Maar zo staat je nek onder een continue spanning, wat dus niet goed is...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit ook een beetje schuin, maar wel met de bureaustoel bijgedraaid. Helemaal recht is qua ruimte niet altijd praktisch, nu kan ik m'n tobo iets 'naast' m'n monitor leggen ipv er vlak voor, waardoor ik meer ruimte heb om m'n polsen te laten rusten..
Typisch een pberends topic. Start een topic, geeft een paar reacties, en verdwijnt dan naar het volgende topic....quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef maartena het volgende:
Laat jouw bureau eens zien? Je zit wel commentaar op anderen te geven, maar we moeten dan ook de kans krijgen jouw bureau te beoordelen op ARBO-standaarden.
Goed voor je rug ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:12 schreef Cypress_Hill het volgende:
Je moet gewoon onderuitgezakt zitten/hangen. Dan gaat het prima.
Klopt, maar daar moet ik even zin in makenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jij moet een keertje opruimen.
Nee hoor, dan moet je naar beneden kijken, waardoor er spieren in je nek onder spanning komen te staan en die op een gegeven moment heel erg pijn kunnen gaan doen.... Helaas spreek ik uit ervaringquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:56 schreef Archont het volgende:
echt heel gezond om met je nek heel de dag omhoog te kijken.
Ergonomisch is nog altijd het beste dat je scherm op een shuin oppervlak staat net iets lager dan je bureua
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |