Lijkt me niet. Elgersma heeft gewoon in een rechtstreeks gevecht gewonnen van Wennemars en Wennemars was niet beschermd.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef Denewar het volgende:
er is toch een aanwijsplek, zouden ze het lef hebben om als elgersma vierde eindigd toch erben te sturen...
Alleen Kuipers was toch beschermd?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Elgersma heeft gewoon in een rechtstreeks gevecht gewonnen van Wennemars en Wennemars was niet beschermd.
Je zou het bijna denken zeg...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef Denewar het volgende:
Deed kuipers het erom????
Hmmmm.Zou kunnen, maa rik vermoed van niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef Denewar het volgende:
ok, nu is er geen sprake meer van!
1, 2, 3 Bos, koning en elgersma en beschermd Kuipers.
Deed kuipers het erom????
quote:
Je kunt je ook afvragen wat Wennemars in zijn huidige vorm kan op het WK. De 500m van vandaag was de eerste dit jaar die behoorlijk ging.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:35 schreef Timm-E het volgende:
Hulde voor Bos!!! Hulde voor De Koning en Elgersma, wie had dat verwacht van tevoren!!! Maar wat kunnen zij over 2 weken op 't WK... Daar had ik tóch liever Wennemars gezien... Maar om hem alsnog te sturen zou ik belachelijk vinden..
Idd, dat is wel opvallend.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Wilskracht het volgende:
Grote verliezer TVM ploeg bij de mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |