Regeltjes over wat mag bij de eerste date, tweede date en dates die overeenkomen met een priemgetalquote:
Nee, sommige mannenquote:
Zeggen dat ie op moet krassenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Heel hard voor wegrennen en niet omkijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:18 schreef Tegan het volgende:
Wat moet je met mensen die "niet op zoek zijn naar een relatie op het moment", maar zich vervolgens een korte tijd later gaan gedragen alsof ze een relatie met je hebben zonder het bordje "bezet"?
Ik neem aan dat je de voor de hand liggende tip niet wil horen?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft? TIPS? hehe
Ik pak mijn telefoon, zoek de naam op -haal adem- en druk op dat icoontje met het groene telefoontjequote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie als je weet dat je 'moet' bellen om een date af te spreken, maar eigenlijk niet durft? TIPS? hehe
Vroeger toen ik nog een mietje was had ik daar ook moeite mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Landgeld het volgende:
als betrokkene wéét dat je zal bellen om een date af te spreken dan sowieso: get a fucking grip.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:46 schreef Liquidootje het volgende:
Tenzij je een 30+ man bent ofzo. Dan get a grip
En als je *weet* dat hij te schijterig is omdat je zelf een twijfelkontje bent en nog niet helemaal het 'go' signaal hebt afgegeven?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:17 schreef MNR het volgende:
Al zou het me andersom ook onzeker maken als hij niet zou zoenen. Ja ja, zo eerlijk ben ik dan ook weer wel
Je bedoelt dat ik weet dat hij niet durft en zelf twijfels heb?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef Knipoogje het volgende:
En als je *weet* dat hij te schijterig is omdat je zelf een twijfelkontje bent en nog niet helemaal het 'go' signaal hebt afgegeven?
Welkom terugquote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef liefie_ het volgende:
Sorry mensen ookal ben ik geen single meer kan ik het niet weerstaan jullie te helpen met mijn adviezen
Whehe, ik ben hier niet weg te slaanquote:
Voor een mod weet je toch aardig wat zinloze posts te plaatsenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ik ben hier niet weg te slaan
JIj ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |