Ik ook niet, hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef Zakje het volgende:
Ik zou met alle goede wil van de wereld zo'n lijstje maken voor dit topic, maar ik heb geen idee wie ik erop moet zetten,treurig he?
Drink from me and live foreverquote:
en je vliegt er comfortabel naar toe met May Be Airlinesquote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, ik zie net dat een zomervakantie in het altijd mooie en mystieke Bagdad erg goedkoop is deze zomer! Voor slechts 36 dollar zit je in het meest chique 5 sterrenhotel!
Als het niet zo levensgevaarlijk was had ik het graag bezochtquote:Op maandag 7 januari 2008 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je vliegt er comfortabel naar toe met May Be Airlines
volgens mij kan je ook helemaal niet boeken voor dat vrachtvliegtuig van Nederlandse Luchtmacht dat onder de mensen in Afganistan May be Airlines genoemd wordt. Volgens mij zit dat niet in het assortiment van het gewone reisburo. En zowel dan krijg je er vast geen frequent flyer punten voorquote:Op maandag 7 januari 2008 00:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als het niet zo levensgevaarlijk was had ik het graag bezocht.
vlieg je naar een land in de buurt en ga je met een auto erheen (wat overigens mij niet zo veilig lijkt)quote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, ik zie net dat een zomervakantie in het altijd mooie en mystieke Bagdad erg goedkoop is deze zomer! Voor slechts 36 dollar zit je in het meest chique 5 sterrenhotel!
mits je lekker bent, mag je mij er wel opzettenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef Zakje het volgende:
Ik zou met alle goede wil van de wereld zo'n lijstje maken voor dit topic, maar ik heb geen idee wie ik erop moet zetten,treurig he?
volgens mij wordt Praag inderdaad wel een soort van Sjakie en de chocoladefabriek voor jouwquote:Op maandag 7 januari 2008 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven zelf een echte buitenlandse vakantie boeken, heb dat nog nooit gedaan, zou ook echt niet weten hoe en zo.
Ja waarschijnlijk gewoon op internet, maar goed waar.
Ik denk dat het Istanbul wordt, maar praag is ook erg verleidelijk, misschien is er een combi mogelijk met de trein en zo?
Praag lijkt me echt super geweldig!quote:Op maandag 7 januari 2008 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wordt Praag inderdaad wel een soort van Sjakie en de chocoladefabriek voor jouw
en kijk eens bij www.eurolines.nl
Nou nou zeg, ik ben geen stuk vlees! Ik heb ook andere kwaliteitenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mits je lekker bent, mag je mij er wel opzetten
Nu-uhquote:Op maandag 7 januari 2008 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens, iedereen is toch een potentieel vriendje?
dat wordt dan heel de week rustgevende rooibosthee drinkenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:29 schreef MisterO het volgende:
Vrijdag een date, en asjeblieft niet weer zo zenuwachtig worden![]()
Ik snap mijzelf soms echt niet![]()
Trusten iedereen
ik vond dat nou toch niet echt het beste wat de nederlandse cinema te bieden heeftquote:Op maandag 7 januari 2008 02:16 schreef Zakje het volgende:
Het zal mijn slechte smaak wel zijn, maar Oesters van Nam Kee blijft echt één van mijn favoriete films, ik kan me er zo bij inleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |