quote:Op zondag 6 januari 2008 13:47 schreef DANILXL het volgende:
Jullie moeten ook begrijpen dat zo'n man zo weer iemand anders aanvalt. Als ik er bijstond zou ik ook angstig zijn dat ie mij pakt. Daarom vind ik die reacties een beetje zielig. Je moet altijd maar afwachten hoe je reageert in zo'n extreme situatie
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:51 schreef DonkereKip het volgende:
Jezus wat een heldere en logische zinnen van mij, ook de interpunctie vind ik erg goed!![]()
Ja leuk..geef je hem een flinke klap..komt hij achter jou aan..quote:Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Maarten02 het volgende:
ze hadden misschien wel meer kunnen trappen enzo. ik zeg niet dat ik het beter had gedaan, maar die vrouw was wel bijna dood...
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, die kerel heeft amper door dat er op 'm ingeschopt wordt, hij is helemaal gefocust op dat wijf met die bloedneus en bloedwangen en bloedogen enzo.
Dan kun je 'm toch ook makkelijk een rotschop geven?
Ja of er heen lopen en over hem heen plassen.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, die kerel heeft amper door dat er op 'm ingeschopt wordt, hij is helemaal gefocust op dat wijf met die bloedneus en bloedwangen en bloedogen enzo.
Als je iemand aan het neersteken bent neem ik aan dat die adrenaline flink door je lichaam schiet en je dus niet op je gemakje gaat zittenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef baNEEL het volgende:
dat viel mij ook op ja, maar die gast blijft ook behoorlijk hardnekkig zitten eigenlijk...
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef veldmuis het volgende:
Als zo'n vrouw aan het bloeden is krijg ik een stijve en kan ik niet meer pissen. Overkomt me altijdquote:Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of er heen lopen en over hem heen plassen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef garfield_online het volgende:
Snap iets niet.
Ze staan daar kleine trapjes uit te delen...
Serieus, ben 100% zeker van mezelf dat ik een aanloop zou nemen, en met twee voeten schuin tegen die kerel aanspringen dat ie echt wel van die andere keren afvliegt....
Maar nee, ze geven kleine trapjes zoals een kleuter ze kan geven...
De vraag is of je daaraan denkt op zo'n moment. Er is natuurlijk wel een *shock* moment.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vind het goed dat ze geholpen hebben idd![]()
Ikzelf zou het anders gedaan hebben gezien ik een knuppel in mijn wagen heb liggenen ja heb vaker ergens tussen gesprongen op straat met me knuppel waarbij ook een mes in het spel was
Oefening baart kunstquote:Op zondag 6 januari 2008 13:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw aan het bloeden is krijg ik een stijve en kan ik niet meer pissen. Overkomt me altijd
Gelukkig heeft iedereen een breekijzer op zakquote:Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef je_oma het volgende:
Die gast trok zich helemaal niets aan van het schoppen, dus een breekijzer tegen zijn hoofd slaan lijkt makkelijk. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik hem helemaal dood zou schoppen, maar ik denk dat je toch anders reageert in zo'n situatie.
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik had 'em helemaal lam gemept.
Maglite dan, boeit mij wat waarmee je mee slaat, gaat om het ideequote:Op zondag 6 januari 2008 14:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen een breekijzer op zak
Altijd handig!
ja dat deed ie expres hij was ook arts die precies weet waar de slagaders zitten (een aderdokter)quote:Op zondag 6 januari 2008 14:02 schreef IHVK het volgende:
Ja hoe de fuck heeft die vrouw dat overleeft?
Stak ie telkens langs alle slagaders en organen ofzo?
Vet!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja dat deed ie expres hij was ook arts die precies weet waar de slagaders zitten (een aderdokter)
Rutgerr de VVDer. Wijf.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef Rutgerr het volgende:
Grappig inderdaad, weinig zelfkennis heb je dan. Ik weet 100% zeker dat ik weg zou rennen, laat staan dat ik zou proberen de man te stoppen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef Rutgerr het volgende:
Grappig inderdaad, weinig zelfkennis heb je dan. Ik weet 100% zeker dat ik weg zou rennen, laat staan dat ik zou proberen de man te stoppen.
hij is tenminste eerlijk. Kunnen we niet van iedereen zeggenquote:
Pfff, het zijn allochtonenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
idd, helpen omstanders is een keer is t weer niet goed -_- stelletje zeikers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
Ik zou me dus nooit mengen in dit soort problemen. Stel je eens voor wat je allemaal kan gebeuren op het moment dat je ingrijpt. Bovendien heb ik er totaal geen baat bij dat deze man stopt met het neersteken van zijn vrouw. Mensen helpen? Graag, maar niet in zulke gevaarlijke situaties, daarvoor is de politie.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou snel naar huis rennen en er een topic over openen.
Tof, dat z'n helm vastzit tussen z'n eerste en tweede kin.quote:
Ajoh, rogue pakken. Sneak > Sap Psycho > vrouwtje meenemen en binnen 25 sec uit t zicht zijn 14.gifquote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef icebliss het volgende:
Inderdaad, wat een mietjes die allochtonen. Beetje schoppen, pff.
Ik had gelijk mijn level 59 Orc Shaman met +128 Spellcastrating erop af gestuurd. Of ik was Supersayan 8 geworden en gewoon een kamehameha op z'n reet gedaan. Eventueel zelfs Pikachu gekozen!
Eh, ok. Betekende +128 Spellcastrating serieus iets? Want ik typte maar iets wat op WoW-taal leek.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajoh, rogue pakken. Sneak > Sap Psycho > vrouwtje meenemen en binnen 25 sec uit t zicht zijn 14.gif
Edit: onee kan niet, hij's al in combat
Dat kan je zelf toch ook wel bedenkenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef icebliss het volgende:
[..]
Eh, ok. Betekende +128 Spellcastrating serieus iets? Want ik typte maar iets wat op WoW-taal leek.
Verrek, ik las spellcastingquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef icebliss het volgende:
[..]
Eh, ok. Betekende +128 Spellcastrating serieus iets? Want ik typte maar iets wat op WoW-taal leek.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef icebliss het volgende:
Inderdaad, wat een mietjes die allochtonen. Beetje schoppen, pff.
Ik had gelijk mijn level 59 Orc Shaman met +128 Spellcastrating erop af gestuurd. Of ik was Supersayan 8 geworden en gewoon een kamehameha op z'n reet gedaan. Eventueel zelfs Pikachu gekozen!
"Mevrouw de voorzitter, wat vindt u ervan dat lichtgetinten zich bemoeien met onze cultuur?"quote:Op zondag 6 januari 2008 13:58 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad.
En het spijt me dat ik weer hierover moet beginnen, maar als de dader een allochtoon was en de omstanders die het leven de vrouw hebben gered autochtonen waren geweest dan zou men toch heel anders reageren.
We zullen Wilders hier ook niet over horen ben ik bang.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef roburt het volgende:
een straf van nog geen 4 jaar als ik mij niet vergis
Iets zwaarder thank god.quote:Tegen Van L. werd indertijd 4 jaar celstraf geëist, waarvan 8 maanden voorwaardelijk, voor onder meer poging tot moord en eerdere bedreigingen. De rechter legde echter TBS met dwangverpleging op. Volgens de rechter was het beter dat de man direct naar een TBS-kliniek ging omdat hij de kans op herhaling groot achtte en daarom intensieve behandeling nodig vond.
We hebben 'r weer één!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Vindt het knap dat die omstanders zichzelf kunnen beheersen, ik zou net zo lang op z'n hoofd schoppen tot z'n hersenen op straat liggen. Gewoon z'n bek op de stoeprand leggen en op z'n achterhoofd blijven trappen.
Nee ik had er niet bij moeten zijn.
Met 2 voeten invliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets concreets, dan!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Zeg iets concreets of zeg niets, aju!
Schattig, altijd, van die mensjes die een 4 lezen, en denken dat dat dan is.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef roburt het volgende:
een straf van nog geen 4 jaar als ik mij niet vergis
Ja maar toch 4 jaar!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Schattig, altijd, van die mensjes die een 4 lezen, en denken dat dat dan is..
. Dat was de eis.
.
TBS+dwangverpleging betekend dat die gast niet meer vrijkomt totdat ie genezen is. Dat kan totaal 6 jaar zijn, of 12, of 30. Dat is eens wat anders dan [insert willekeurig 'hard aanpakken' land] waar ze dat niet hebben..
Slim van die journalist om er 4 jaar bij te zetten, zo blijft t volk nog n beetje kalm.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |