Juist een stuk minder PR's vandaag en vooral op de 1000 meter zitten ze over het algemeen een stuk boven de tijd van gisteren (uitzonderingen daar gelaten).quote:
Nee, maar als je in 2010 dit topic zoekt is het veel handiger dat 2008 in de TT staat.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:13 schreef MiLalaa het volgende:
lijkt me niet dat ik hier al over 2010 bezig ben
Zie boven.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:11 schreef Wombcat het volgende:
Hoezo? Dacht je dat het om het NK van 2007 ging?
Blijf het echt dom vinden dat ze overal en altijd rijdt... die gaat zo ongelofelijk opbranden binnen een paar jaarquote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoi
Wust heeft het wel druk trouwens. NK Allround, NK sprint, EK allround, WK sprint.
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf het echt dom vinden dat ze overal en altijd rijdt... die gaat zo ongelofelijk opbranden binnen een paar jaar
Eigenlijk een beetje het verhaal van zijn hele loopbaan.quote:
ja ik had het ook wel verwacht. Skate-off WK zal ook wel niet lukkenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje het verhaal van zijn hele loopbaan.
Allemaal net niet.
Hij is nu ook sneller dan Wennemars.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef Denewar het volgende:
er is toch een aanwijsplek, zouden ze het lef hebben om als elgersma vierde eindigd toch erben te sturen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |