Zal Lieke daar zomaar aan meewerken, die weet daar nog niets van.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Kan niet wachten op het trio van Amanda, Brian en Lieke en vooral de fall out daarvan voor Brian en Amanda.
Goeiemorgen!
Anne Geddis, ofzoiets?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:46 schreef Varen het volgende:
Morgen Copycat![]()
Lieke laat het Anne huppeldelpup boek aan Sharon zien.
Sharon vindt het kjoet
Anne Geddes. Zou wel sfeervol zijn als ze daarbij de cd van Celine zouden draaien.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef loisie het volgende:
Ik heb voor een maand nieuwe streams aangevraagd en betaald en heb niks...................godsamme
Celine!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:49 schreef Katewalker het volgende:
Ze zitten in een koetsiekoetsiewatschattigliefboek te kijken met babyplaatjes....er zit ook een cd bij...wat is dat?
Quintin doet niet aan seks. Dat is gewoon niet hygiënisch en hij heeft een seksloze uitstraling.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:52 schreef droomkoningin het volgende:
het zou trouwens wel grappig zijn als het trio door zou gaan, maar dan met amanda, lieke en..... Quintin
Volgens mij wordt dat hier een beetje overtrokken..een trio is sex met z'n drieen toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Kan niet wachten op het trio van Amanda, Brian en Lieke en vooral de fall out daarvan voor Brian en Amanda.
Goeiemorgen!
Net als alle anderen, zit ook Lieke daar in het spel om te winnen, dus ik verwacht dat ze of al op de hoogte is van dit geile (...) plannetje of er in ieder geval niet afwijzend tegenover staat. Ook gezien het eerdere geile (...) gezoen van haar met Amanda en Brian eerder in het programma.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:47 schreef neehe het volgende:
Zal Lieke daar zomaar aan meewerken, die weet daar nog niets van.
Je moet nu niet doen alsof een grote groep die mening deelt, want dat is volgens mij maar een enkeling die dat heeft geroepen.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen.
Mensen die hier zeggen dat iedereen het maar goed vond wat Huub heeft gezegd over dat moedergedoe, hebben het mis, ik vond het verschrikkelijk, dus hou op om iedereen over 1 kam te scheren.
Ik weet helaas als geen ander hoe het is om een ouder te verliezen.
ik weet het, het is ijdele hoop, maar amanda en lieke zouden wel gewillig zijn...quote:Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Quintin doet niet aan seks. Dat is gewoon niet hygiënisch en hij heeft een seksloze uitstraling.
Hij is wel aardig hoor.
Ah okay. Ik dacht dat die massage de opmaat voor een geil (...) triootje was.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef Katewalker het volgende:
Volgens mij wordt dat hier een beetje overtrokken..een trio is sex met z'n drieen toch?..in het filmpje zegt Brian dat hij geen echte sex met Lieke wil maar dat hij Amanda en Lieke wil masseren in hun bed terwijl de meiden aan het zoenen zijn..zoiets..en owja..alleen als Huub het kan zien natuurlijk..anders heeft het geen zin..
ow okee..mij te zoet..quote:
Niet iedereen maar er zijn dus wel posts geweest waar werd gezegd dat zij er hetzelfde over dachten als Huub.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen.
Mensen die hier zeggen dat iedereen het maar goed vond wat Huub heeft gezegd over dat moedergedoe, hebben het mis, ik vond het verschrikkelijk, dus hou op om iedereen over 1 kam te scheren.
Ik weet helaas als geen ander hoe het is om een ouder te verliezen.
Oeps, gelukkig dat samken verschillen. Of hij niet aan sex doet? Ik vind wel dat hij gelijk heeft, dat hij dit niet doet in dat hok daar. Hij kijkt natuurlijk ook streams.......quote:Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Quintin doet niet aan seks. Dat is gewoon niet hygiënisch en hij heeft een seksloze uitstraling.
Hij is wel aardig hoor.
Precies..en dan ook nog in de euforie dat Lieke zou verdwijnen...quote:Op zondag 6 januari 2008 11:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Je moet nu niet doen alsof een grote groep die mening deelt, want dat is volgens mij maar een enkeling die dat heeft geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |