abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55819221
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Kan niet wachten op het trio van Amanda, Brian en Lieke en vooral de fall out daarvan voor Brian en Amanda .

Goeiemorgen!
Zal Lieke daar zomaar aan meewerken, die weet daar nog niets van.
pi_55819239
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:46 schreef Varen het volgende:
Morgen Copycat
Lieke laat het Anne huppeldelpup boek aan Sharon zien.
Sharon vindt het kjoet
Anne Geddis, ofzoiets?
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 6 januari 2008 @ 11:48:32 #28
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55819246
Ik heb voor een maand nieuwe streams aangevraagd en betaald en heb niks...................godsamme
el relajar agradable en fuengirola
pi_55819248
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Anne Geddis, ofzoiets?
Juist
het water roept
  zondag 6 januari 2008 @ 11:48:50 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55819252
Goedemorgen.
Mensen die hier zeggen dat iedereen het maar goed vond wat Huub heeft gezegd over dat moedergedoe, hebben het mis, ik vond het verschrikkelijk, dus hou op om iedereen over 1 kam te scheren.
Ik weet helaas als geen ander hoe het is om een ouder te verliezen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55819256
Ze zitten in een koetsiekoetsiewatschattiglief boek te kijken met babyplaatjes....er zit ook een cd bij...wat is dat?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55819269
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Anne Geddis, ofzoiets?
Anne Geddes. Zou wel sfeervol zijn als ze daarbij de cd van Celine zouden draaien.
Go hard or go home
pi_55819279
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef loisie het volgende:
Ik heb voor een maand nieuwe streams aangevraagd en betaald en heb niks...................godsamme

Emailtje gehad, dat je betaald heb? Start anders je computer even opnieuw op
het water roept
pi_55819283
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:49 schreef Katewalker het volgende:
Ze zitten in een koetsiekoetsiewatschattiglief boek te kijken met babyplaatjes....er zit ook een cd bij...wat is dat?
Celine!
Go hard or go home
pi_55819304
Lieke vindt Ricardo een schat, hij is voor iedereen goed
het water roept
pi_55819306
het zou trouwens wel grappig zijn als het trio door zou gaan, maar dan met amanda, lieke en..... Quintin
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_55819326
Lieke vindt het jammer dat Elly er niet meer is, ze weet niet waarom
het water roept
pi_55819330
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:52 schreef droomkoningin het volgende:
het zou trouwens wel grappig zijn als het trio door zou gaan, maar dan met amanda, lieke en..... Quintin
Quintin doet niet aan seks. Dat is gewoon niet hygiënisch en hij heeft een seksloze uitstraling.
Hij is wel aardig hoor.
Go hard or go home
pi_55819334
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Kan niet wachten op het trio van Amanda, Brian en Lieke en vooral de fall out daarvan voor Brian en Amanda .

Goeiemorgen!
Volgens mij wordt dat hier een beetje overtrokken..een trio is sex met z'n drieen toch? ..in het filmpje zegt Brian dat hij geen echte sex met Lieke wil maar dat hij Amanda en Lieke wil masseren in hun bed terwijl de meiden aan het zoenen zijn..zoiets..en owja..alleen als Huub het kan zien natuurlijk..anders heeft het geen zin..

--Einstein
  zondag 6 januari 2008 @ 11:55:04 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55819344
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:47 schreef neehe het volgende:
Zal Lieke daar zomaar aan meewerken, die weet daar nog niets van.
Net als alle anderen, zit ook Lieke daar in het spel om te winnen, dus ik verwacht dat ze of al op de hoogte is van dit geile (...) plannetje of er in ieder geval niet afwijzend tegenover staat. Ook gezien het eerdere geile (...) gezoen van haar met Amanda en Brian eerder in het programma.

Mocht het inderdaad zover komen, dan verwacht ik ook dat Brian en Amanda daarna hoogoplopende ruzie krijgen omdat de een het niet kan verkroppen dat de ander teveel geile (...) aandacht aan Lieke besteedde. Dat is de trouble met trio's binnen een relatie negen van de tien keer. Zeker met mensen die zaken moeilijk kunnen scheiden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55819347
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen.
Mensen die hier zeggen dat iedereen het maar goed vond wat Huub heeft gezegd over dat moedergedoe, hebben het mis, ik vond het verschrikkelijk, dus hou op om iedereen over 1 kam te scheren.
Je moet nu niet doen alsof een grote groep die mening deelt, want dat is volgens mij maar een enkeling die dat heeft geroepen.
pi_55819349
Er komt steeds wat beweging in het bed van Jaap en Huub. Nee,nee, ze maken geen aanstalten om eruit te komen. ik denk dat ze even jeuk hebben. Wat zal het stinken in die kamer brrrrrrrrrrrrrr.
pi_55819367
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Quintin doet niet aan seks. Dat is gewoon niet hygiënisch en hij heeft een seksloze uitstraling.
Hij is wel aardig hoor.
ik weet het, het is ijdele hoop, maar amanda en lieke zouden wel gewillig zijn...
en dan heeft brian z'n eigen graf gegraven met zijn ideetjes om lieke en quintin te koppelen en een trio te willen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 6 januari 2008 @ 11:57:22 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55819374
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef Katewalker het volgende:
Volgens mij wordt dat hier een beetje overtrokken..een trio is sex met z'n drieen toch? ..in het filmpje zegt Brian dat hij geen echte sex met Lieke wil maar dat hij Amanda en Lieke wil masseren in hun bed terwijl de meiden aan het zoenen zijn..zoiets..en owja..alleen als Huub het kan zien natuurlijk..anders heeft het geen zin..

Ah okay. Ik dacht dat die massage de opmaat voor een geil (...) triootje was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55819379
Sharon gaat zo even wat doen
het water roept
pi_55819386
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:50 schreef noekje het volgende:

[..]

Celine!
ow okee..mij te zoet..

feli met je modschap..
--Einstein
pi_55819390
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen.
Niet iedereen maar er zijn dus wel posts geweest waar werd gezegd dat zij er hetzelfde over dachten als Huub.
Mijn moeder is overleden toen ik 22 was en ik kan me dus heel erg kwaad maken over zo'n uitspraak.
pi_55819394
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij is wel aardig hoor.
Oeps, gelukkig dat samken verschillen. Of hij niet aan sex doet? Ik vind wel dat hij gelijk heeft, dat hij dit niet doet in dat hok daar. Hij kijkt natuurlijk ook streams.......
pi_55819442
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:55 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Je moet nu niet doen alsof een grote groep die mening deelt, want dat is volgens mij maar een enkeling die dat heeft geroepen.
Precies..en dan ook nog in de euforie dat Lieke zou verdwijnen...
--Einstein
pi_55819450
Lieke praat veel, Sharon ook, Claire zegt niet echt veel
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')