Niet alle fokkers gamen of spelen met model treinenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:54 schreef Logician het volgende:
Eigenlijk is Fok! dus ook heel eng en sick dus?
als je dat soort dingen 'realistisch' vind, twijfel ik eerder aan je ogen ...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alle fokkers gamen of spelen met model treinen![]()
Maar ik vind die baby's eigenlijk een beetje 'te' echt lijken. Een beetje griezelig en dat er dan ook nog mensen zijn die ze als echte baby's behandelen![]()
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Niet echt realistisch, een baby met zulk haarquote:Op maandag 7 januari 2008 13:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alle fokkers gamen of spelen met model treinen![]()
Maar ik vind die baby's eigenlijk een beetje 'te' echt lijken. Een beetje griezelig en dat er dan ook nog mensen zijn die ze als echte baby's behandelen![]()
Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
uiteraard, als je zelf geen kind kan krijgen, dan importeer je er gewoon een...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:50 schreef Dementor het volgende:
Vreemd, heel vreemd.
Is adoptie dan geen optie?
Hoezo, je kan toch beter een echte baby hebben dan een pop die je als echte baby behandelt?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
uiteraard, als je zelf geen kind kan krijgen, dan importeer je er gewoon een...![]()
mensen die om een of andere reden niet geschikt zijn (ik bedoel niet dat ze geen kinderen krijgen, maar meer dat ze psychisch niet in orde zijn) kunnen beter een pop hebben dan een echte baby......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch beter een echte baby hebben dan een pop die je als echte baby behandelt?
Als je zo graag een kind wil dat je uit pure wanhoop over gaat op zoiets als een reborn wat uiterst sneu is waarom niet?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
uiteraard, als je zelf geen kind kan krijgen, dan importeer je er gewoon een...![]()
Wat een onzin. Mensen die nu op de een of andere manier niet in staat zijn de verantwoordelijkheid over een kind te dragen, wordt op deze vrij onschuldige manier een alternatief gegeven. Nee, ik zou er ook niet mee gaan lopen, maar de ophef snap ik niet zo, ze lijken er gelukkig mee, ieder z'n hobby. Het is wat mij betreft en beetje hetzelfde als de eerder aangehaalde computerspelletjes en treinbanen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch beter een echte baby hebben dan een pop die je als echte baby behandelt?
ad interim is ook interim, dus ja!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:50 schreef Dementor het volgende:
Vreemd, heel vreemd.
Is adoptie dan geen optie?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:22 schreef Laton het volgende:
Ik vind het vooral heel treurig, lijkt wel op schijnzwangerschap bij dieren met honden die levenloze objecten gaan verzorgen.
Ik krijg vooral de indruk dat dit een vorm van gemis of verlies moet compenseren op een wat mij betreft ongezonde manier.
Lees jij in OUD???quote:Op zondag 6 januari 2008 13:23 schreef dawg het volgende:
Nouja, als ik soms de verhalen over OUD moet geloven,
Nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |