Het was een "goed voornemen" he? Vlak voor de oliebollen en net een slokje champi te veel op, het goede voornemen uitgesproken.quote:
Ik had er maar 1 trekje van genomenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Hoe rookte het? Je had dus wel een 'bevredigd' gevoel nadat je hem gebruikt had?
antwoord gekregen van SS..quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik heb ze even gemeelt met de vraag of zij ook losse batterijen leveren
Omdat de PS smaakjes heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:50 schreef Qwea het volgende:
waarom heb ik niet gewoon gelijk de rutoo besteld?
Ik heb hem woensdagavond besteld, vrijdagmiddag geleverd. Wel vooruit betaald bij bestelling.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
hoelang duurt de levertijd van de rutoo?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
ik word er schijtziek van
Mama heeft de partysmoker terug gebracht en de SS gekocht. En deze geeft geen rook.
Ja ik ben niet thuis. Dus kan niet helpen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..], het ligt aan jullie hoor
Maar, wel kut zo.
Zeg madame experience, ik heb dat ding nu één dag. Ik rook amper nog conventioneel en voel er eigenlijk niks van. Anders was het *GHGJKJJLHGLJH* KEEP OUT!* . Fuck it! Hell and Damnation! Zo simpel kan en MAG het niet zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..], het ligt aan jullie hoor
Maar, wel kut zo.
Nou,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:14 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Zeg madame experience, ik heb dat ding nu één dag. Ik rook amper nog conventioneel en voel er eigenlijk niks van. Anders was het *GHGJKJJLHGLJH* KEEP OUT!* . Fuck it! Hell and Damnation! Zo simpel kan en MAG het niet zijn!
Tsja, het ergste is dat ik dat snap! Mijn pluk ligt hier stil...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou,
zo simpel is het dus wel
Ik heb hier ook nog niemands hoofd afgebeten, ik slaap perfect, de shagbuil ligt nu uit te drogen denk ik en morgen ga ik de light capsules halen
Haha jah, mooi hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
Blue Thunder, wat grappig van je trotse chef, vooral als je bedenkt dat EIGENLIJK iedereen nog gewoon zit te roken. Maar dan zonder rook, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |