Was vorig jaar ook anders al aardig spannend onderin. Toen vond Levante net op tijd het noodluik. Zal dit jaar wel anders zijn. Levante staat nu al 13 punten onder de streep. Waar willen ze dat goedmaken?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Het ontslag is min of meer terecht. Zaragoza staat 12e op 22 punten, maar hun buffer op de nummer 18 is slechts 2 punten.
In de Primera División wordt het dus net zo spannend als in de Bundesliga vorig seizoen.
De strijd der titanen, waarin Levante er het slechtst aan toe is.
Het wordt voor Koeman toch eens tijd voor een goed resultaat, anders vrees ik voor zijn toekomst.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:05 schreef WeebI het volgende:
Wat dacht je dan van de derby tussen Villarreal en Valencia?
Helemaal overheen gelezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:05 schreef WeebI het volgende:
Wat dacht je dan van de derby tussen Villarreal en Valencia?
het staat weer 3-0quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vorige keer 3-0 verloren thuis, dus alsjeblieft win vanavond.
Valencia - Murcia 3-0quote:Op zondag 20 januari 2008 14:29 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel punten zal Valencia gepakt hebben in de competitie sinds Koeman er zit? 8 ofzo?
Ik vind het heel erg jammer dat Valencia het zo slecht doet.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het ergens wel jammer dat Valencia het zo slecht doet.. Prachtige club!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |