En het feit dat ze te eten krijg...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet de fysiotherapeut (massage), de yoga en de reiki niet
ze heeft een keer fitness lessen mogen geven buiten de kooi en mocht als model voor DOB (leeuw)quote:Op zondag 6 januari 2008 02:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk gecombineerde uitjes, dus Lieke+Brian, Lieke+Amanda, en een tijd terug Lieke+Huub. Maar kadotjes zoals motorrijlessen, golflessen, of enige andere activiteit in die orde heeft Lieke nog nooit gehad...
ze mag van mij best motorrijlessen die niet binnenkomen, maar ze heeft r motorbewijs al...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk gecombineerde uitjes, dus Lieke+Brian, Lieke+Amanda, en een tijd terug Lieke+Huub. Maar kadotjes zoals motorrijlessen, golflessen, of enige andere activiteit in die orde heeft Lieke nog nooit gehad...
Ze heeft een motor-race licentie gevraagd - maar dat kan pas in het voorjaar (beter weer nodig). En een cursus voor een auto-race-licentie. Ook dat kan pas in het voorjaarquote:Op zondag 6 januari 2008 02:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die uitjes zijn er verder ook echt wel geweest. Niet alleen, maar dat geldt voor iedereen. Filmpremiere, iets voor de radio, dagje DOB. hoezo NOOITquote:Op zondag 6 januari 2008 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 6 januari 2008 02:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja BSOL![]()
Maar dit zijn dus miljonairs
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 02:59 schreef Rotterdammert het volgende:
zal lieke zich lenen voor een trio met amanda en brian..wat denken julie?
Er zijn nu gewoon meer mogelijkheden in het spel... en de ware sneaky Brian komt weer boven...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met het verschil dat ze sindsdien 2 keer klappen van hem gekregen heeft, 1 keer hard naar de grond getrokken werd aan d'r haren, en hij meegeholpen heeft met de aanranding. Dan ga je toch geen trio met hem doen? Denk wel dat ze onder dreiging van de toneelhaak enigszins omgaat met hem, maar ze zal heus wel haar grens hebben.
Wel vreemd dat B&A ineens gestimuleert worden om tv te maken, zouden ze dan toch EINDELIJk eens aangesproken zijn door de redaktie wegens hun gebrek aan inzet voor dit programma?
Nounou, dat is wel van dezelfde orde als rijlessen hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 02:59 schreef Disana het volgende:
Dat is heel fair: Lieke mag haar uitjes doen als DGK er niet meer is (waarschijnlijk)...NOT!quote:Op zondag 6 januari 2008 03:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze mag van mij best motorrijlessen die niet binnenkomen, maar ze heeft r motorbewijs al...
ze had er over dat ze rijvaardigheidslessen voor motor en auto en ruiterbewijs heeft aangevraagd voor van de zomer, deze activiteiten kunnen nl alleen als het goed weer is.
Het zijn wel individuele aktiviteiten, dus dat ze niets heeft kunnen we moeilijk bewerenquote:Op zondag 6 januari 2008 03:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nounou, dat is wel van dezelfde orde als rijlessen hoor
En die fysio was noodzakelijk, dat kan je geen kadotje meer noemen
cold turkeyquote:Op zondag 6 januari 2008 03:05 schreef akveor het volgende:
Mikey probeert te slapen...
[ afbeelding ]
580
lieke is zo diep gezonken voor mij de laatste tijd dat niets mij nu nog zal verbazen.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:59 schreef Rotterdammert het volgende:
zal lieke zich lenen voor een trio met amanda en brian..wat denken julie?
Ik snap je reactie, maar zou Huub de kans niet aangrijpen als hij Amanda eens in bed kon krijgen ?quote:Op zondag 6 januari 2008 03:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian s al stiekum met het voorspel bezig en babbeld ''gezellig'' met lieke
''de bloedhond''
Huub heeft geen grenzen wat seks betreft en dat geeft ie ook gewoon toe. Brian heeft altijd van die verhalen dat hij en Amanda zo`n oprechte relasie hebben, maar dan toch een trio. En dat allemaal voor de kijkcijfers, waar ze Huub van beschuldigen.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik snap je reactie, maar zou Huub de kans niet aangrijpen als hij Amanda eens in bed kon krijgen ?
mja, misschien wel ja, maar huub heeft in ieder geval wél sympatie voor amandaquote:Op zondag 6 januari 2008 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik snap je reactie, maar zou Huub de kans niet aangrijpen als hij Amanda eens in bed kon krijgen ?
dus dat...........quote:Op zondag 6 januari 2008 03:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft geen grenzen wat seks betreft en dat geeft ie ook gewoon toe. Brian heeft altijd van die verhalen dat hij en Amanda zo`n oprechte relasie hebben, maar dan toch een trio. En dat allemaal voor de kijkcijfers, waar ze Huub van beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |