quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:20 schreef Vitamine_C het volgende:
Zo wat is dit apart, om 11.20 radio 1 luisteren om Feyenoord-PSV te volgen
Ligt beetje aan manier waarop je speelt natuurlijk. Nu op de counter zou ik ook liever lazo hebben alhoewel ik geen fan van 'm ben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:17 schreef HeyFreak het volgende:
hoe is het toch mogelijk dat Koevermans, met 2x zoveel doelpunten als Lazovic, toch steeds op de bank zit?
Die valt inderdaad zwaar tegen. Dat hij in Duitsland altijd bij Wolfsburg gespeeld heeft en nooit vetrokken is naar een grotere Duitse club was misschien al een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef R4V3 het volgende:
Ben toch blij dat Hofland niet terug naar PSV is gekomen. Die jongen komt echt tekort.
Dzsudzsák speelde goed maar iets te zelfzuchtig..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:58 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV kan misschien beter weer es een beetje gaan afmaken, en Dsuzdak (ofzoiets) speelde volgens LdL best goed.
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Volkomen verdiende overwinning uiteraard.
Jongens hebben echt goed gespeeld. Vond niemand echt zwak spelen. Afellay uitblinker, daarna Simons. Ook complimenten aan Marcellis en Salcido want waar was Makaay? Dzsudzsak kan terugkijken op een prima debuut, al was hij wat zelfzuchtig soms.
Enige waar ik me kapot aan ergerde was dat PSV de pot niet op slot gooide, want er waren wel 5, 6 mogelijkheden om dat te doen.
Maar fantastisch gedaan vandaag!
Die jonge heeft zeker wel potentie, dat kun je vandaag wel zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dzsudzsák speelde goed maar iets te zelfzuchtig..
Tsja die wou ook meteen zijn debuut een doelpunt meepikken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dzsudzsák speelde goed maar iets te zelfzuchtig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |