abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55825007
Weet huub dat Brian hem een trap na gaf?
pi_55825010
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:

[..]

dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
en dat is zulke onzin van de regie........ Dennis kreeg ook een boete voor het verscheuren van een briefkaart, waar niemand wat vanaf wist
  zondag 6 januari 2008 @ 16:05:15 #78
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55825012
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
ja hoor dat mag , maarrrrrrrrrr dan weet ik er ook nog wel een paar zonder ze te noemen!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:06:03 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55825027
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Katewalker het volgende:
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55825032
Het is toch echt niet normaal dat je al dat campingvolk wat nu beneden zit door het hele huis hoort galmen!!! Je hoort ALTIJD Amanda door dat huis schreeuwen! Hoezo asociaal volk...
pi_55825053
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Rotterdammert het volgende:
Weet huub dat Brian hem een trap na gaf?
De beveiliging was er bij, maar maak je niet druk, het was niet op de streams dus Brian krijgt vast geen boete.
Goedemorgen :W
pi_55825067
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen dat Huub zo het hokje weer is uitgerend.Zulke beelden zou ik nu graag zien.Dat is pas tv.
lijkt me ook wel hilarisch.... Claire zei nog je bent gewooon door hun benen gekropen en zo weer terug de villa in

pi_55825085
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Dan was het vast over en uit geweest.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:08:24 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_55825096
quote:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Huub was hardstikke boos en holde vanuit het hokje terug naar het hok, ik denk dat hij zelf gevallen is met zijn ietwat dronken kop.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55825108
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
Ik hoop het.. Huub heeft tenslotte ook Lieke genaaid met een boete voor spugen.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:09:08 #86
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825113
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:

[..]

dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
Voor dat douche gebeuren had Brian ECHT een boete moeten krijgen!
Ook al belt Amanda het niet door.

Er zijn wel vaker boetes uitgedeeld zonder dat iemand belde..........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55825115
quote:

[..]

de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden

zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:09:59 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_55825133
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef jassy het volgende:
Het is toch echt niet normaal dat je al dat campingvolk wat nu beneden zit door het hele huis hoort galmen!!! Je hoort ALTIJD Amanda door dat huis schreeuwen! Hoezo asociaal volk...
Lang leve de mute knop

Het zijn altijd dezelfde asoverhalen van Amanda, die heb ik nu al tig keer gehoord.
― Mark Twain
pi_55825157
Hoorde van Brian dat hij en Huub elkaar een tijdje MOETEN ontlopen.
Make my day!
pi_55825186
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef agter het volgende:

[..]

Huub en zelfbeheersing...
Gaat niet goed samen.
Oh ja, en het is natuurlijk allemaal Lieke d'r schuld...
Dat zeg ik niet!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55825188
Ik snap trouwens niet waarom die dansmeisjes niet gewoon thuis afgezet worden.
Ze voegen toch niets toe in de villa.
pi_55825190
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lang leve de mute knop

Het zijn altijd dezelfde asoverhalen van Amanda, die heb ik nu al tig keer gehoord.
Ja, ik vind het nog altijd shocking als ze mensen van vroeger met voornaam en achternaam noemt...weet je nog van die leraar op haar school? Amanda beseft echt niet dat dat niet kan...
Make my day!
pi_55825192
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
pi_55825195
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef agter het volgende:
Hoorde van Brian dat hij en Huub elkaar een tijdje MOETEN ontlopen.
alweer

zo komt Brian de winter door. Even een klein opstootje (tijdens streamlock) en het is weer weken vakantie voor hem
pi_55825215
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef agter het volgende:

[..]

Lijkt met toch dat Huub zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, en niet Lieke.

Toch?
tuurlijk, maar het blijft vals, toch?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:14:03 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_55825242
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden

zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 16:14:10 #97
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55825248
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

Dan zijn het dus gewoon een stelletje amateurs.
Iemand met een goede opleiding heeft geen moeite om zo;n klein manneke in bedwang te houden.

En die trap van Brian is heus geen angst trap geweest. Brian is gewoon een sneaky bastard die er op kicked om iemand te trappen en slaan als ze geen kant op kunnen.
Dat zag je ook bij de 6-2 situatie. Jaap had Huub in een houdgreep, en Brian sloeg hem.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55825252
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef miesy het volgende:

[..]

tuurlijk, maar het blijft vals, toch?
ja, huub zou zoiets nooit doen he?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_55825265
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
ze moeten gewoon geen streamlock meer doen.Zowel Huub, Brian als Jaap maken daar heel veel gebruik van.
En drinken is ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Niet behandelen als kleuters, maar als volwassenen, die weten wat de consequenties zullen zijn.
pi_55825269
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')