JIJ HEBT GE-EDITquote:Op maandag 7 januari 2008 15:17 schreef latislos het volgende:
blu ray en hd dvd
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euroquote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Blu-Ray en HD-DVD waarbij HD-DVD redelijk dood is verklaard...
is dat hetzelfde als een harddisk recorder? Ik volg het allemaal niet helemaal meer geloof ik. Kan je op een Blu Ray ook opnemen dan???quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euro.
Gij zult niet editten, maar aangezien ik toch niet zo op spelvauden let krijg je deze keer het punt.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef latislos het volgende:
ja en daarvoor stond er al blu-ray zonder e, ik dacht dat verander ik naar blue, maar toen ik dat zag dacht ik nee, da klopt niet, moet toch zonder e
Je moet ook nooit aan het begin van een format/nieuw apparaat erin stappen. Dan zijn ze sowieso al mega overpriced.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euro.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Gilzen-Rije?
pulletje +1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef pulletje het volgende:
denk dat je Welschap bedoeld?
Het was een aanbiedingquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook nooit aan het begin van een format/nieuw apparaat erin stappen. Dan zijn ze sowieso al mega overpriced.
Mijn eerste CD-brander(2 speed) van HP van 1200 gulden. Tegenwoordig is een brander van ¤80 al duur te noemen.
Dus 800 uitgeven aan een speler is gewoon gekkenwerk want als het aanslaat zijn ze binnen mum van tijd 200-300.
Het is of Gilze of Rijen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Gilzen-Rije?
SaskiaR +1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef SaskiaR het volgende:
bidsprinkhanen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |