quote:Op maandag 7 januari 2008 10:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Een paar weken later kreeg ik het schadeformulier terug.
Alles was ingevuld, behalve of er schade was en bovendien was hij niet ondertekend.
Ik snap het verhaal niet. De tegenpartij stuurt het formulier terug zonder in te vullen schade te hebben maar even later zeg je dat 'hij ineens wel schade heeft'. Wie beweert dat hij schade heeft? Wat voor schade?quote:Zij zouden de boel nagaan, ik zou informatie krijgen waarom hij ineens wel schade had en vervolgens zou ik een nieuw schadeformulier toesturen met nogmaals dezelfde informatie.
Ik snap het nog steeds niet, het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef Zweefvliegje het volgende:
Vervolgens word ik door Univé gebeld, waar mijn schadeformulier blijft, omdat ze wel een verzoek tot uitbetaling van de verzekering van de tegenpartij hebben gekregen.
Heb je getekend zonder dat zijn schade ingevuld was?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik zit met dezelfde vragen als jij..
Ik heb alleen het 1e formulier teruggekregen, maar mijn verzekeringsmaatschappij zegt dat die van hem ook niet ingevuld is. Dus hoe ze nou aan die schade komen is nog steeds niet duidelijk.
Het is niet te hopen dat hij inderdaad 1 heeft gebruikt om toch nog zijn gegevens op te zetten en dat zijn maatschappij die heeft ontvangen!
Dan heb ik niet goed gelezen.. mijn fout!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:18 schreef ForumGek het volgende:
Marijkezwolle: van je 2e alinea is geen sprake. De tegenpartij heeft het schadeformulier namelijk pas teruggestuurd toen hij bij de garage was geweest om het na te kijken. Toen heeft TS het formulier zonder schade en/of handtekening van tegenpartij naar haar verzekeringsmaatschappij toegestuurd.
En vervolgens krijgt de verzekering van TS melding dat er vanuit verzekeringsmaatschappij van tegenpartij wel schade is geclaimd.
Ik denk dat de tegenpartij zijn tussentijdse schade mooi zelf mag betalen
Ik snap wel wat je bedoelt hoor! Sommige mensen zijn alleen niet zo handig met schadeformulieren... Heb een tijdje als schadebehandelaar gewerkt, en je krijgt echt de meest rare claims, sommigen denken dat je helderziend bentquote:Op maandag 7 januari 2008 19:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil best betalen als ik schade heb gemaakt, maar dan moet het inderdaad wel bewezen worden.
Ik zal het bericht van Univé afwachten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |