abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55833414
Het vorige deeltje 'Singles #48; op naar het voorjaar om vlinders te vangen' is vol. Welkom bij deel 49!

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 99% gewijzigd door MNR op 06-01-2008 22:02:13 ]
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55833510
Tip:
Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.

Bron:
quote:

[ Bericht 17% gewijzigd door MNR op 06-01-2008 22:00:33 (FFS, time out errors :')) ]
pi_55833595
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja daarom, leg dat maar eens uit aan je vrienden / familie
Hoe bedoel je dat nou weer?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 6 januari 2008 @ 22:00:01 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_55833710
Gelukkig heb ik geen relatie, moet er niet aan denken.
For great justice!
pi_55833950
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat nou weer?
MNR quote puntje 8. vertellen aan vrienden en familie.
Toen legde ze uit dat de potentiele voldoen aan een aatal dingen, zij kon dat weer herkennen aan het gevoel dat iemand bij haar los maakt.
Waarop ik dus vroeg hoe kan je familie dat nu dan weer inschatten of iemand dat bij jou gaat los maken.

Maar denk dat het meer gaat over de bewustwording bij jezelf
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_55834199
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef mrbox het volgende:

[..]

MNR quote puntje 8. vertellen aan vrienden en familie.
Toen legde ze uit dat de potentiele voldoen aan een aatal dingen, zij kon dat weer herkennen aan het gevoel dat iemand bij haar los maakt.
Waarop ik dus vroeg hoe kan je familie dat nu dan weer inschatten of iemand dat bij jou gaat los maken.

Maar denk dat het meer gaat over de bewustwording bij jezelf
ik denk ook meer dat ze bedoelen laat familie globaal weten wat je zoekt dan kunnen ze 'mee zoeken'
Heb het niet helemaal gelezen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55834236
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef liefie_ het volgende:
ik denk ook meer dat ze bedoelen laat familie globaal weten wat je zoekt dan kunnen ze 'mee zoeken'
Heb het niet helemaal gelezen
Jups
(zie bron)
pi_55834273
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef MNR het volgende:
Tip:
Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.

Bron:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon niet waar. Ik kan nog zo geweldig 's avonds toastjes smeren, vrouwen komen daardoor echt niet volautomatisch aan mijn deurbel hangen om te kijken of er bij mij thuis toevallig nog een goeie vent te schaken valt. Deze 'tip' leest zich beter denk ik als:

'Wees tevreden met wie je bent of werk aan jezelf tot je dat bent. Als je genoeg onder de mensen komt, is de kans groot dat je dan iemand tegenkomt die iets in je ziet.'

M.a.w. wees een tof iemand met een sociaal leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperMocio op 06-01-2008 22:23:49 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55834687
Ik vind het wel een leuk ideetje, om eens uit te proberen. Dat gevoel van een relatie hebben zou ik graag nog eens meemaken, dus waarom niet? Natuurlijk is het fake en moet je je gezond verstand blijven gebruiken en beseffen dat dit niet de manier is. Maar het is een leuk excuus om jezelf eens te verwennen met de dingen die je normaal graag met 2 doet.

Het motto is: leef je leven als een gelukkig mens, de rest komt vanzelf Ik ga echt niet wachten op een meisje om naar dat leuke concert of cafeetje te gaan.
pi_55835357
vandaag toch een borrel gehad. Nog gezellig gekletst met een ex. En weer een nieuwe lead binnen
eens kijken wat dat gaat worden.
pi_55836816
Een 2008 zonder liefde is toch moeilijker vol te houden dan verwacht.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 23:51:51 #12
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55836817
Ah, van de week erg leuke date gehad
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55836844
Vertel .
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 23:54:15 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55836878
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:53 schreef Tegan het volgende:
Vertel .
Ach een oude vriendin kwam weer even op de proppen toen ik toevallig in de plaats waar mijn ouders wonen. Filmpje, paar wijntjes, daarna zoenende op het station

Ach, daten is leuk
pi_55836917
.

Waarom heb ik toch alleen maar bad first dates?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 23:57:39 #16
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55836972
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
.

Waarom heb ik toch alleen maar bad first dates?
Hmm, hoezo?
pi_55838092
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hmm, hoezo?
Mja, ik weet niet. Meestal is het zo dat als we gewoon iets gaan drinken in het cafe ofzo dat het altijd gezellig, maar zodra het echt met zijn tweeen uit eten ofzo dat het dan veel echter wordt, dat ik dan heel anders ben. Kan het niet uitleggen, maar ik heb er dan een totaal ander gevoel bij, dat het ook nooit aan mijn verwachting voldoet.
pi_55838384
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet. Meestal is het zo dat als we gewoon iets gaan drinken in het cafe ofzo dat het altijd gezellig, maar zodra het echt met zijn tweeen uit eten ofzo dat het dan veel echter wordt, dat ik dan heel anders ben. Kan het niet uitleggen, maar ik heb er dan een totaal ander gevoel bij, dat het ook nooit aan mijn verwachting voldoet.
Denk dat bij het tweede er veel meer druk op de ketel zit. Zodra je lekker relaxed met elkaar kunt praten in een café, no strings attached, dan gaat het allemaal een stuk minder geforceerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2008 01:13:47 ]
pi_55838469
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Denk dat bij het tweede er veel meer druk op de ketel zit. Zodra je lekker relaxed met elkaar kunt praten in een café, no strings attached, dan gaat het allemaal een stuk minder geforceerd.
Ja, aan zoiets denk ik ook. Maar hoe kan ik dat veranderen?
  maandag 7 januari 2008 @ 08:42:41 #20
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55840252
Begon net een meid leuk te vinden, maar net op tijd zag ik de ware aard van het beestje. Typetje van "o wat ben ik zielig, aandacht!" maar ondertussen was het een sletje die elke relatie na 4 mnd afkapt omdat ze er genoeg van heeft. Ben blij dat ik daar niet weer in getrapt ben
pi_55840271
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, aan zoiets denk ik ook. Maar hoe kan ik dat veranderen?
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?
pi_55840476
quote:
Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?
Dat is wel het doel, ja. Nu ook nog een middel om dat te bereiken? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 7 januari 2008 @ 09:06:43 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55840566
Een relatie. Het hoogst haalbare .
KuikenGuppy
  maandag 7 januari 2008 @ 09:31:57 #24
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55840920
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
Een langdurige relatie. Het hoogst haalbare .
  maandag 7 januari 2008 @ 09:36:25 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55841010
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
Een relatie. Gelukkig zijn met jezelf. Het hoogst haalbare .
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')