Geen idee, maar leuk vind ze het volgens mij nietquote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Danst dat meisje die breezer nou mee of verzet ze zich hevig?
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Danst dat meisje nou mee of verzet ze zich hevig?
ze is gewoon lekkerquote:
Ik zat al zwaar te kloten maar dat was je al opgevallen dusquote:Op maandag 7 januari 2008 01:57 schreef buzzer het volgende:
iwowz ik heb je post even gerepareerd..
Nog nooit gezien op fok dat liedje.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:58 schreef Buschetta het volgende:dit filmpje was in 2007 al niet meer hip om af te zeiken......
damn ze lopen echt achter in het zuiden..
Mijn quadpo, wat doe jequote:Op maandag 7 januari 2008 02:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat gastenboek is ook geweldig
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog nooit gezien op fok dat liedje.
Denken dat je mee kunt pratentotally sad
Dit is echt te ergquote:Op maandag 7 januari 2008 01:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog zo'n vette hit!
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/11OAcUetAs0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/11OAcUetAs0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Inderdaad zeg, die heeft al moeite met klappen lijkt het wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:32 schreef Cinch het volgende:
Whehe telkens als je zn familie ziet moet je es letten op die gast in dat spijkerjasje aan de rechterkant
zo'n lelijke keutel met zon mooi wief, dat kan toch niet?!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat mokkeltje kan trouwens wel leuk schudden met die billen
Ajoh die meid is vast de dochter van de producer ofzoquote:Op maandag 7 januari 2008 09:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo'n lelijke keutel met zon mooi wief, dat kan toch niet?!
Same, ik zou die kerel er zo bij weg schoppenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ajoh die meid is vast de dochter van de producer ofzoOf ingehuurd kan niet anders
Zonder die billen had ik de clip ook niet afgekeken![]()
volgensmij is het zijn zusquote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Same, ik zou die kerel er zo bij weg schoppen
Dat weiger ik te accepteren, een kerel met zo'n bek kan niet zo'n zus hebbenquote:
het is dat jij het zegtquote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat mokkeltje kan trouwens wel leuk schudden met die billen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |