En bij American Psycho (en ook bijvoorbeeld Glamorama) van Brett Easton Ellis kreeg een soort onprettige visioenen door de nogal plastische omschrijvingen van ratten in buisen etc.
quote:Helemaal mee eens. Ik bleef doorlezen terwijl ik soms echt kots misselijk was
Op dinsdag 26 februari 2002 12:43 schreef Ripley het volgende:En bij American Psycho (en ook bijvoorbeeld Glamorama) van Brett Easton Ellis kreeg een soort onprettige visioenen door de nogal plastische omschrijvingen van ratten in buisen etc.
quote:Hmmm... ooit eens gelezen. Viel mij een beetje tegen, maar dat kwam omdat er nogal over werd opgegeven in mijn klas.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:51 schreef Knut het volgende:
Ik heb het boek de gloed nooit uitgelezen. Op de een of andere manier raakte dat boek mij zo erg dat ik dingen IRL ook ging zien ...
Het boek 'Jacobs Ladder' vond ik zeer unheimlich..
(in de film, die ik later heb gezien, lukt het hier en daar om dezelfde sfeer op te roepen)
Naargeestig sfeertje hebben die verhalen van Lovecraft, ben wekenlang bang in het donker geweest hierdoor
quote:Naar ? Dat boek heb ik juist in 1 ruk uitgelezen. Heerlijk om te lezen...
Op dinsdag 26 februari 2002 13:37 schreef Nozzman het volgende:
Lord of the Flies was soms best naar ook.
quote:alleen klopt het einde niet met het einde van de film
Op dinsdag 26 februari 2002 13:37 schreef Knut het volgende:[..]
Naar ? Dat boek heb ik juist in 1 ruk uitgelezen. Heerlijk om te lezen...
quote:ja, die van december he? HUUUUUUUUUUU!
Op dinsdag 26 februari 2002 13:37 schreef ShADoW18 het volgende:
De playboy ik kreeg z'n gek gevoel in me onderbuik
quote:Het was meer dat dikke mannetje dat op een gegeven moment wordt verpletterd door die rotsen, dat ik zo iets had van "damn, het zijn kinderen!!"
Op dinsdag 26 februari 2002 13:37 schreef Knut het volgende:[..]
Naar ? Dat boek heb ik juist in 1 ruk uitgelezen. Heerlijk om te lezen...
Overigens heb ik van de andere boeken van BEE minder last gehad. Misschien omdat ik het kunstje doorzag?
Non-fiction, staan een aantal gruwelijke stukken in over wapentesten op gevangen/dorpen. Is me altijd bijgebleven.
quote:
Op Tuesday 26 February 2002 18:37 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Wuthering Heights. Ik krijg daar echt onaangename gevoelens bij...
Ik krijg een naar gevoel van boeken waarin gepropageerd wordt dat mensen slachtoffers zijn. Of determinisme. Bah. Bijvoorbeeld 'Een nagelaten bekentenis' van Emants.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |