zal quinten leuk vinden als lieke hier aan meedoet.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:50 schreef beequeen het volgende:
Brian wil wel een trio met Lieke om Huub te fucken en voor het spel.
Vuile gore rat is het en blijft het.![]()
![]()
Het is idd frappant dat Claire vanavond binnen is gekomen. Het lijkt veel te draaien om jaloezie je theorie. Als Lieke iets met Quinten krijgt is dat, denk ik, snel over bij Huub. Brian kan zich wel afzetten maar hij krijgt zijn optredens daarmee niet terug. Lieke en Huub zullen elkaar weer beter gaan verdragen en voornamelijk speltechnisch tegenover elkaar komen te staan. Claire heeft wel stemrecht maar zal nu nog niemand weg durven stemmen als ze niet zeker weet dat diegene ook werkelijk ontslagen wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat het minder wordt met de kampen. Ik denk juist het tegenovergestelde :
- Lieke richting Brian waardoor Huub zich nog meer gaat afzetten tegen Brian's clan
- Brian mag geen optredens meer doen, wel Japio - Brian gaat zich meer afzetten
- Lieke heeft een vette hekel aan Huub - ze blijft afstand houden van Huub
Vreemd ook dat ze Claire binnen sturen als Huub en Japio weg zijn. Het Hokje had haar ook morgen kunnen laten komen - Dan was iedereen gewoon thuis en geen rondlopende danseressen.
waar lenen die mensen zich allemaal voorquote:Op zondag 6 januari 2008 01:57 schreef Varen het volgende:
bedankt uniekhoorn, lekker vlug.
Brian geeft dronken Amanda instructies hoe ze Lieke gaan bewerken om een trio te gaan doen.
Te lachwekkend en het ligt er te dik bovenop.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:55 schreef Varen het volgende:
Amanda wil gaan dansen met Lieke en shotjes nemen en dan met Lieke in bed liggen
Brian wil het opbouwen en dat Huub het ziet
[ afbeelding ]
oh, dat klinkt goed.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Te lachwekkend en het ligt er te dik bovenop.
Laten ze Lieke maar lekker dronken voeren komt haar langgekoesterde wens misschien toch nog uit... (Plots popt die zwembadscene in mijn hoofd toen Lieke, Brian en Amanda zg geil)... als Huub in staat is het om te draaien zit Brian met een jaloerse Amanda opgescheept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |