Ja heaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Wat ècht allemaal, Q! Da's al BIJNA hetzelfde als getrouwd zijn hoor![]()
Dat klinkt HEERLIJK!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawohl. Al 2 jaar geleden. We zijn met de getuigen (mijn beste vriendin en Peters' zus + aanhang) in het koetshuis van Beetsterszwaag gaan zitten en zijn daar getrouwd. (wat nog bijna niet was doorgegaan, want meneer conleche en ik waren weer es te laat)
Echt heel fijn, zo'n bruiloft in bijna-stilte: geen gedoe met tantes en gescheiden ouders en superluxe, die hotelsuites waren echt helemaal te gek! De volgende dag zijn de jongens gaan varen en hebben wij ons laten masseren en hoe die behandelingen ook allemaal mogen heten. Die avond kwamen er stiekem toch wat meer vrienden die ook bleven slapen. Voor dat alles waren we iets van 4000 euro kwijt, nou daar kom je niet ver mee voor een gewone bruiloft!
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft hij als reden dan dat hij het niet wil?
quote:Mikey zegt (22:59):
triouwen is voor gomo's
Kijk maar uit, straks heb je de halve playa in je doos zittenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef Qwea het volgende:
och, mijn beide zussen zijn gescheidenWellis waar zonder kids hoor
Ik wil rustig trouwen, met wat familie erbij. Niet veel. Daarna ergens wat eten, doei familie. Dan lekker bij zonsondergang op het strand sex hebben, en daarna op huwelijksreis
Och, been therequote:Op zondag 6 januari 2008 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je de halve playa in je doos zitten![]()
Houdios
Ging je doos toen niesen? Hooikoorts?quote:
wel, is leuk, met zo'n derndltje aan en twee knotjes als een soort Heidi met tieten in de hooischuurquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg...Qutje toch!
Da's toch heul nie netjes
Ik ben niet netjesquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou zeg...Qutje toch!
Da's toch heul nie netjes
"NEE STOP STOP, ER PRIKT WAT IN MN RUG!"quote:Op zondag 6 januari 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging je doos toen niesen? Hooikoorts?
Ik voel me wel een saaie muts nu.
Heb nog nooit op het strand of in een hooischuur gejeweetweld
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging je doos toen niesen? Hooikoorts?
Ik voel me wel een saaie muts nu.
Heb nog nooit op het strand of in een hooischuur gejeweetweld
op de snelweg ook. TOT er een vrachtwagen voorbij komtquote:Op zondag 6 januari 2008 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
"NEE STOP STOP, ER PRIKT WAT IN MN RUG!"
"SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST IK HOOR WAT! ER KOMT IEMAND AAAAAN!!!" Geritsel van de takken
Overal jeuk
de auto is wél leuk![]()
![]()
![]()
Hadden ze maar door 1 deur moeten kunnen!! Zo ben ik ook op het idee gekomen, om 't klein t houden, ik wist niet hoe ik dat moest oplossen met die ruziende mensen. Ach nee, wat lul ik nu: ik had eigenlijk sowieso geen zin in zo'n receptie en zo en een groot feest geven vind ik best leuk, maar niet als je dan ook rekening moet houden met tantes die niet tegen herrie kunnen.....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt HEERLIJK!
En als ik te ver ga met deze vraag dan moet je hem gewoon niet beantwoorden, maar vonden de ouders het dan niet heel erg dat ze er niet bij waren?
Nee, alleen die van mij niet, zijn vader is al 20 jaar dood. Peter's moeder is trouwens wel een.....uh...hoe zal ik dat nu eens tactisch formuleren.........een. uh.. aparte.....ja, dat is een goede; zij het ietwat eufemistisch gestelde omschrijving van deze schoonmoeder from hellquote:Op zondag 6 januari 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
Kunnen zijn ouders EN jouw ouders niet met elkaar door 1 deur dan? Jouw moeder met jouw vader en zijn moeder met zijn vader bedoel ik dan, ik neem niet aan dat zij onderling óók nog ruzie hebben?Lijkt me wel heel vervelend, zeg!
Die tantes die niet tegen herrie kunnen kan ik in gedachten ook nog niet helemaal rijmen met al die bands waar Meneer Greys in speelt eigenlijk, mochten we ooit gaan trouwen
Ing, laat ik zeggen dat we allebei nogal van de saaie zijn op dat vlak![]()
![]()
![]()
Tja, eigenlijk fok! ik terwijl niemand het weet. Ik heb het weleens aan Peter verteld, maar dat was nogal ver van z'n bed geloof ik. En zij heeft geen computer. Maar in theorie zou het wel kunnen dat iemand dit leest ja. Dus voor de zekerheid: Grapje!!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Nok
Oh Co! Dan bof ik dus maar met mijn schoonmoeder waar ik als ik daar op visite ben gewoon heel de avond met hun laptop op schoot mag IDO-en!![]()
Je krijgt er geen gedoe mee dat je deze omschrijving van je schoonmams nu op internet hebt staan?
Nou, das het gekke: tot nog toe had ik altijd heel leuke exemplaren: die van mijn 1e vriendje moest zelfs huilen toen het uitging en ook met alle anderen had ik altijd goed contact. Maar deze heeft als je je even omdraait je hele huis veranderd en volgeplempt met bloemen uit je eigen tuin waardoor die zo kaal achterblijft als een Braziliaanse muts.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
Dat is zeker jammer ja. Schoonmoeders zijn altijd een geval apart, lijkt wel
Viel mee...wel weer vroeg opquote:
werk zequote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Schandaaaalig!![]()
![]()
Ik ren ff onder de douche door en dan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |