jy droomt cker elke nacht van die gozer elke nacht lig je wakker en zie je zijn gezicht voor je, kon je maar zoals die grote rutger zijn, kon je maar eens samen met hem dansenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:05 schreef Samsonneke het volgende:
Koppendicht!
Jullie kunnen het geen haar beter!
Deze man is mijn held! Mijn idool! Ik streef mijn hele leven om zoals hem te worden.
Is dit sarcasme?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
jy droomt cker elke nacht van die gozer elke nacht lig je wakker en zie je zijn gezicht voor je, kon je maar zoals die grote rutger zijn, kon je maar eens samen met hem dansen
ik snap helemaal wat je in hem ziet hoor, hij is ook geweldig![]()
Ik zie jou daar al staan! Dansend! Dat lukt jou niet!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:48 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
jy droomt cker elke nacht van die gozer elke nacht lig je wakker en zie je zijn gezicht voor je, kon je maar zoals die grote rutger zijn, kon je maar eens samen met hem dansen
ik snap helemaal wat je in hem ziet hoor, hij is ook geweldig![]()
PM sunchaser ff dit is leuk voor foktvquote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef -Willempie- het volgende:
A.s vrijdag is zijn albumpresentatie, van zijn 1e album. Ik baal wel dat ik er niet bij kan zijn, ik moet zaalvoetballen.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]die komt dus in mijn fotoboek thx
'quote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Peterchris het volgende:
Zo hey, en ik maar denken dat zanger Bob het absolute dieptepunt was
Klopt, ging dichtquote:Op maandag 7 januari 2008 23:32 schreef Biogarde het volgende:
OMG![]()
Was hier niet al een topic over onlangs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |