abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55821799
Ok zojuist is er dus een filmpje van een psycho opgedoken die iemand flink steekt.
Tijdens het filmpje zie je mensen die iets proberen te doen door hem te schoppen...Nu vinden onze internethelden van FOK! dat ze niet hard genoeg schoppen

JA VIND JE HET GEK. HIJ HEEFT EEN MES IN Z'N HAND EN IS BEZIG IEMAND TE VERMOORDEN

Waarom denken onze FOK! helden dat zij het veel beter kunnen?!

Samenvatting: Internethelden
Klacht: Internethelden
Bron: Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op en Psychopaat steekt vrouw neer op straat in Rotterdam.
  zondag 6 januari 2008 @ 13:48:23 #2
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55821868
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:47 schreef DANILXL het volgende:
Jullie moeten ook begrijpen dat zo'n man zo weer iemand anders aanvalt. Als ik er bijstond zou ik ook angstig zijn dat ie mij pakt. Daarom vind ik die reacties een beetje zielig. Je moet altijd maar afwachten hoe je reageert in zo'n extreme situatie
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55821880
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:48 schreef DANILXL het volgende:

[..]

Zo'n vent lijkt me extreem instabiel
  zondag 6 januari 2008 @ 13:49:29 #4
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_55821897
idd, helpen omstanders is een keer is t weer niet goed -_- stelletje zeikers
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_55821910
Idd. Maar als je een maglite in je auto hebt liggen zou ik die pakken, die heeft sowieso een langer bereik dan een mes.
pi_55821916
tja ik weet ook niet wat ik zou doen als ik zoiets mee zou maken, ik denk dat mensen dan in paniek raken en wegrennen omdat ze niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. die mensen die dat vinden hebben het waarschijnlijk zelf nog nooit meegemaakt, die moeten hun bek houden want achter je computer typen van: harder schoppen is makkelijk gezegd, maar of ze het ook daadwerkelijk doen?
Veni, vidi, vaginalis (Ik kwam en zag dat het kut was)
pi_55821944
Jezus wat een heldere en logische zinnen van mij, ook de interpunctie vind ik erg goed!
pi_55821956
Vind het goed dat ze geholpen hebben idd

Ikzelf zou het anders gedaan hebben gezien ik een knuppel in mijn wagen heb liggen en ja heb vaker ergens tussen gesprongen op straat met me knuppel waarbij ook een mes in het spel was
pi_55821964
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:51 schreef DonkereKip het volgende:
Jezus wat een heldere en logische zinnen van mij, ook de interpunctie vind ik erg goed!

De edit knop
pi_55821977
Eens, commentaar hebben is makkelijk. Als je er nuchter naar kijkt denk je wel gemakkelijk dat er niet snel genoeg wat gebeurt. Dat is mijn eerste reactie in ieder geval. Aan de andere kant vraag ik mezelf ook wel af hoe ik zou reageren als ik het zou zien gebeuren.
pi_55821981
ze hadden misschien wel meer kunnen trappen enzo. ik zeg niet dat ik het beter had gedaan, maar die vrouw was wel bijna dood...
pi_55821984
zeer terechte klacht!

stelletje nerds
pi_55822035
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:52 schreef Maarten02 het volgende:
ze hadden misschien wel meer kunnen trappen enzo. ik zeg niet dat ik het beter had gedaan, maar die vrouw was wel bijna dood...
Ja leuk..geef je hem een flinke klap..komt hij achter jou aan..
En denk je dan dat ook maar iemand in de buurt van die vent komt?
pi_55822038
Hallo, die kerel heeft amper door dat er op 'm ingeschopt wordt, hij is helemaal gefocust op dat wijf met die bloedneus en bloedwangen en bloedogen enzo.
Dan kun je 'm toch ook makkelijk een rotschop geven?
pi_55822054
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, die kerel heeft amper door dat er op 'm ingeschopt wordt, hij is helemaal gefocust op dat wijf met die bloedneus en bloedwangen en bloedogen enzo.
pi_55822059
dat viel mij ook op ja, maar die gast blijft ook behoorlijk hardnekkig zitten eigenlijk...
pi_55822076
quote:
Ja of er heen lopen en over hem heen plassen.
pi_55822096
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef baNEEL het volgende:
dat viel mij ook op ja, maar die gast blijft ook behoorlijk hardnekkig zitten eigenlijk...
Als je iemand aan het neersteken bent neem ik aan dat die adrenaline flink door je lichaam schiet en je dus niet op je gemakje gaat zitten
pi_55822104
quote:
pi_55822109
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja of er heen lopen en over hem heen plassen.
Als zo'n vrouw aan het bloeden is krijg ik een stijve en kan ik niet meer pissen. Overkomt me altijd
pi_55822123
Inderdaad.

En het spijt me dat ik weer hierover moet beginnen, maar als de dader een allochtoon was en de omstanders die het leven de vrouw hebben gered autochtonen waren geweest dan zou men toch heel anders reageren.

We zullen Wilders hier ook niet over horen ben ik bang.
  zondag 6 januari 2008 @ 13:58:44 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55822124
En we hebber er weer een:
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef garfield_online het volgende:
Snap iets niet.
Ze staan daar kleine trapjes uit te delen...
Serieus, ben 100% zeker van mezelf dat ik een aanloop zou nemen, en met twee voeten schuin tegen die kerel aanspringen dat ie echt wel van die andere keren afvliegt....
Maar nee, ze geven kleine trapjes zoals een kleuter ze kan geven...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 6 januari 2008 @ 13:58:59 #23
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_55822130
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vind het goed dat ze geholpen hebben idd

Ikzelf zou het anders gedaan hebben gezien ik een knuppel in mijn wagen heb liggen en ja heb vaker ergens tussen gesprongen op straat met me knuppel waarbij ook een mes in het spel was
De vraag is of je daaraan denkt op zo'n moment. Er is natuurlijk wel een *shock* moment.

In ieder geval, de mensen die er naar kijken doen tenminste nog IETS. Kun je in anderen (ook gefilmde) zaken niet zeggen.
Dunkelheit
  zondag 6 januari 2008 @ 13:59:34 #24
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_55822139
Die gast trok zich helemaal niets aan van het schoppen, dus een breekijzer tegen zijn hoofd slaan lijkt makkelijk. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik hem helemaal dood zou schoppen, maar ik denk dat je toch anders reageert in zo'n situatie.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_55822140
Noemde ik jou laatst geen internetheld met je stoere opmerkingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')