quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Denewar het volgende:
Volgens de papieren zou het kunnen! echter uit moreel oogpunt niet, maar ja wie is er ooit kampioen geworden uit moreel oogpunt!! Dit doet mij weer denken aan Anne jan Potrtrijk en dat soort gasten, maar Elgersma en de Koning.... met alle respect voor die gasten hoor, maar een WK zonder Erben en Beorn??
Die Trials hier walgelijk!
Wat een Bos, wat een Vent!!
Dan nog eindigt hij als vierde en voor Wennemars.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Denewar het volgende:
Heeft Kuipers wel voldaan aan zijn eis met beschermde status ondanks dat die vierde is geworden, Hij is nl niet inde top 6 geweest bij de 1000 meter
APMMquote:
Maar de beschermde status doet er zowiezo niets toe op dit moment want hij zit in de top 4.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Denewar het volgende:
Heeft Kuipers wel voldaan aan zijn eis met beschermde status ondanks dat die vierde is geworden, Hij is nl niet inde top 6 geweest bij de 1000 meter
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Denewar het volgende:
Jan Bos reed ook worldcup 500m B-groep.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:41 schreef Wilskracht het volgende:
Wennemars reed de wordcup in de 500m in de B groep
Nijenhuis komt terug van blessure
De Koning verdient het op basis van 2 goede 500m
Elgersma heeft 4 goede afstanden gereden ook terecht
[..]
Ik heb het ook. En nu je het zegt dat was het verhaal, verschrikkelijk. Maar ik probeer me in te houdenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef maril het volgende:
Jammer van die eerste 500 meter van Wennemars, maar goed het hoort er bij.
Ik heb iets tegen de Koning(dat was toch die gosert die zij dat god wel bij v Velde zou zijn ook al geloofde v Velde niet, of iets in die trant) , kan er niets aan doen.
En terecht. Van Deutekom heeft niets te zoeken op een WK-sprint.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Wombcat het volgende:
Gerritsen aangewezen voor WK sprint.
Nou nog zorgen dat Nederland volgend jaar weer 4 startplaatsen heeftquote:Op maandag 7 januari 2008 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kijk, bij APPM weten ze tenminste dat je best mag feesten na zo'n prestatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |