quote:Op maandag 7 januari 2008 08:49 schreef Renesite het volgende:
Hoi ik ben fucking lui en had al 15min geleden uit bed moeten gaan...
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wel een leuk mokkeltje though schudden met die billen
daar wil ik wel een beschuitje mee etenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wel een leuk mokkeltje though schudden met die billen
Niet, ik heb zojuist een op mokkel.nl gekekenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
over leuke mokkels gesproken
Vandaag al weer meer gezien dan jij deze hele week
Fo sho, 2008 is een goed mokkeljaar
ik mn bed er ook wel mee delenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
daar wil ik wel een beschuitje mee eten
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
daar wil ik wel een beschuitje mee eten
daar lopen er geen 400 net als hierquote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet, ik heb zojuist een op mokkel.nl gekeken![]()
![]()
Ik kom nooit buiten
Welke school zit je gekquote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
daar lopen er geen 400 net als hier
quote:
wat doen?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad een school vol met chicks![]()
Heb der ook wel eens een paar dagen rondgelopen
Wat denk jequote:
quote:
leuke mensen leren kennenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
2007 PUB SC was een zeer boeiend jaar
Snienquote:Op maandag 7 januari 2008 12:18 schreef Snien het volgende:
Hallo?
Ahh okequote:
nja, lekker daggie thuis dan...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef Snien het volgende:
[..]
Ahh oke
Nou, ik dacht dus dat ik vandaag vrij was, omdat er helemaal geen rooster op internet stond en alles!Word ik vanochtend gebeld door een leraar
Of ik het rooster had gezien.. Waarschijnlijk omdat er meer niet op zijn komen dagen ofzo. Hadden ze het rooster heel ergens anders neergezet en er van uit gegaan dat iedereen dat maar weet.. Morons
Inderdaad, gaan ze ook nog vragen of ik nog kom vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 12:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nja, lekker daggie thuis dan...
ik wou dat ik me kon vergissne in mn rooster, dan had ik nu mn bed uit gekropen ongeveer
hihi, goede middagquote:
ik ben thuis jaquote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben jij thuis, Lis?
Ik zit hier verdomme te wachten op papier voor in de printer.
Oeeh. Alles goed?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben thuis ja![]()
aahhhw, wij hebbne papier zat
pcies, ze bekijken het maarquote:Op maandag 7 januari 2008 12:32 schreef Snien het volgende:
[..]
Inderdaad, gaan ze ook nog vragen of ik nog kom vandaagDacht het niet dus.
mogren! susse grusse aus Emmen!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef Blaxje het volgende:
Gutemorgen!
even tjecken voo rmn nieuwe school undso, en kamer opruimen, mezelf even toonbaar maken, en vanaaf fillmpje tjecken.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oeeh. Alles goed?
Nog plannen voor vandaag?
School tot 16 uur.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
even tjecken voo rmn nieuwe school undso, en kamer opruimen, mezelf even toonbaar maken, en vanaaf fillmpje tjecken.
jij dan
ik zal aan je denken tot 16 uur vanuit me bedquote:Op maandag 7 januari 2008 12:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
School tot 16 uur.En vanavond op m'n kleine nichtje passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |