Moet jij niet aan Liefste. denken?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
ik zal aan je denken tot 16 uur vanuit me bed
Als je bij vijftien minuten al lui bent.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:49 schreef Renesite het volgende:
Hoi ik ben fucking lui en had al 15min geleden uit bed moeten gaan...
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:45 schreef Adothehague het volgende:
goeiemorge ik ben ontwaakt.
Doe je best. Ik ga mijn tanden poetsen en de stad in. Spreek jullie, naar ik aanneem, straks kotertjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef MarkM het volgende:
Ik ga maar eens ergens anders zitten ofzo denk ik.
Jij ook nogquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:21 schreef rena het volgende:
2008!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Een heeeeeeel gelukkig nieuwjaar allemaalBehalve de mensen die ik het niet gun natuurlijk
Champagne
Fijne feestdagen Adoquote:
waarom moet je koken dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Snien het volgende:
[..]
Inderdaad, heb wel betere dingen te doen dan een potje koken momenteel
speeter beertjequote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef MarkM het volgende:
Ik ga maar eens ergens anders zitten ofzo denk ik.
Praktijk weekquote:
aahhwgossiieeequote:Op maandag 7 januari 2008 12:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
School tot 16 uur.En vanavond op m'n kleine nichtje passen.
ga je ook voor mij kokenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:17 schreef Snien het volgende:
[..]
Praktijk weekDus ik kom meestal in de keuken van het restaurant wat aan de school vast zit terecht. Best leuk hoor, ik hou van koken, maar vandaag even niet
Bedankt ericajax jij ook. BTW was jij dat nou op msn met dat roze handschrift 2 nachten geleden ? Ik snapte er weinig van.quote:
Legia Warschawaquote:Op maandag 7 januari 2008 13:31 schreef Adothehague het volgende:
VLADJEEEEEEEEEEEEEE aan het werk
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dat is van die reclame, ik wil graag boernkool met spekkies en worst en melk uut de titte
Dankje, nee hoezo?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:29 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bedankt ericajax jij ook. BTW was jij dat nou op msn met dat roze handschrift 2 nachten geleden ? Ik snapte er weinig van.
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 13:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja rechtstreeks, maar dat begreep je wel denk ik
ik wil je gewoon aan je tepelts sabellenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef Snien het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet echt plezant, melk uut de titteDas toch vies
Heb je het ooit geprobeerd danquote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef Snien het volgende:
[..]
Maar het lijkt me niet echt plezant, melk uut de titteDas toch vies
iuk heb het wel eens geprobeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd dan
En volgens mij hebben die koters er geen problemen mee
Okeequote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef Adothehague het volgende:
Morgen heb ik wendag op de basisschool in groep 5
VLADquote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik wil je gewoon aan je tepelts sabellen
Nee Erik, ik niet. Jij wel? Toen je ouder was dan 2 zeg maar?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd dan
En volgens mij hebben die koters er geen problemen mee
sterkte.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef Adothehague het volgende:
Morgen heb ik wendag op de basisschool in groep 5
Euh nee ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef Snien het volgende:
[..]
Nee Erik, ik niet. Jij wel? Toen je ouder was dan 2 zeg maar?
Adeau, dude. 'Sup?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef Adothehague het volgende:
OSHIROOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |