Allardyce ontslaan om vervolgens Jol aan te nemen? Hoe gaat dat helpen? Alsof Jol bij Tottenham beter werk heeft verricht dan dat Allardyce bij Bolton heeft gedaan...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:41 schreef DANILXL het volgende:
De eerste stap zou het ontslag kunnen zijn van Sam Allardyce. Ik weet trouwens al een zeer geschikte opvolger: martin Jol.
Hou dit topic van de wederopstanding van NUFC in de gaten!!
ze gaan sowieso de boot in als er niet heel snel tot actie wordt over gegaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Allardyce ontslaan om vervolgens Jol aan te nemen? Hoe gaat dat helpen? Alsof Jol bij Tottenham beter werk heeft verricht dan dat Allardyce bij Bolton heeft gedaan...
Hoezo? Dit seizoen is verloren ja, maar degraderen gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ze gaan sowieso de boot in als er niet heel snel tot actie wordt over gegaan.
Mja ik vind dat het zowiezo niet meer de club geweest is van vroeger sinds Shearer weg is.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:42 schreef stefmans het volgende:
Leuke club staan eigenlijk toch iets laag in de premiership.
Inderdaad. deze dertigers verdienen allemaal meer dan 100.000 pond per week (exclusief premies). Owen zelfs 195000 pond per week (exclusief premies) Als je voor deze spelers nog iets kunt vangen kun je investeren in een totaal nieuwe selectie.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:39 schreef blueangel_ het volgende:
Always the same with the Toons ... bakken geld uit geven aan versleten toppers en steeds ondermaats presteren
M'n zou beter volledig vanaf 0 beginnen en een nieuw team bouwen met jonge gasten. Mensen als Duff, Owen, Butt, Given, Barton en Viduka verdienen ponden als slijk maar presteren 0,0
De echte toppers halen hun neus op voor een grauwe fabrieksstad.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een leuke club maar ze kopen de verkeerde spelers
Ze hebben toch meegedaan in de CL voor een paar jaartjes,quote:Op zondag 6 januari 2008 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
De echte toppers halen hun neus op voor een grauwe fabrieksstad.
Wat denk je dat Liverpool en Manchester zijn?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
De echte toppers halen hun neus op voor een grauwe fabrieksstad.
Maar die hebben nog een historie en uitstraling.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:01 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Wat denk je dat Liverpool en Manchester zijn?
Zoals het hoort als Ajacied teer ik graag op vergane glorie: http://www.youtube.com/watch?v=hmBcI85oLt8&feature=relatedquote:
Verwachte eerlijk gezegd beelden uit 1969...quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Zoals het hoort als Ajacied teer ik graag op vergane glorie: http://www.youtube.com/watch?v=hmBcI85oLt8&feature=related
Toen zat ik nog in de verrekijker.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verwachte eerlijk gezegd beelden uit 1969...
Lough? Wat heeft een meer hier mee te maken?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien wel de meest overschatte club van Engeland die jaar op jaar een klein fortuin spendeert aan nieuwe spelers die om wat voor reden dan ook het niet klaarspelen. tot leedvermaak van mezelf overigens
Er zit daar iets structureel mis en niemand binnen de club die het door heeft
En oja, ook al zoiets, "the best supporters from England" zoals in de media wordt aangegegen, you're having a lough
idd zie mijn opsom post van spelersquote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef DutchGooner het volgende:
Vocaal zijn ze (meestal thuis) idd overroepenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien wel de meest overschatte club van Engeland die jaar op jaar een klein fortuin spendeert aan nieuwe spelers die om wat voor reden dan ook het niet klaarspelen. tot leedvermaak van mezelf overigens
En oja, ook al zoiets, "the best supporters from England" zoals in de media wordt aangegegen, you're having a lough
Jaja, spelfoutje.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lough? Wat heeft een meer hier mee te maken?
Ik ben 2 maal bij Newcastle geweest en 2 maal viel het me gruwlijk tegen, vriendelijke mensen over het algemeen maar that's it.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:15 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Vocaal zijn ze (meestal thuis) idd overroepen
Maar ze blijven een enorme aanhang hebben, ondanks het feit dat het misschien de slechtst bestuurde club uit de Premiership is
Nuja, als je die streek bekijkt ... Ze hebben daar ook niks anders dan The Toon Army natuurlijk
Een bekerwedstrijd mag toch geen obstakel vormen voor de "best supporters in the country" om naar een wedstrijd te gaan?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:05 schreef Kerdaben het volgende:
Bekerwedstrijden verkopen toch altijd slechter dan competitie en europees, vooral zo vroeg in een bekertoernooi.
Nope, alleen de pers wel, tis altijd een dankbaar onderwerp voor andere supporters om daar de draak mee te steken.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:28 schreef Kerdaben het volgende:
Zo noemen ze zichzelf toch niet?
Emre:quote:De belangstelling voor Emre Belözoğlu neemt toe. AS Monaco, Bayern München en Galatasaray hebben interesse in de Turkse middenvelder van Newcastle United. (The Sun)
Newcastle heeft al een opvolger op het oog: Lassana Diarra. De middenvelder mag deze maand bij Arsenal vertrekken. (Diverse Britse tabloids)
Ze kopen alleen spelers die er totaal niet passen. Heel vreemd dat het daar al jaren niets is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
Zij staan toch al 10 jaar in de top 10 van clubs met de grootste begroting?
Volgens mij kan ik beter presteren met zo'n begrotingquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ze kopen alleen spelers die er totaal niet passen. Heel vreemd dat het daar al jaren niets is.
De techniek van Martins is heel matig hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Martins moet naar Arsenal FCzou hij perfect in passen met zijn techniek, snelheid, en mooie goals.
idd, zelfde soort speler als SWPquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
De techniek van Martins is heel matig hoor.
Hij moet het vooral van zijn snelheid hebben.
Nou hij is weg hoorquote:Boss Allardyce leaves Newcastle
Newcastle have parted company with manager Sam Allardyce.
The club, currently 11th in the Premier League, said the decision had been reached by "mutual agreement".
Allardyce, who was in charge for just eight months, said: "I am disappointed to be leaving Newcastle but I wish the club all the best for the future."
Former captain Alan Shearer has been strongly linked with the post but chairman Chris Mort said: "A new manager has not yet been appointed."
First team coach Nigel Pearson will take charge of the team for Saturday's Premier League meeting with Manchester United.
Als een goede trainer geen resultaten haalt is ontslag het logische gevolgquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef DANILXL het volgende:
wel lullig voor Sam overigens, het is wel een goede trainer nml.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |