abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56616459
Mooie film.

pi_56978105
Zeker de moeite waard.
pi_56978585
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:39 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

ben begonnen te lezen in een drukke trein, als k het boek weer heb ( nu is mijn mams hem aan het lezen) dan moet ik gewoon op de bank,. bak thee dr bij en dan lekker lezen. Dan komt het helemaal goed
boek gelezen, in een dag.. heerlijk

Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi

ik weet alleen niet of ik de film wil zien.. beeld wat ik in mijn hoofd heb enzo
*poef* nu is het weg
pi_56978930
Lijkt mij een erg mooie film; ik ben alleen nog even in dubio of ik 'm in een filmhuis ga kijken, of dat ik wacht op de dvd-release .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57075017
Erg erg mooie film. Mooi verhaal, mooi gefilmd, mooi in beeld gebracht, mooi.

Gelukkig het boek niet gelezen, anders had ik me net zoals bij elk andere boekverfilming vast aan dingen lopen ergeren, maar het is een goede film.
pi_57076563
Mijn ouders waren ook geweest, volgens mijn vader een geweldige film: The Kitesurfer
pi_57087086
quote:
[b]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt inderdaad, hij was Duits/Afgaans
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57089908
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:44 schreef SCH het volgende:
Gezien, morgen even reageren.
Nou, reageer dan!
pi_57089927
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:46 schreef SCH het volgende:
Mijn ouders waren ook geweest, volgens mijn vader een geweldige film: The Kitesurfer
  maandag 3 maart 2008 @ 02:37:46 #35
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_57118969
Ik ga van de week nog de gelegenheid nemen om de film in de bios te zien, maar net als met de Da Vinci code ben ik bang dat de film niet te volgens is als je het boek niet gelezen hebt. ik heb wel van diverse mensen gehoord dat de verfilming en eht boek heel goed samen gaan...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')