quote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef DutchTrain het volgende:
Nog wat voer voor discussie dan maar
Hoe bedoel je dat nou weer?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja daarom, leg dat maar eens uit aan je vrienden / familie
MNR quote puntje 8. vertellen aan vrienden en familie.quote:
ik denk ook meer dat ze bedoelen laat familie globaal weten wat je zoekt dan kunnen ze 'mee zoeken'quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR quote puntje 8. vertellen aan vrienden en familie.
Toen legde ze uit dat de potentiele voldoen aan een aatal dingen, zij kon dat weer herkennen aan het gevoel dat iemand bij haar los maakt.
Waarop ik dus vroeg hoe kan je familie dat nu dan weer inschatten of iemand dat bij jou gaat los maken.
Maar denk dat het meer gaat over de bewustwording bij jezelf
Jupsquote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef liefie_ het volgende:
ik denk ook meer dat ze bedoelen laat familie globaal weten wat je zoekt dan kunnen ze 'mee zoeken'
Heb het niet helemaal gelezen
Dit is natuurlijk gewoon niet waar. Ik kan nog zo geweldig 's avonds toastjes smeren, vrouwen komen daardoor echt niet volautomatisch aan mijn deurbel hangen om te kijken of er bij mij thuis toevallig nog een goeie vent te schaken valt. Deze 'tip' leest zich beter denk ik als:quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef MNR het volgende:
Tip:Leef je leven alsof je een relatie hebt.
Beschouw een relatie als leuke toevoeging, maar niet als noodzaak. Wacht met op paardrijles gaan niet tot de ware komt. Smeer ’s avonds toastjes voor jezelf en drink wijn en kook je eigen kerstdiner. Als je dat doet, komt er vanzelf iemand aanwaaien die dat ook leuk vindt.
Bron:
[..]
Ach een oude vriendin kwam weer even op de proppen toen ik toevallig in de plaats waar mijn ouders wonen. Filmpje, paar wijntjes, daarna zoenende op het stationquote:
Hmm, hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:![]()
![]()
.
Waarom heb ik toch alleen maar bad first dates?
Mja, ik weet niet. Meestal is het zo dat als we gewoon iets gaan drinken in het cafe ofzo dat het altijd gezellig, maar zodra het echt met zijn tweeen uit eten ofzo dat het dan veel echter wordt, dat ik dan heel anders ben. Kan het niet uitleggen, maar ik heb er dan een totaal ander gevoel bij, dat het ook nooit aan mijn verwachting voldoet.quote:
Denk dat bij het tweede er veel meer druk op de ketel zit. Zodra je lekker relaxed met elkaar kunt praten in een café, no strings attached, dan gaat het allemaal een stuk minder geforceerd.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. Meestal is het zo dat als we gewoon iets gaan drinken in het cafe ofzo dat het altijd gezellig, maar zodra het echt met zijn tweeen uit eten ofzo dat het dan veel echter wordt, dat ik dan heel anders ben. Kan het niet uitleggen, maar ik heb er dan een totaal ander gevoel bij, dat het ook nooit aan mijn verwachting voldoet.
Ja, aan zoiets denk ik ook. Maar hoe kan ik dat veranderen?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Denk dat bij het tweede er veel meer druk op de ketel zit. Zodra je lekker relaxed met elkaar kunt praten in een café, no strings attached, dan gaat het allemaal een stuk minder geforceerd.
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, aan zoiets denk ik ook. Maar hoe kan ik dat veranderen?
Dat is wel het doel, ja. Nu ook nog een middel om dat te bereiken?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen rare verwachtingen hebben en gewoon voor een gezellige avond gaan? Of is dat echt heel gek?
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
Een langdurige relatie. Het hoogst haalbare.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Burdie het volgende:
Een relatie. Gelukkig zijn met jezelf. Het hoogst haalbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |