptieNog meer mensen van hier?
Nou nog even gaan verzinnen wie ik meeneem, want de eigenlijke reisgenoot kan onverwacht niet...
Ik ben d'r a.s. woensdag ook bij.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Gooi net m'n mail open: uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptieNog meer mensen van hier?
Nou nog even gaan verzinnen wie ik meeneem, want de eigenlijke reisgenoot kan onverwacht niet...
Hopelijk heb ik geen succes nodig. Hoewel, met de NS weet je het natuurlijk nooitquote:
That makes two of us... Er kan een hoop gebeuren tussen station Uitgeest en Hilversum-Noord...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik geen succes nodig. Hoewel, met de NS weet je het natuurlijk nooit
Ach, Utrecht Centraal - Hilversum Noord zou in theorie goed moeten gaan. En anders via Amersfoort (al kom ik dan wel te laat...).quote:Op maandag 7 januari 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
That makes two of us... Er kan een hoop gebeuren tussen station Uitgeest en Hilversum-Noord...
Er kwam gister een aangepaste poll-optie binnen. Heb 'm zelf niet toegevoegd.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Hej Sirolf! tof dat Friska Viljor - Gold is toegevoegd aan het " Wat wordt de Megahit van week 3 " -gedeelte op je website (3fmfan).
Leiden -> Hilversum Noord zou ook nog wel moeten gaan, en de terugweg (Hilversum Noord -> Hoofddorp) moet ook geen probleem zijn (en anders heb ik altijd nog een snelbus vanaf A'dam Zuid en Schiphol, of ik reis via Haarlem).quote:Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, Utrecht Centraal - Hilversum Noord zou in theorie goed moeten gaan. En anders via Amersfoort (al kom ik dan wel te laat...).
Ik heb zo'n vermoeden dat ik wel weet wie dat is geweestquote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Er kwam gister een aangepaste poll-optie binnen.
Oohh okayquote:Heb 'm zelf niet toegevoegd.
Ik heb mij niet aangemeld, kan niet. Maar veel plezier!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
Gaaf nrtje!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, Rob Stenders plaatje! Harry Diamond - Givin up
het is baggertraag zo nu en dan inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
FOK! loopt wel weer te fokken vandaag zeg...
* Sirolf besteld alvast een pallet nieuwe F5-knoppen, voor als deze versleten is.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
't Hikt helaas inderdaad. Ach, een paar keer F5'en wil wel helpen
Doe voor mij dan maar een pallet "appeltje" en "r" knoppen!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf besteld alvast een pallet nieuwe F5-knoppen, voor als deze versleten is.
quote:
Wat heb jij nou weer voor een eng kleurtje...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
't Hikt helaas inderdaad. Ach, een paar keer F5'en wil wel helpen
quote:
Ah, het is een mooie maand om in jarig te zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Sirolf het volgende:September!
En toch vind ik het raar om dat begin januari op een forum te roepen...
Lekkere vakantie gehad?quote:
vakantie? Behalve kerst was ik nog 2 dagen (officieel) vrij...het voelde niet als vakantie! Maar eventjes vrij was wel heel fijn en nodig!quote:
Maart vind ik persoonlijk toch mooierquote:Op maandag 7 januari 2008 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah, het is een mooie maand om in jarig te zijn
Lekker nummer ook [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |