Ik was gisteravond ineenliefvindbuiquote:
Laat je even weten hoe het ging?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Goedemorgen.
Zonnige kant; morgen zien we elkaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik er al een hele week op heb zitten, en het is nog maar dinsdag..
Ben ik erg blij omquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:16 schreef Lyssa het volgende:
M'n knie is blauw, maar een stuk minder dik.. en ik kan ook weer wat beter lopenGelukkig dus niks ernstigs aan mn ongelukje over gehouden
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zet hij bij jou wel z'n naam eronder?.
Bij niemandquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zet hij bij jou wel z'n naam eronder?.
donequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alexxxx of Do2, kunnen jullie DaD ff bellen of sms'sen of ze nog bij het Wiebenga is?
Want dan kom ik haar kant op
Yay.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zonnige kant; morgen zien we elkaar.
Ben je nog binnen geweest?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik hier vertrok was ik meteen naar het Wiebengacomplex gefietst, echt op 5 minuutjes van m'n huis dus blijkbaar. Supersimpel te vinden. Daar een half uur met Do2 gebeld, rondje om het gebouw gelopen daarna, en toen had ik 't wel weer bekeken. Sorry.. Ik vond het maar lelijk en troosteloos.
En sorry voor de late reply op de sms, ik had m'n telefoon op stil in de UB.
Nee dat durfde ik niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ben je nog binnen geweest?
De oude ingang vind ik er wel mooi uitzien, dat gedeelte tegenover het Bernoulliplein, maar de rest is inderdaad troosteloos en saai, maarja, modernisme he
geef mij dan maar postmodernisme
Een bruine broek, met rechte pijpen, een vouw en een lage taille, en voor daarbij een simpel legergroen shirt met lange mouwen en ronde hals. Ik ga nu even kijken of m'n groene pumps er leuk bij staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:28 schreef Bob. het volgende:
17,95 , dat doe je goed.Wat heb je gekocht?
En ik moet opeens morgen mijn engels portfolio inleveren waar ik nog niet zo veel voor heb gedaan.. Dat word doorwerken, terwijl ik nu al nauwelijks mijn ogen meer open kan houden.
Suc6 bij het maken van je opdrachtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:28 schreef Bob. het volgende:
En ik moet opeens morgen mijn engels portfolio inleveren waar ik nog niet zo veel voor heb gedaan.. Dat word doorwerken, terwijl ik nu al nauwelijks mijn ogen meer open kan houden.
Inderdaad, ik had eigenlijk deel 1 ook al maar dit zijn alle 3 de delen in, nu heb ik deel 1 dus dubbelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk boek en jij komt er ook nog eens in voor
Was de halve nieuwe al verkocht? Ha!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb net gewinkeld en een hele nieuwe outfit gekocht. Voor 17,95 in totaal..
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Was de halve nieuwe al verkocht? Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |