Niet altijd, ik heb regelmatig brieven verstuurd met Shell of AH spaarzegels, geen enkel probleem.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Volgens mij krijgt de geadresseerde gewoon het verzoek om strafport te betalen.
Da's dan compensatie voor al die post die ze daar opeten en de spullen die ze uit de post jatten. Ongeveer 25 tot 30% van mijn post/pakketten raakt kwijt. Ik heb me voorgenomen niets meer te posten, pech voor de bezorger. Ook pakketten die er twee maanden over doen in plaats van een week (internationaal) of zelfs een ontvangen pakket dat een jaar (!) te laat aangekomen is. Nee hoor, TPG mag dood.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent je ervan bewust dat een postzegel een betaalmiddel is waarmee je de bezorging van je brief betaalt?
Als je dus je eigen postzegel maakt, verdient de berzorger er niets meer aan he...
met een track and trace code kan je toch bewijzen dat er niks is aagekomen?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Da's dan compensatie voor al die post die ze daar opeten en de spullen die ze uit de post jatten. Ongeveer 25 tot 30% van mijn post/pakketten raakt kwijt. Ik heb me voorgenomen niets meer te posten, pech voor de bezorger. Ook pakketten die er twee maanden over doen in plaats van een week (internationaal) of zelfs een ontvangen pakket dat een jaar (!) te laat aangekomen is. Nee hoor, TPG mag dood.
Idd. En da's eigenlijk best raar. Het is toch jouw probleem niet dat de verzender niet heeft betaald.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Volgens mij krijgt de geadresseerde gewoon het verzoek om strafport te betalen.
Da's een kwestie van niet opletten of je baan niet serieus nemen.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:35 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet altijd, ik heb regelmatig brieven verstuurd met Shell of AH spaarzegels, geen enkel probleem.
Oh nee hoor. Ik verkocht laatst iets aan een man op een forum. Track en trace gaf aan dat het was afgeleverd, maar de koper heeft nooit iets ontvangen.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:37 schreef roburt het volgende:
[..]
met een track and trace code kan je toch bewijzen dat er niks is aagekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |