abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 16:15:06 #101
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55825270
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden

zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.

Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825271
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
Uhmz...vervang Huub door Brian en je krijgt hetzelfde verhaal
En Brian blijft de koning van de streamlocks als het om geweld komt, hij is niet voor niets al 6 keer door de beveiliging afgevoerd
  zondag 6 januari 2008 @ 16:15:14 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_55825273
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
pi_55825314
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.
was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:17:57 #105
bright side of life
pi_55825316
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825327
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:18:52 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_55825331
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 6 januari 2008 @ 16:18:54 #108
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55825332
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef schatje het volgende:
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
En ontslag voor de beveiliging
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55825347
quote:
Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
pi_55825348
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Oké maar ik wist het niet.
Go hard or go home
pi_55825351
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
Prima, maar laat die regels dan ook gelden voor Brian.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:20:32 #112
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55825366
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 6 januari 2008 @ 16:20:50 #113
bright side of life
pi_55825374
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef avonne het volgende:

[..]

was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
Daarom haalde ik de uitspraak van Mikey aan. Ik denk dat hij wel eerlijk vertelde wat er gebuerde.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825380
Brian en Amanda lopen er weer echt mooi bij.Op de camping zijn de mensen nog netter gekleed.
Carlos komt zeker weer sporten.
pi_55825381
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
Die beveiligers zijn 2 koppen groter dan Huub, dan moet het extra makkelijk zijn om hem in bedwang te houden. Dus ik denk dat het geen professionele opgeleide beveiligers waren, daar zal ook wel op bezuinigt zijn...
  zondag 6 januari 2008 @ 16:21:39 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55825388
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Dan hadden ze pas echt een piek in de kijkcijfers gehad.

En neeeee ik hoop niet dat Huub zn nek breekt.
pi_55825393
quote:
als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit

Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
pi_55825404
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.

[ afbeelding ]
Precies! Je bent mij voor!

In een programma waar het woord 'miljonair' hoog in het vaandel staat, is dit toch absoluut geen porem!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:22:48 #119
bright side of life
pi_55825416
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Oké maar ik wist het niet.
Je kunt ook niet alles weten.

Maar als stelregel kun je aanhouden dat als iemand uit Amsterdam komt Amanda die persoon wel kent .....
Keep the Sunny Side Up
pi_55825440
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:

[..]

als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit

Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
Huub boete, terecht
Brian exit, terecht als hij inderdaad nagetrapt heeft terwijl Huub al door de beveiliging werd vastgehouden,
Maar waarom Lieke een boete voor uitlokking? Omdat ze heeft gezegd dat Huub maar iets moest kapotgooien als hij daar zin in had?
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:24:25 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_55825442
Amanda tegen Dyanthe: Ken je Solans ( lees Solange)

Dyanthe: Wat is dat?

Die gesprekken gaan echt nergens over.
― Mark Twain
pi_55825453
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
  zondag 6 januari 2008 @ 16:25:35 #123
bright side of life
pi_55825461
Diante : "Mensen uit A'dam Noord gaan meestal eerst uit in Zaandam"
Amdanda : "Ik niet hoor, ik ging gewoon in Amsterdam uit"
Diante : "Jij ging meteen voor het grote werk"
Keep the Sunny Side Up
  zondag 6 januari 2008 @ 16:25:59 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825474
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 16:26:43 #125
184769 crew  Deisyy
pi_55825485
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur.. Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd.. door een beveiliger.. die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..

Huub krijgt vast weer een alcoholverbod..
Goed plan

En wat krijgt Brian?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55825491
Wow, zet net de streams aan, familie Kubatz in zondags tenue?
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_55825496
quote:

[..]

(ik heb hem even gepikt)
pi_55825515
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Voor zover wij weten is Brian de enige die geslagen heeft, en als Mickey dat zegt geloof ik dat wel in tegenstelling als 1 van de "miljonairs" zoiets zegt. Maar Huub gaat zeker niet vrij uit, hoewel vernielingen van een vaas en een deur mogen tegenwoordig
pi_55825520
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.

Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
Ik heb het anders gehoord.. ja, ik kan het ook niet helpen..
Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..

Die pijn in Huub zijn been kan ook heel goed komen van de trap tegen die muur..
--Einstein
pi_55825532

De kindjes van God.
Goedemorgen :W
pi_55825536
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ja, huub zou zoiets nooit doen he?
ik zie hem er wel voor aan, ja.
niet dat ik hem ooit deze specifieke actie heb zien doen...

en trouwens, je moet er niet automatisch maar van uit gaan dat omdat ik huub een
leuke speler vind, ik niet de realiteit onder ogen kan zien. het is een keiharde speler.
en als huub, net als de meeste in dat huis, alleen goed over zichzelf zou spreken
zou ik hem nooit zo gewaardeert hebben. ik HAAT schijnheiligheid.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55825544
quote:

[..]

En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbij
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:29:46 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_55825563
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.
quote:
Het blijkt nogal een roerige nacht te zijn geweest. Huub en Lieke lagen weer in de clinch en de sporen zijn duidelijk zichtbaar. “Ik weet nu precies welke schoenmaat je hebt”, lacht Mike. Huub kijkt niet-begrijpend hem. “Daar”, wijst Claire. Dan ziet ook Huub zijn vieze voet op de muur. Nou ja, liever een trap tegen de muur dan tegen Lieke!
― Mark Twain
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 16:29:58 #134
184769 crew  Deisyy
pi_55825568
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
De kindjes van God.
*proest. Wijnspetters om mijn beeldscherm*

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55825573
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..

pi_55825617
quote:

[..]

Ik begreep het ook zo.... maar eigenlijk maakt het weinig verschil met het verhaal van BSOL
pi_55825630
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...
pi_55825646
Zo vreemd, met je schoenen op de bank gaan zitten...
pi_55825649
quote:
[ afbeelding ]
De kindjes van God.
Vreselijk ..die wil je toch niet zien als winnaars van een programma met miljonairs die De gouden Kooi heet..
--Einstein
pi_55825651
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Verida het volgende:

[..]

En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbij
Verida... ik moet je gelijk geven....
uitlokken met woorden mag... dus idd Lieke geen boete
  zondag 6 januari 2008 @ 16:33:36 #141
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825659
quote:

[..]

Echt Brian.............
Van mij zou hij daarvoor een dubbele boete mogen krijgen, zo laf!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:33:43 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55825663
quote:
[ afbeelding ]
De kindjes van God.
Mijn God, wat een pauperplaatje. Ik mis alleen nog een jankend zigeunerkind aan de muur (zo'n schilderij dan, niet een echte).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55825694
Van dat hele boete systeem klopt geen snars. Lieke heeft boetes gekregen voor het lenen zonder toestemming van iets, en het spugen naar Huub.
Huub heeft een boete gekregen voor het gooien van een oorbel.

De situaties waar géén boetes voor zijn gegeven zijn vele malen erger. Er zijn 3 deuren gesneuveld, Huub heeft Lieke behoorlijk geintimideerd door alles om haar heen te schoppen/slaan, hij heeft haar in haar gezicht gelikt... om over de gemiste boetes van Brian maar te zwijgen. Die gozer had al 10x exit moeten gaan.
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
pi_55825714
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
Zo vreemd, met je schoenen op de bank gaan zitten...
Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:36:29 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_55825719
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...
De klap van Brian staat niet op camera , daar kun je bijna gif op innemen.
Maar ach, het hokje heeft Brian al gestraft, hij mag niet meer optreden, zoooooo gemeen, Huub wordt altijd voorgetrokken. Wat is het toch een sneu type.
― Mark Twain
pi_55825730
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..
Gisteravond liepen ze allemaal op blote voeten, behalve Lieke...... die sjokte weer rond op gouden pumps
pi_55825755
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
De redaktie durft geen risicos te nemen. Het gaat momenteel vrij goed met de kijkcijfers, en dat moment willen ze zo lang mogelijk rekken. Als je een bewoner er uit gooit dan loop je het risico dat de vervangers niet in staat zullen zijn om tv momenten te leveren.
pi_55825762
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]
Opvallend dat de VV nu opeens wel verslag doet van dingen die er zich 's nachts hebben afgespeeld. Normaal gesproken verzweigen ze dit soort dingen...
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:39:18 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_55825790
quote:

Dat ben ik helemaal met je eens. De fout die het hokje maakt is dat ze niet consequent zijn in het uitdelen van de boetes.
Ik vind dat boetesysteem sowieso waardeloos, fysiek geweld is exit, dat staat namelijk wel heel duidelijk in de regels.

Oeps, regels veranderen dagelijks, dom van me.
― Mark Twain
pi_55825792
heb een beetje gevolgd en een beetje gekeken naar de filmpjes.

Ja Huub is Lam en hij doet uitspraken die niet kunnen maar ik heb ook het gevoel dat hij juist met een bepaald sarcasme dingen ontkent en bekent uit een stuk frustratie en ik zou ook door het lint gaan als ik nog een trap kreeg van die Rat daar ik hem al niet uit kan staan wat hij allemaal geflikt heeft, en met drank wordt die emotie nog eens versterkt, Verder vindt ik dat Lieke gewoon heel smerig bezig is en willens en wetens huub uitlokt en gek maakt maar ja thats the game maar doe je dan niet zo integer voor want Lieke is alles behalve integer. Rat en Del zitten er weer als wannabe gangsta's bij op de bank en worden zoals velen weten waarschijnlijk zeer goed afgeschermd want als huub in het verleden wat tegen hun wilde doen werd het afgeblazen. Kortom ik denk dat er momenteel heel moeilijk een touw aan vast is te knopen wat wel of niet waar is maar alle ogen nu weer gericht zijn op "slechte huub"en het charme offensief wat opgezet is door achter ten aanzien van Rat en Del onverminderd doorgaat en daarom de meeste kwade dingen over dit stel in de vergetelheid raakt.
Nee ik ben het zeker niet eens met wat huub allemaal zegt en doet maar hij is voor mij nog steeds "DE GOUDEN KOOI"
pi_55825799
quote:
Van dat hele boete systeem klopt geen snars. Lieke heeft boetes gekregen voor het lenen zonder toestemming van iets, en het spugen naar Huub.
Huub heeft een boete gekregen voor het gooien van een oorbel.

De situaties waar géén boetes voor zijn gegeven zijn vele malen erger. Er zijn 3 deuren gesneuveld, Huub heeft Lieke behoorlijk geintimideerd door alles om haar heen te schoppen/slaan, hij heeft haar in haar gezicht gelikt... om over de gemiste boetes van Brian maar te zwijgen. Die gozer had al 10x exit moeten gaan.
Dan was amanda als eerste vertrokken, was het spel heel anders gegaan, maar de redaktie heeft toen anders besloten.
pi_55825810
Ik zit mij ineens te bedenken, hebben we Lieke eigenlijk wel eens klef met Huub gezien? Ik bedoel zo klef als met Amanda, Selene. Suus, haar vriendin die er op oude jaars avond was, waren hier toen ook opmerkingen over, maar werd afgedaan als vriendinnen onder elkaar doen zulke dingen, kan het me niet voorstellen, maar goed. Zou het zo kunnen zijn dat Lieke die zegt tot zichzelf te komen, eindelijk uit de kast durft te gaan komen, dat ze liever vrouwen heeft. Dus ook Quintin verhaal niet echt is?

En niet gelijk allemaal boos worden he.
pi_55825827
Huub zei net dat die naar het ziekenhuis zou gaan. Is die al weg?
Go hard or go home
pi_55825876
wat is die rat stil.....hoe zou dat nu toch komen????
pi_55825886
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
denk het wel.. hij is met de 2 danseressen mee naar buiten gelopen en niet meer teruggekomen.
pi_55825887
Brian zit de snotjes uit Amanda's neus te pulken.
Nu moet ze kijken in de spiegel. Hopelijk rent die haar achterna en geeft die haar een tik op het achterhoofd.
Go hard or go home
  zondag 6 januari 2008 @ 16:44:17 #157
bright side of life
pi_55825907
quote:
Als Huub naar het ziekenhuis gaat, is Het Hokje kennelijk geschrokken van die val van het bordes. Zeker omdat de beveiliger(s) bij de val betrokken waren .......
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:44:17 #158
135305 beequeen
Lost.
pi_55825909
quote:
Hij is niet meer te zien op de streams dus dat zal wel. Ik denk dat het hokje er niet al teveel ruchtbaarheid aan wil geven omdat de beveiliging nogal slordig is opgetreden imo.
― Mark Twain
pi_55825935
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:42 schreef fredfik het volgende:
ja dacht het ook al, normaal had hij allang zijn versie van het gebeuren verteld, over hoe goed hij wel niet gehadeld heeft.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:45:21 #160
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825944
quote:
Denk het, heb hem al even niet gezien............
pi_55825951
quote:
Hoe vaak is Huub ondertussen al naar het ziekenhuis geweest
pi_55825978
Ojee..Huub naar het ziekenhuis ..Huub zei al dat zijn been dik was..het zal wel een flinke kneuzing zijn..dat kan flink pijnlijk zijn...
--Einstein
  zondag 6 januari 2008 @ 16:47:12 #163
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825988
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:42 schreef fredfik het volgende:
Meestal is Brian stil als hij overduidelijk iets fout gedaan heeft

Mikey heeft hem Huub zien tikken, dus het heeft nu niet zoveel zin om de vermoorde onschuld uit te hangen.........meestal is hij daar heel goed in.
pi_55825998
Brian met zijn skattie naar Clair...
--Einstein
pi_55826012
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:47 schreef Katewalker het volgende:
Brian met zijn skattie naar Clair...
Werd ook even onpasselijk. En dat weer met de glijstem... brrr...
pi_55826014
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Kaleddis het volgende:
- gebroken vinger door Dennix
- van de trap afgeduwt door Brian
- van de trap afgeduwt door de beveiliging
- gekneusde rib door Hondekop Hans
  zondag 6 januari 2008 @ 16:48:14 #167
521 ruby
Hell yeah!
pi_55826016
Goedemiddag, heeft het gouden trio het al gedaan met elkaar?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_55826021
Gebroken vinger, gekneusde ribben, vermeende vergiftiging, oor, en nu been? En dan natuurlijk de noodzakelijke controles van deze blessures. Huisarts voor soa onderzoeken.
pi_55826028
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:47 schreef Dark het volgende:

[..]

Meestal is Brian stil als hij overduidelijk iets fout gedaan heeft

Mikey heeft hem Huub zien tikken, dus het heeft nu niet zoveel zin om de vermoorde onschuld uit te hangen.........meestal is hij daar heel goed in.
Heeft Mickey onstream gezegd dat hij dat gezien had ?
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55826034
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef ruby het volgende:
Nee, maar ze hebben vanmorgen al wel gezellie met z'n drieën in bed gelegen
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:49:32 #171
137949 Disana
pi_55826046
Brian moet nog bellen over het incident van tegen het glas trappen.
pi_55826050
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef pullup het volgende:
Yups, en hij heeft geen reden om over zoiets te liegen in tegenstelling tot de "miljonairs"...
pi_55826053
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Gecheurd trommelvlies ben je nog vergeten
pi_55826055
Huub wordt achter weer in de watten gelegd en krijgt weer allerlei spelinfo en datums van volgende optredens?
pi_55826062
quote:

[..]

- teveel alcohol

Brian wil bellen omdat Huub de vaas kapot trapte tegen hem en Jaap aan.
Ik geloof hem echt voor geen meter. Vaas geloof ik wel maar de rest niet. Vuile hond dat het is.
Go hard or go home
pi_55826070
quote:

[..]

En natuurlijk de "vergiftiging" door Brian (wat een mooie hoax was dat )
pi_55826075
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja
pi_55826079
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Yups, en hij heeft geen reden om over zoiets te liegen in tegenstelling tot de "miljonairs"...
Mickey lijkt me wel te vertrouwen ja vandaar dat ik het even vroeg
pi_55826081
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_55826087
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:47 schreef agter het volgende:

[..]

Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.
Huub en Brian EXIT!
En dat te vergelijken met het kleine schopje van Nena die daarop meteen de kooi moest verlaten.

Ik begrijp het niet dat die twee er nog steeds inzitten.
Het is vragen om echte grote problemen en die komen vanzelf
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55826089
quote:

[..]

is ff denkuh..

een gekneusde vinger
een verdenking van vergiftiging
2x soa onderzoek
voor zijn ogen
..................
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:51:16 #182
137949 Disana
pi_55826098
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef noekje het volgende:

[..]

- teveel alcohol

Ik geloof hem echt voor geen meter. Vaas geloof ik wel maar de rest niet. Vuile hond dat het is.
Dat heet 'de aandacht afleiden'. Misschien hoopt hij dat de vaas en de klap tegen elkaar worden weggestreept.
pi_55826111
quote:

[..]

En hij mag alleen als hij echt iets heeft, kan je nagaan
pi_55826121
Volgens jullie is de redactie bang om Brian/Huub eruit te gooien, omdat ze bang zijn dat ze geen goede vervangers kunnen vinden i.v.m TV-momenten. Waarom hebben ze dan zo`n zoutzak als Claire erin gedaan?

En iedereen zit wel te zeuren dat Huub zo`n vreselijk mannetje is (is het ook), maar is dat niet juist het leuke aan dit tv-programma? Je ergeren aan van die asociale types...

Geef mij maar die groep van weleer: Natasia, Eric, Amanda, Brian, Huub, Lieke, Jaap.
pi_55826128
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heet 'de aandacht afleiden'. Misschien hoopt hij dat de vaas en de klap tegen elkaar worden weggestreept.
Moet Brian vooral doen, heeft Huub des te meer reden om ook even door te bellen dat Brian hem nog een even een klap nagaf, laffe hond.
pi_55826129
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef Kaleddis het volgende:
En natuurlijk de "vergiftiging" door Brian (wat een mooie hoax was dat )
Een vergiftiging was het misschien niet, maar Brian heeft wel IETS gedaan. Alleen is het tot op de dag van vandaag niet duidelijk wat Brian precies uitgespookt heeft. De actie met de fles...de sauna...en de dode hoek in de badkamer, alledrie vlak achter elkaar zegden genoeg dat hij iets gedaan heeft...
pi_55826130
quote:

[..]

nog meer...
--Einstein
  zondag 6 januari 2008 @ 16:52:53 #188
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55826134
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef noekje het volgende:

[..]

- teveel alcohol

Amanda - Ga dan bellen!

Brian wacht mij gewoon te lang........de tik die hij uitdeelde naar Huub, is hij voor het gemak vergeten
pi_55826142
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef pullup het volgende:

[..]

Gecheurd trommelvlies ben je nog vergeten
--Einstein
pi_55826150
quote:

[..]

Je vergeet de "vergiftiging" wegens overmatig drank gebruik en de soa tests.
pi_55826153
quote:

[..]

waar kam dat gaatje in het trommelvlies door?
  zondag 6 januari 2008 @ 16:54:14 #192
57497 happyme28
I'm so happy
pi_55826158
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Dyantha heeft nog steeds contact met Nena (zag ik op haar Hyves) maar weet niet of ze ook Amanda ook goed kende of alleen via Nena.
pi_55826160
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:52 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Een vergiftiging was het misschien niet, maar Brian heeft wel IETS gedaan. Alleen is het tot op de dag van vandaag niet duidelijk wat Brian precies uitgespookt heeft. De actie met de fles...de sauna...en de dode hoek in de badkamer, alledrie vlak achter elkaar zegden zeiden genoeg dat hij iets gedaan heeft...
Mmm, ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:55:11 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_55826179
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zou ik erg vreemd vinden. Ik zie toch duidelijk een verschil tussen iemand een klap geven en een vaas kapot schoppen. En voor het gemak vergeet Brian de drie deuren waarvan er een bijna ontplofte in het gezicht van Dennix.
― Mark Twain
pi_55826180
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:52 schreef JaapLiekefan het volgende:
Waarom hebben ze dan zo`n zoutzak als Claire erin gedaan?
Claire zit er nog geen dag in, hoe weet je dan al dat het een zoutzak is? Het indicent van vannacht heeft haar aankomst volledig overschaduwt. En iedereeen hier denkt al dat ze een grote bitch gaat worden uiteindelijk, dus dat ze een zoutzak is, is wel heel erg voorbarig voor iemand die je nog niet kent...
pi_55826187
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:48 schreef ruby het volgende:
nope... maar de plannen liggen klaar

Brian, Amanda en Lieke....... alles voor mooie tievie
  zondag 6 januari 2008 @ 16:55:25 #197
521 ruby
Hell yeah!
pi_55826190
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee, maar ze hebben vanmorgen al wel gezellie met z'n drieën in bed gelegen
Ontroerend hoor.

Amanda zei tegen Brian dat ze zich afvroeg wanneer haar moeder weer terug. En ze vraagt dan alsnog aan hem, wanneer komt ze terug denk je? (alsof hij dat zou weten )
Brian ongeinteresseerd: geen idee.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_55826196
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat is Lieke voluit, min vies wijf .
Voor de streamlock zei Huub : Ik ga haar helemaal gek maken.
Ha ha ,de enige die gek werd was Huub zelf !!
Die jongen maakt zichzelf steeds belachelijker, daar zit hij nu gebroken vinger gehad en nu loopt hij mank.
Wat volgt ??
  zondag 6 januari 2008 @ 16:56:07 #199
156669 Lady-night
dames eerst
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:56:17 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_55826198
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:53 schreef blomst het volgende:

[..]

waar kam dat gaatje in het trommelvlies door?
Stoeien met de capoeiraleraar, dat was volkomen onschuldig volgens mij.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')