quote:Op zondag 6 januari 2008 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Past ie op de D30 (dus niet 30d)?
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Alle EF optiek doet het gewoon op een digiteuze EOS. Zodra er EF-S op staat is alleen geschikt voor EOSsen met een APS-C-sensor. De EF-optieken doen het ook op foolframe
Jep dat kan met deze.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Vraagje, ik ben niet heel goed met camera's + lenzen,
mijn moeder zoekt een lens waarmee ze tot heeeeel dichtbij kan inzoomen op der 350D kan dat met deze ?
Ik zal eens kijken of ik wat geslaagde exemplaren heb die met deze lens gemaakt zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:44 schreef Tha_Butcha het volgende:
hoe zit het met de disortion? en heb je misschien wat voorbeeld foto's?
Kom niet met dit soort loze opmerkingen, maar plaats dan ook een linkje.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:15 schreef killermj het volgende:
TVP, je weet dat de lens nieuw maar paar eurotjes duurder is ??
Als je macro bedoeld dan is deze lens een zoom lens en geen macro lens. Je kan hiermee wel macros schieten maar niet aan te raden om speciaal voor macro deze lens te kopen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Vraagje, ik ben niet heel goed met camera's + lenzen,
mijn moeder zoekt een lens waarmee ze tot heeeeel dichtbij kan inzoomen op der 350D kan dat met deze ?
You sure ?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:59 schreef Siegfried het volgende:
Mijn vraagprijs is volgens mij een heel nette prijs.
Ik maak nergens uit die reactie op dat de vraag om een macro lens zou gaan. Er wordt gevraagd om flinke zoom, en 300mm is een hele flinke zoomquote:Op zondag 20 januari 2008 17:36 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Als je macro bedoeld dan is deze lens een zoom lens en geen macro lens. Je kan hiermee wel macros schieten maar niet aan te raden om speciaal voor macro deze lens te kopen.
Ja ik ben sure, want dit is niet de USM versiequote:Op zondag 20 januari 2008 17:38 schreef Bealeo het volgende:
[..]
You sure ?
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=321650&cks=ASS&assoc=65B3D214-BAE6-410C-9075-06518B1B62A5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |