abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 16:15:06 #101
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55825270
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden

zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.

Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825271
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
Uhmz...vervang Huub door Brian en je krijgt hetzelfde verhaal
En Brian blijft de koning van de streamlocks als het om geweld komt, hij is niet voor niets al 6 keer door de beveiliging afgevoerd
  zondag 6 januari 2008 @ 16:15:14 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_55825273
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
pi_55825314
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.
was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:17:57 #105
bright side of life
pi_55825316
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825327
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:18:52 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_55825331
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 6 januari 2008 @ 16:18:54 #108
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55825332
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef schatje het volgende:
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
En ontslag voor de beveiliging
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55825347
quote:
Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
pi_55825348
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Oké maar ik wist het niet.
Go hard or go home
pi_55825351
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
Prima, maar laat die regels dan ook gelden voor Brian.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:20:32 #112
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55825366
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 6 januari 2008 @ 16:20:50 #113
bright side of life
pi_55825374
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef avonne het volgende:

[..]

was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
Daarom haalde ik de uitspraak van Mikey aan. Ik denk dat hij wel eerlijk vertelde wat er gebuerde.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825380
Brian en Amanda lopen er weer echt mooi bij.Op de camping zijn de mensen nog netter gekleed.
Carlos komt zeker weer sporten.
pi_55825381
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
Die beveiligers zijn 2 koppen groter dan Huub, dan moet het extra makkelijk zijn om hem in bedwang te houden. Dus ik denk dat het geen professionele opgeleide beveiligers waren, daar zal ook wel op bezuinigt zijn...
  zondag 6 januari 2008 @ 16:21:39 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55825388
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Dan hadden ze pas echt een piek in de kijkcijfers gehad.

En neeeee ik hoop niet dat Huub zn nek breekt.
pi_55825393
quote:
als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit

Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
pi_55825404
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.

[ afbeelding ]
Precies! Je bent mij voor!

In een programma waar het woord 'miljonair' hoog in het vaandel staat, is dit toch absoluut geen porem!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:22:48 #119
bright side of life
pi_55825416
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Oké maar ik wist het niet.
Je kunt ook niet alles weten.

Maar als stelregel kun je aanhouden dat als iemand uit Amsterdam komt Amanda die persoon wel kent .....
Keep the Sunny Side Up
pi_55825440
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:

[..]

als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit

Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
Huub boete, terecht
Brian exit, terecht als hij inderdaad nagetrapt heeft terwijl Huub al door de beveiliging werd vastgehouden,
Maar waarom Lieke een boete voor uitlokking? Omdat ze heeft gezegd dat Huub maar iets moest kapotgooien als hij daar zin in had?
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:24:25 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_55825442
Amanda tegen Dyanthe: Ken je Solans ( lees Solange)

Dyanthe: Wat is dat?

Die gesprekken gaan echt nergens over.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55825453
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
  zondag 6 januari 2008 @ 16:25:35 #123
bright side of life
pi_55825461
Diante : "Mensen uit A'dam Noord gaan meestal eerst uit in Zaandam"
Amdanda : "Ik niet hoor, ik ging gewoon in Amsterdam uit"
Diante : "Jij ging meteen voor het grote werk"
Keep the Sunny Side Up
  zondag 6 januari 2008 @ 16:25:59 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825474
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 16:26:43 #125
184769 crew  Deisyy
pi_55825485
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur.. Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd.. door een beveiliger.. die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..

Huub krijgt vast weer een alcoholverbod..
Goed plan

En wat krijgt Brian?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')