abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55958228
In Madrid koopt men toch ieder jaar nieuwe spitsen, ff een mindere periode van van Nistelrooij daar en hij mag vertrekken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55958274
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn voorbeschouwing
[..]

Je had je wel beter mogen inlezen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55958447
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dachtd at Ruud ooit had aangegeven niet terug te keren bij PSV, je hoort altijd van zo'n tegenstrijdige berichten... ;{
Kan alleen maar hopen
Voor eens en voor altijden voor iedereen: het maakt geen reet uit wat een voetballer zegt of "aangeeft" mbt terugkeren bij "hun oude cluppie". 99 van de 100 keer is het een niet doordachte uitspraak gebaseerd op emoties van het moment. Of ze daadwerkelijk komen hangt van de omstandigheden af. Onze grote held Cocu kwam ook alleen maar terug omdat ze bij Barca z'n salaris wilden snoeien. Die dacht:"als ik hier de waardering niet krijg ga ik wel ergens ballen waar ik die wel krijg, hmmm, ff kijken of ik het nummer van Harry nog heb...".
quote:
En Kezman
Dat zou pas leuk worden, alleen mag hij wel iets gaan doen aan zijn doelpunten in de CL
Ik denk dat wij voorlopig wel eens klaar kunnen zijn met de CL. Kampioen zie ik ons dit jaar niet worden (of die Hongaar moet stiekem écht enórm goed zijn) en dan is het maar de vraag of er genoeg geld is om het team voor volgend seizoen wél op de rails te krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55960673
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:49 schreef dndiek het volgende:

[..]

Je had je wel beter mogen inlezen
Gezien zijn taalgebruik zal hij überhaupt weinig lezen.
pi_55961559
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik denk dat wij voorlopig wel eens klaar kunnen zijn met de CL.
Klopt als een bus, PSV speelt in de UEFA Cup
quote:
Kampioen zie ik ons dit jaar niet worden (of die Hongaar moet stiekem écht enórm goed zijn)
Oh dus het hangt maar van één speler af? Nou dan is het een ABC'tje, bij de concurrenten loopt niet zo'n speler rond.
quote:
en dan is het maar de vraag of er genoeg geld is om het team voor volgend seizoen wél op de rails te krijgen.
Dankzij de CL inkomsten is de club in elk geval behouden gebleven, en dat is fijn als je het beste Nederlandse voetbal in Eindhoven wilt blijven zien. Bovendien is er geld in contractverlenging van sterke spelers gestoken, zodat men van de zomer of die daarna niet gratis de poort uitwandelt. En voor de rest zou ik denken dat je de tegenstanders niet te zeer moet opkloppen. Iedereen wordt alsmaar minder, dan hoeft PSV ook niet sterker.
pi_55967847
quote:
NOS Studio Voetbal
22.19-23.09 uur (Ned1):

Opiniërend voetbalprogramma
waarin presentator Jack van Gelder
en de analytici Hugo Borst en
Youri Mulder deze week
Sef Vergoossen en Wim Rijsbergen
als gast ontvangen.
Sef Vergoossen is na de winterstop
trainer van landskampioen PSV en
is daarmee de derde PSV-trainer
van dit seizoen. Ronald Koeman
vertrok naar Valencia en Jan Wouters
verving hem tijdelijk.
Oud-Feyenoorder Wim Rijsbergen
was tot voor kort bondscoach van
Trinidad & Tobago, maar is daar
deze week na een conflict vertrokken.
Gespreksonderwerpen zijn uiteraard
de toppers Feyenoord-PSV en
Ajax-AZ.
Maar ook de soap rond de transfer
van Alfonso Alves komt aan de orde.
Eens even horen of Sef nog wat interessants te melden heeft
pi_55968390
quote:
Vergoossen laat bij PSV geen ruimte voor alibi's

12 jan 2008, 03:07 - EINDHOVEN - De eerste besloten training op De Herdgang heeft precies opgeleverd wat Sef Vergoossen ervan verwachtte. "Meer effectiviteit", noemt de coach dat.

Voorafgaand aan de sessie deelde Vergoossen in de kleedkamer de opstelling voor het duel van vanavond bij Feyenoord mee. "Dat doe ik altijd, dan weten spelers waar ze aan toe zijn. Als ze de opstelling uit de training zelf moeten destilleren, leidt dat vaak de aandacht af van hetgeen waar we mee bezig zijn." Vergoossen deed gisteren wat hij de hele week al deed: geen ruimte laten voor alibi's of excuses. "Ik heb het gevoel dat we er klaar voor zijn", keek hij naar de wedstrijd tegen Feyenoord. "Vijf dagen voorbereiding is lang genoeg, we hebben optimaal kunnen werken." PSV zal tegen Feyenoord heel anders voor de dag komen dan de laatste weken. De nieuwe coach is een duidelijke adept van een 4-4-2-concept met een 'plat' middenveld.

Feyenoord kan vanavond niet beschikken over Andwélé Slory. De vleugelspits verliet donderdag voortijdig de training met een hamstringblessure. Trainer Bert van Marwijk gaf aan dat de club erg voorzichtig is met de kwetsuur van de international. Naast Slory ontbreekt ook Theo Lucius tegen PSV. De Heeswijker is geschorst.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55968659
Jongens, ik heb er een goed gevoel over.

De besloten trainingen bevallen me, het lijkt alsof Sef van aanpakken weet. Ik ben reuze benieuwd naar ons spel en als we een puntje uit Rotterdam mee nemen, ben ik enigszins tevreden. Maar Sef kennende - althans, geuitge zijn uitspraken in de media - zullen ze op de volle winst gaan spelen.

Ik ben écht bijzonder benieuwd naar vanavond. Heb er ook super veel zin in!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:17:14 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55969016
Zin in vandaag
pi_55969292
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef okee6 het volgende:

[..]

Klopt als een bus, PSV speelt in de UEFA Cup
[..]
Ik zinspeelde op de komende jaren, speciaal voor jou even deze nuancering dan
quote:
Oh dus het hangt maar van één speler af? Nou dan is het een ABC'tje, bij de concurrenten loopt niet zo'n speler rond.
[..]
Ja, het hangt maar van één speler af .
quote:
Dankzij de CL inkomsten is de club in elk geval behouden gebleven, en dat is fijn als je het beste Nederlandse voetbal in Eindhoven wilt blijven zien. Bovendien is er geld in contractverlenging van sterke spelers gestoken, zodat men van de zomer of die daarna niet gratis de poort uitwandelt. En voor de rest zou ik denken dat je de tegenstanders niet te zeer moet opkloppen. Iedereen wordt alsmaar minder, dan hoeft PSV ook niet sterker.
Ik kijk eigenlijk niet eens naar de tegenstanders. Ik zie alleen maar dat PSV een verschrikkelijk jaar achter de rug heeft. Ik heb de cijfers niet bij de hand maar ik denk dat 2007 wel eens het slechtste jaar in 10 jaar geweest kan zijn.

En nu maar afwachten totdat iemand roept "we zijn toch kampioen geworden?!?! We zijn keigoed!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55969321
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 10:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Jongens, ik heb er een goed gevoel over.

De besloten trainingen bevallen me, het lijkt alsof Sef van aanpakken weet. Ik ben reuze benieuwd naar ons spel en als we een puntje uit Rotterdam mee nemen, ben ik enigszins tevreden. Maar Sef kennende - althans, geuitge zijn uitspraken in de media - zullen ze op de volle winst gaan spelen.

Ik ben écht bijzonder benieuwd naar vanavond. Heb er ook super veel zin in!
1 punt ben ik ook tevreden mee. In Rotterdam valt voor PSV nou eenmaal niet veel te halen. Niet verliezen heeft de prioriteit vandaag.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:45:21 #162
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55969475
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu maar afwachten totdat iemand roept "we zijn toch kampioen geworden?!?! We zijn keigoed!"
We zijn toch kampioen geworden? We zijn keigoed!

Nee je hebt gelijk. 2007 was qua prestaties dramatisch. In 2006 zijn 2 titels gewonnen.

Maar nu is het 2008. Nieuwe coach, rommel (Perez) opgeruimd. Komt helemaal goed. Te beginnen vanavond.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55969640
Dan zal ik wel de enige zijn die een verschrikkelijk mat PSV heeft gezien afgelopen week, waar werkelijk geen voetbal in zat. Ik ben nog niet zo zeker dat het vanavond goed zal gaan tegen Feyenoord die nogsteeds in een onterechte roes zitten.
pi_55969891
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dan zal ik wel de enige zijn die een verschrikkelijk mat PSV heeft gezien afgelopen week, waar werkelijk geen voetbal in zat. Ik ben nog niet zo zeker dat het vanavond goed zal gaan tegen Feyenoord die nogsteeds in een onterechte roes zitten.
Ik kan mij een club herinneren die Feijenoord, tamelijk aan het begin van het seizoen, ook hardhandig uit die roes haalde....
pi_55971006
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Normaal baseer ik me niet op oefenwedstrijden maar het is het hele seizoen al mat en weinig voetbal. Ik reken er niet op dat dat vanavond tegen een traditioneel lastige tegenstander anders zal zijn.
pi_55971083
PSV wint vanavond
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:06:21 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55971189
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik kijk eigenlijk niet eens naar de tegenstanders. Ik zie alleen maar dat PSV een verschrikkelijk jaar achter de rug heeft. Ik heb de cijfers niet bij de hand maar ik denk dat 2007 wel eens het slechtste jaar in 10 jaar geweest kan zijn.

dubbelpost
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:06:35 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55971192
quote:

[..]

[..]

[..]

Reageer toch gewoon niet meer op okee6..

OT: Zin in vanavond!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:09:57 #169
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55971270
Ik ben benieuwd naar de opstelling.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:23:49 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55971572
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:09 schreef ErikT het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opstelling.
Ik ook! Zou ome Sef het niet helemaal om gaan gooien?
pi_55971610
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ook! Zou ome Sef het niet helemaal om gaan gooien?
Addo en Lazovic aan de kant houden zou al een goed begin zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_55971691
Volgens ED:
------------------------Lazovic
----Dzsudzsák-----------------------Farfán
------------------------Afellay
-------------Culina-------------Simons
--Alcides-----Salcido-----Marcellis----Kromkamp
------------------Roorda
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:29:27 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55971703
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Addo en Lazovic aan de kant houden zou al een goed begin zijn.
Zo slecht is Addo helemaal niet
pi_55971740
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Addo is geen eens aanwezig
pi_55971756
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als hij z'n dag heeft niet nee Lazovic moeten ze voor 3 tientjes verkopen en een echte spits, die wél in teamverband kan spelen, naar Eindhoven halen.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')